کد خبر 414005
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

پس از صحبتهای دیشب محمد دادگان درباره کسانی که در روز چهارشنبه در نشست با وزیز ورزش و جوانان شرکت کرده بودند، سایت برنامه نود اسامی شرکت کنندگان در این نشست و کسانی که به این نشست دعوت شده بودند اما به این جلسه نرفتند را منتشر می کند.

به گزارش مشرق،‌ محمد دادگان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری از کسانی که پیش وزیر ورزش و جوانان رفته بودند انتقاد کرد و درباره شان گفت:« جلسه با مربی ها بوده ، بحث فساد و اخلاق و لمپنیسم مباحث اصلی این نشست بودند . ببخشید امانصف آنهایی که دعوت کردید ، همه این مشکلات را دارند. کسانی که خودشان در دلالی و لمپنیسم هستند! مردم خسته شده اند از دروغ و ریا. چرا راستش را نمی گویید؟ اگر کی روش را نمی خواهید حساب و کتابش را بکنید و بگویید برود . به والله راستش را بگویید. اختیاراتی به کی روش دادید ، حالا می خواهید پس بگیرید ، امروز می خواهید بگیرید ، معلوم است قبول نمی کند.» (مشروح صحبتهای دادکان +فیلم)

این جلسه به خاطر مخالفت غیرمستقیم با کی روش حسابی خبرساز شد و حالا با جهت گیری محمد دادگان درباره افراد حاضر در جلسه، ماجرا جنجالی تر شده است.

لیست افرادی که در نشست حضور داشتند را منتشر می کنیم و البته در این جمع به غیر از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله سجادی،گرشاسبی،‌ شجیع و مازیار ناظمی هم از وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

در این مراسم از به مناسبت روز معلم از هفت مربی به نامهای حسن حبیبی(از تهران)، لفته برادران(خوزستان)، عباس گیشویی(مربی بوشهر) بهمن صالح نیا(گیلان)، بیوک صباغ( تبریز) مهدی قیاسی (مشهد) و بهرام عاطف (اصفهان) تقدیر شد که یک جلد قرآن نفیس به علاوه یک بن ۵۰۰ هزار تومانی کالا به آنها اهدا شد.

اما به غیر از این هفت مربی دیگر حاضران در این جلسه به شرح زیر هستند:

عزیزالله محمدی، امیرحاج رضایی، ناصر ابراهیمی، مجید جلالی، جلال چراغپور، علی کاظمی، فرامرز ظلی، جعفر کاشانی، نادر لطیفی،‌ابراهیم آشتیانی، مهدی اربابی، قاسم پناهگر، محمد ضیایی، منصور ابراهیم زاده، ابراهیم قاسمپور، نادر فریاد شیران، ناصر فریادشیران، محمد پنجعلی، محمود یاوری، حمید استیلی، مجید صالح، ناصر شفق، مهدی دادرس،‌جواد مقدسی،‌علی اصغر مانوسی فر، اسلام کریمی(مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید)، سردار سعادتی، سیامک رحیم پور، علی پورمند، محمد مومنی، وحید امیری، دکتر زادمهر، کاظم محمودی، علیرضا امامی فر، دکتر علیرضا اسدی(دبیر کل فدراسیون فوتبال)، اعتمادی داور پیشکسوت، محمد فنایی، علی خسروی، صادق درودگر و ناصری مسئول کافه فوتبال کسانی بودند که در این نشست حاضر بودند.

اما کسانی هم بودند که دعوت شدند و نتوانستند به این نشست بروند: منصور پورحیدری،‌محمد مایلی کهن، محمد خاکپور، مجتبی تقوی، افشین پیروانی، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، حسن روشن، بیژن ذوالفقارنسب،‌منصور قنبرزاده، کاظم اولیایی،کریم ملاحی، مجید حسینی کنگانی،علی محمد مرتضوی،حجت الاسلام علیپور، احمد رضا براتی، حسین فرکی، احمد خداداد، خداداد عزیزی، حمید درخشان و پرویز مظلومی از کسانی بودند که به این نشست دعوت شدند.

البته علی کفاشیان، مهدی تاج و غلامرضا بهروان به این جلسه دعوت نشده بودند و تنها علیرضا اسدی در این جلسه نماینده فدراسیون فوتبال بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس