کد خبر 413912
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: ترسی ندارم که در مورد کی‌روش حرف بزنم اما چون حرف زدن فایده‌ای ندارد بهتر است صحبت نکنم.

به گزارش مشرق، عزیز الله محمدی  در مورد جلسه‌ای که با وزیر ورزش برگزار شد، گفت: سال گذشته ما از یکسری از مربیان در روز معلم تقدیر کردیم و اتحادیه تصمیم گرفت که امسال این مراسم را با شکوه‌تر برگزار کنیم. 7 مربی را انتخاب کردیم تا از آنها تقدیر کنیم و می‌خواستیم مراسم باشکوه‌ برگزار شود و به همین دلیل از وزیر ورزش دعوت کردیم تا در این مراسم حاضر شود.

وی ادامه داد: عباس گیشوری از بوشهر، لفته سه‌برادران از خوزستان، صالح‌نیا از گیلان، بویک صباغ از تبریز، مهدی قیاسی از خراسان، عاطف از اصفهان و حسن حبیبی از تهران را انتخاب کردیم تا از این مربیان که شاگردان زیادی به فوتبال ایران معرفی کردند تقدیر کنیم.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در مورد اینکه محمد دادکان برخی از حاضران در جلسه را دلال و لمپن خوانده بود، گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم پاسخی به صحبت‌های دادکان بدهم. فقط نام برخی از حاضران را می‌گویم. مجید جلالی، جلال چراغپور، فرامز ظلی، محمد زادمهر، ناصر و نادر فریاد شیران، پنجعلی، آشتیانی، جعفر کاشانی، علی کاظمی، سیامک رحیم‌پور، علیرضا اسدی، محمد فنایی، شفق، دادرس، اعتمادی و... بحث ما هم  احترام به مربیان بخصوص مربیان سالم بود.

عزیزمحمدی در مورد اینکه این جلسه تبعات زیادی داشت، گفت: این تبعات مربوط به صحبت‌های وزیر می‌شد و ایشان هم بیشتر در مورد سالم‌سازی فوتبال صحبت کرد.

وی در مورد اینکه نظر خودش در مورد کی‌روش چیست، گفت: نمی‌خواهم در مورد کی‌روش حرف بزنم.

عزیز محمدی در مورد اینکه می‌ترسد نظرش را بگوید، گفت: نمی‌ترسم، من زمانی که کسی صحبت نمی‌کرد حرف‌هایم را گفته‌ام اما معتقدم زمانی باید حرف زد که فایده‌ای داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس