منابع نظامی از درخواست اسراییل از گروه تروریستی القاعده برای عدم تعرض به روستای درزی نشین "الحضر" واقع در شمال استان قنیطره خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در 4 سالی که از بحران تروریستی تکفیری علیه مردم سوریه می گذرد، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی یکی از مهمترین حامیان گروههای تکفیری فعال در این کشور بوده است. حضور و هدایت راهبردی این گروهها از سوی افسران ارشد نظامی و امنیتی صهیونیست، امری واضع و مبرهن بوده است.

دستور اسراییل به القاعده:از حضر فاصله بگیرید+تصاویرو نقشه

طی یکسال گذشته، بر کمیت وکیفیت حمایتهای مالی، تسلیحاتی، درمانی، ارتباطاتی و اطلاعاتی صهیونیستها با گروههای تروریستی بزرگ فعال در جبهه جنوبی سوریه (ارتش آزاد، القاعده و جبهه اسلامی) بشدت افزوده شده و اسراییلیها در راستای منافع نامشروع خود در منطقه از این گروهکها نهایت حمایت را بعمل آورده اند.

دستور اسراییل به القاعده:از حضر فاصله بگیرید+تصاویرو نقشه

طی روزهای اخیر، گروههای تروریستی - تکفیری فعال در استان قنیطره عملیات بزرگی را برای اشغال باقیمانده مناطق تحت کنترل دولت سوریه (شهرهای خان ارنبه، الجبه،البعث) انجام داده اند. در این عملیات برخی مناطق درزی نشین در استان قنیطره همچون منطقه "الحضر" واقع در 75 کیلومتری جنوب غربی دمشق به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی و اهمیت راهبردی خود، هدف حملات تروریستها قرار گرفته اند.

دستور اسراییل به القاعده:از حضر فاصله بگیرید!

حملات به روستای درزی نشین احضر از ساعات ابتدایی صبح روز گذشته با موشک باران و گلوله بارانهای توپخانه ای شروع و به حملات و نبردهای شدید تن به تن میان ساکنین درزی مذهب این روستا با تروریستهای تکفیری منجر شده است. در این عملیات گروهی از شهروندان سوریه به شهادت رسیده و گروهی نیز بشدت زخمی شده اند.

دستور اسراییل به القاعده:از حضر فاصله بگیرید!

در همین راستا، منابع نظامی از درخواست رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی تکفیری "القاعده" برای عدم تعرض به روستای درزی نشین "الحضر" واقع در شمال استان قنیطره خبر داده اند. این روستا در مسیر جاده تدارکاتی متصل کننده قنیطره با غوطه غربی دمشق بوده و از اهمیت راهبردی بسیار برخوردار می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • آقاسعید ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    2 0
    مرگ برضدولایت فقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس