کد خبر 420784
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

بزرگترین طرح ختم قرآن ویژه جامعه کارگری کشور با عنوان "ترانه توحید" ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

  به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی دارالقران خانه کارگر با اشاره به ویژه طرح های قرآنی در بین کارکنان شاغل کارخانجات کشور گفت: اجرای طرح شمیم رمضان در سطح کارکنان شاغل کارخانجات کشور برگزار می شود این طرح با هدف ایجاد فضایی معنوی در سطح کارکنان شاغل و انس و الفت آنها با آیات قرآن کریم پیش بینی شده است

طرح شمیم رمضان پیرامون فعالیت هایی در خصوص آموزش قرآن، حفظ سوره مبارکه یس در راستای اجرای طرح 1449 و آشنایی با روخوانی و روانخوانی و مفاهیم آیات قرآن پیش بینی شده است.

وی افزود: برگزاری ختم قرآن ویژه جامعه کارگری کشور با عنوان ترانه توحید و برگزاری مسابقات سراسری مفاهیم سوره یس، اجرای طرح قرآنی 1449 با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر برنامه های پیش بینی شده ویژه کارکنان شاغل کارخانجات کشور است.

گفتنی است تاکنون بیش از 1000 کارخانه در سطح کشور شناسایی شده اند که پیش بینی می کینم بین 20 تا 50 هزار نفر در این طرح های قرآنی شرکت کنند.

همچنین طرح توزیع اقساطی قلم های هوشمند قرآنی ویژه کارکنان شاغل کارخانجات کشور از دیگر طرح های انجام شده است.

محسنی کبیر با اشاره به نحوه ثبت نام کارخانجات برای شرکت در این طرح قرآنی گفت: کلیه مراکز تولیدی و صنعتی، کارخانجات و سازمان ها و ستاد ها جهت دریافت این خدمات قرآنی برای کارکنانشان، می بایست تا تاریخ 17 خرداد 94 نماینده خود را به دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی این طرح ملی از طریق ارسال معرفی نامه به شماره فکس  66481828-021 و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.ketabequran.ir و تکمیل فرم مخصوص معرفی نامه رابطین قرآنی کارخانجات و سازمان ها، معرفی نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66978001 -021 از ساعت 8 صبح لغایت 17تماس حاصل فرمایند.

ثبت نام مرحله شانزدهم آموزش های تلفنی قرآن کریم در سراسر کشور

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: ثبت نام مرحله شانزدهم آموزش های تلفنی قرآن کریم در سراسر کشور آغاز شد. وی گفت: این آموزش ها با هدف ترویج فرهنگ قرآن آموزی در سه رشته روخوانی و روانخوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم، برگزار می گردد.

محسنی  افزود: این آموزش ها به صورت غیر حضوری و تلفنی برگزار می گردد و متقاضیان آن پس از آزمون تعیین سطح ضمن  دریافت برنامه ها و بسته کمک آموزشی تحت آموزش اساتید پشتیبان خود که عموما  از حافظان کل قرآن هستند قرار می گیرند.

وی در خصوص ویژگی های این طرح گفت: خوشبختانه به خاطر اینکه این طرح به صورت غیر حضوری و تلفنی برگزار می گردد، علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است و نکته قابل توجه آن، تماس تلفنی از طریق استاد می باشد که این موضوع، ضمن بالا بردن کیفیت آموزش، هزینه های طرح را برای قرآن دوستان پایین آورده است.

محسنی کبیر گفت: تاکنون بیش از 000/150 نفر از سراسر کشور و خارج از ایران متقاضی ثبت نام این دوره ها بوده اند و پیش بینی می گردد که این عدد در سال جاری به 000/200 نفر افزایش یابد.

وی در آخر افزود: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند  و یا عدد 7 را به سامانه 10000100100پیامک کنند همچنین می توانند آدرس اینترنتی  www.ketabequran.ir مراجعه کنند.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس