سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان دقایقی پیش با حضور در میان عزاداران حسینی در شهر بیروت به سخنرانی پرداخت.

گروه بین الملل مشرق- سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان دقایقی پیش با حضور در میان عزاداران حسینی در شهر بیروت به سخنرانی پرداخت.

بنابر این گزارش، دبیر کل حزب الله نصرالله در ابتدای سخنان خود با ابراز تسلیت به امام زمان -عج- و رهبر انقلاب اسلامی در ایران که از وی به نام «رهبر حکیم» یاد کرد، از خانواده شهدا و رزمندگان مقاومت در جبهه‌های مختلف بخصوص در سوریه یاد کرد و گفت که «ما به مانند 1400 سال پیش همچنان بر حسین علیه‌السلام خواهیم گریست و بیعت خود را با امام حسین تجدید خواهیم کرد».

سید حسن نصرالله  در سخنرانی در حومه جنوبی بیروت به مناسبت روز عاشورا گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی تواند جلوی افزایش آمادگی مقاومت را برای حمایت و دفاع از ملت خود بگیرد. ما به جهاد و تلاش خود در برابر طرح تکفیری ادامه خواهیم داد و همانطور که اسرائیل را شکست دادیم طرح تکفیری را نیز شکست خواهیم داد.

تاکید سید حسن نصرالله بر حمایت از ملت فلسطین

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حمایت خود را از ملت فلسطین در مقاومت و انتفاضه آن اعلام می کنیم و از همه می خواهیم از ملت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات و حقوق مشروع آنان حمایت کنند. سید حسن نصرالله گفت: ما اقدامات سرکوبگرانه عربستان و رژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین را محکوم می کنیم. وی به فاجعه اخیر در منا اشاره کرد و گفت: ما خواستار تحقیق درباره این فاجعه بزرگ هستیم تا علل آن مشخص شود.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: باردیگر تجاوز سعودی آمریکایی به ملت یمن را محکوم می کنیم و بار دیگر بر حمایت خود از مقاومت و پایداری ملت و ارتش و نیروهای ملی یمن تاکید می کنیم. سید حسن نصرالله گفت: گفتگوی ملی کنونی در لبنان جایگزین دیگری ندارد. وی گفت: خواسته ما در لبنان این است که نباید منتظر تحولات منطقه بمانیم و گروههای سیاسی باید برای یافتن راه حل برای مشکلات اقدام و همکاری کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس