کد خبر 425891
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

محسنی کبیر گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا به منظور تربیت مربیان و معلمان متخصص در حوزه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم دوره مربیگری و معلمی این رشته را با حضور اساتید ممتاز کشور برگزار کند.

 به گزارش مشرق، محمد صادق محسنی کبیر گفت: مدت زمان این دوره آموزشی ۱۷۸ ساعت می باشد که ۱۱۲ ساعت به صورت کلاس حضوری، ۱۶ ساعت آموزش غیر حضوری و ۵۰ ساعت کارورزی می باشد.

وی در خصوص محتوای آموزش این دوره گفت: سر فصل دوره های تخصصی شامل ۱) روش تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن ۲) فنون معلمی و روانشناسی تربیتی  ۳) آموزش روش کارورزی (بخش خوانی، کلمه خوانی و روانخوانی) (قرائت تحقیق آموزش)، سرفصل های عمومی دوره شامل آشنایی با رسم وضبط قرآن کریم و احکام عمومی و احکام قرآنی و سر فصل دوره غیر حضوری شامل ۱- اخلاق و تربیت اسلامی (اخلاق عملی) ۲- آشنایی با علوم قرآنی می باشد.

وی افزود: کلیه شرکت کنندگان دوره می بایست در دوره کارورزی ۵۰ ساعت تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را داشته باشند که پس از پایان آن، آزمون گرفته می شود و به افردی که نمره قبولی را کسب کنند، مدرک مربی گری از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می گردد.

محسنی کبیر گفت : آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت نام این دوره آموزشی می باشند باید گواهی پایان دوره آموزش قرائت قرآن کریم (سطح ۴) و آموزش ترجمه و مفاهیم قران کریم (سطح ۳) را داشته باشند و یا در آزمون ورودی قبول شوند.

وی افزود : متقاضیان این دوره ها می بایست تا تاریخ ۳۰/۳/۹۴ جهت ثبت نام با شماره تلفن ۶۶۴۰۴۰۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند و یا عدد ۵ را به سامانه ۵۰۰۰۲۹۲۹۵۵ پیامک کنند و یا به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir مراجعه نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس