ارتش سوریه روز گذشته با حمله به مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش موفق شد منطقه "جزل" واقع در حاشیه شرقی استان حمص را بازپس گیرد.

گروه بین الملل مشرق- ارتش سوریه روز گذشته با حمله به مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه بادیه (صحرای) حمص موفق شد منطقه "جزل" که محل قرار گیری ایستگاههای استخراج نفت و گاز  وتولید انرژی سوریه است را بازپس گیرد.

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

در این عملیات که از صبح روز گذشته با حمله یگانهای زرهی و با پشتیبانی یگان توپخانه ارتش سوریه صورت گرفت، تعدادی از نیروهای گروه داعش به هلاکت رسیده و کنترل کامل منطقه جزل و ایستگاه گار آن در اخیار نیروهای حکومتی سوریه قرار گرفته است. این ایستگاه استخراج نفت و گاز یکی از منابع تامین مالی و انرژی کشور سوریه بوده که وظیفه تامین سوخت مورد نیاز نیروگاههای برقی و گازی این کشور را برعهده داشته است.

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

فرماندهی این حمله، بر عهده سرهنگ سهیل الحسن فرمانده پرآوازه و موفق ارتش سوریه قرار داشته است. لازم به ذکر است که طی دو ماه اخیر گروه تروریستی داعش از مبدا بیابانهای منطقه دیرالزور واقع در شرق سوریه منطقه بادیه واقع در حاشیه شرقی حمص را مورد حمله قرار داده و دو شهر "تدمر و السخنه" را در کنترل خود گرفته است.

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

بازپس گیری منطقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    فرماندهی این حمله، بر عهده سرهنگ سهیل الحسن فرمانده پرآوازه و موفق ارتش سوریه.... چرا تا به حال ژنرال نشده است؟
  • جواد ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    ای جانم دلم خنک شد چطور جزغاله شدن توله سگهای سعودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس