کد خبر 469573
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به افزوده شدن 4 مؤسسه به مجریان این طرح در سال تحصیلی جدید از اجرای آن در استان تهران خبر داد.

 به گزارش مشرق، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به بازدید از برخی مؤسسات متقاضی اجرای این طرح، اظهار داشت: هفته گذشته از برخی مؤسسات قدیمی و داوطلب در برگزاری طرح ملی تلاوت در استان‌های تهران، البرز، قزوین و گلستان بازدید کرده و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این مؤسسات شرایط لازم برای برگزاری طرح ملی تلاوت را داشتند، خاطر نشان کرد: با بررسی‌های انجام گرفته 3 استان گلستان، تهران و البرز در ترم جدید به اجرای طرح ملی تلاوت خواهند پرداخت و استان قزوین که از قبل این طرح را اجرا می‌کرد همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مقدم‌کیا با اشاره به اینکه سال گذشته در اسلامشهر تهران طرح ملی تلاوت برگزار می‌شد، گفت: این مؤسسه از ادامه راه بازماند اما اکنون استان تهران با دو مؤسسه «نور 14 معصوم(ع)» در پاکدشت و «دوستداران و یاران امام حسن مجتبی(ع)» در تهران به اجرای طرح ملی تلاوت می‌پردازد.

دبیر طرح ملی تلاوت در ادامه به فعالیت‌های مؤسسه «همای رحمت» استان البرز و «قرآن و عترت امام حسن مجتبی(ع)» استان گلستان اشاره کرد و افزود: این مؤسسات آمادگی لازم برای اجرای طرح ملی تلاوت را دارند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم این طرح را در سراسر کشور توسعه دهیم.

در سال تحصیلی جدید طرح ملی تلاوت با افزوده شدن این 4 مؤسسه در استان‌های مرکزی (اراک)، کرمانشاه (کرمانشاه)، گیلان (رشت)، اردبیل (پارس آباد)، خوزستان (اهواز)، خراسان شمالی(بجنورد)، آذربایجان شرقی (تبریز)،‌ مازندران (ساری)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، قزوین (قزوین)، اصفهان (کاشان)، هرمزگان (قشم و کیش)، همدان (همدان)، فارس (استهبان) و خراسان رضوی (مشهد مقدس)، چهارمحال وبختیاری (شهرکرد)، تهران (تهران، پاکدشت)، گلستان (گنبد کاووس)، البرز (کرج) برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس