شهر دمشق ساعتی پیش هدف چندین فروند موشک کاتیوشا قرار گرفت که به شهادت و جراحت حداقل 11 نفر از شهروندان سوریه منجر شده است.

گروه بین الملل مشرق- شهر دمشق ساعتی پیش هدف چندین فروند موشک کاتیوشا قرار گرفت که به شهادت و جراحت حداقل 11 نفر از شهروندان سوری منجر شده است. به گزارش منابع میدانی از پایتخت سوریه، این موشکهای از مبدا غوطه شرقیه و از مناطقی همچون زملکا، حرستا و جوبر به محلات مسکونی دمشق همچون "المزه 86، العدوی، المالکی، الضاحیه الاسد" شلیک شده است که خسارت و تلفاتی بر جای گذاشته است.

حمله موشکی تروریستهای تکفیری به دمشق+تصاویر

حمله موشکی تروریستهای تکفیری به دمشق+تصاویر

لازم به ذکر است که این سومین مرحله از موشک باران شهر دمشق از سوی گروههای تروریستی فعال در غوطه شرقیه و برخی محلات حاشیه شمالی پایتخت سوریه می باشد. پیشتر در تاریخ 4 و 16 بهمن 1393 نیز با اعلام قبلی و طی دو مرحله گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام وابسته به اخوان المسلمین سوریه" اقدام به موشک باران محلات مسکونی دمشق کرده بود که خسارات و تلفات سنگینی را به شهروندان غیر نظامی و اماکن تجاری و محیط های آموزشی آن وارد آورده بود.

حمله موشکی تروریستهای تکفیری به دمشق+تصاویر

حمله موشکی تروریستهای تکفیری به دمشق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    بابا جان اون غوطه شرقیه دمشق و مکان های تجمع و رفت و آمد جیش الاسلام رو شبانه روز با توپ خانه و جنگنده بکوبید ، اجازه نفس کشیدن بهشون ندید ، اینقدر بمباران سنگین و شبانه روزی رو سرشون انجام بدید تا همشون هلاک بشن 200 تا توپ مستقر کنید شبانه روز آتش بریزن رو سرشون
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    هواپیماها چرااین نجسهاروبمباران نمیکنند
  • یار غریب ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    یک سوال چیزی از پایتخت سوریه باقی مونده عایا؟
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    پس این سوریها دارن چه غلطی میکنن !!!!
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    خواب
  • هموطن ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    این ماهواره ها در این کشور دوست دشمن است اگر بدانیم . بیاییم به جای گشودن ماهواره های فساد دستان خود را برای جذبات الهی بگشاییم ای کاش دستان نیاز ما به اندازه بشقاب ماهواره ها بود تا نیاز بیشتر خود را به خدا اعلام می کردیم صد حیف و هزاران حیف که این مردم آشکارا دنبال این دجال آخرالزمان میروند چرا خود رامنتظر امام زمان فکر میکنند... بیاییم در مورد این بشقاب کثیف و شیطانی که حرف شیطان را برای ما پیغام می دهد بیشتر فکر کنیم و تحقیق کنیم که اساسا این بشقاب برای چیست، چه نفع . چه ضرری دارد؟ آیا در شان من است؟ امام زمانم راضی است؟ در خانه ای که این بشقاب است امام زمان وارد این خانه می شود؟ آیا چون مردم از این استفاده کنند پس حجت شرعی از این دستگاه به وجود آمده؟ آی تا زمانی که این کثافت جعبه در خانه من است دعا برای چه میکنم؟ امام علی علیه السلام میفرمایند «در این دنیا چه اسباب عبرت زیاد است و چه کم هستند عبرت گیران..»
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    یعنی واقعا نمیشه این غوطه لعنتی رو با خاک یکسان کرذ؟ باورنکردنیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس