کد خبر 445274
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

رییس فرهنگسرای گفت: شورای سیاستگذاری تحت نظارت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای تداوم هدفمند فعالیت های دارالقرآن های فرهنگسراها راه اندازی می شود.

 به گزارش مشرق، احمدلو، رییس فرهنگسرای بهمن، در آیین افتتاح دارالقرآن الکریم این فرهنگسرا که با حضور مسئولان و اساتید قرآنی و فرهنگی کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت و فضیلت قرآن اظهار داشت: خداوند پس از اینکه قرآن مراحل مختلف قیامت را با عبور از میان امم و قومیت ها طی کرد می پرسد کجایند تکریم کنندگان قرآن؟

وی با تاکید بر اینکه انشاالله هر یک از ما جزو اکرام کنندگان قران باشیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا دارالقرآن الکریم با هدف گسترش مفاهیم، معارف و اطلاعات قرآنی در کمترین زمان در بهترین مکان فرهنگسرای بهمن راه اندازی شد.

احمدلو اضافه کرد: شورای سیاستگذاری تحت نظارت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای تداوم و گسترش هدفمند و مطلوب برنامه های دارالقرآن های فرهنگسراها تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی اوقات در هنگام تاسیس فضای جدید از فضاهای قرآنی کاسته می شود، تصریح کرد: انشاءالله هیچگاه شاهد کم شدن چنین فضایی در هیچ یک از فرهنگسراها نباشیم.

در پایان این برنامه، دارالقرآن الکریم فاطر با حضور محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کرباسی تولیت مدرسه علمیه امیرالمومنین شهرری و تعدادی از مسئولان و اساتید قرآنی و فرهنگی کشور افتتاح شد.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس