کد خبر 414694
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

کارشناس فوتبال ایران گفت: حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی را فرصت سوزی می‌دانم چیزی که قبلا در مورد علی کریمی هم تجربه کردیم.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور در خصوص مناقشاتی که بین اهالی فوتبال، فدراسیون و وزارت ورزش در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش به وجود آمده گفت: متاسفانه مسئله کی‌روش در فوتبال ایران حالتی‌ نامتعارف به خود گرفته و تبدیل به کشمکشی درون گروهی شده است در واقع مانند مسابقه طناب کشی شده که موافقان و مخالفان در دو طرف آن قرار دارند.

وی افزود: این موضوع آنقدر غیر طبیعی شده که حوادث پیش آمده را نمی‌توان تحلیل کرد. تناقضات زیادی را در صحبت‌های مسئولان شاهد هستیم بنابراین تا زمانی که شاهد ثبات وضعیت در این زمینه نباشیم نمی‌توانیم نتیجه کار کی‌روش را بررسی کنیم. با این حال اعتقاد دارم در مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی کار سختی برای صعود نداریم و با هر مربی می‌توانیم از این مرحله صعود کنیم.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: باید ببینیم در چنین شرایط جدیدی آیا کی‌روش قصد تعریف معماری جدیدی برای تیم ملی دارد یا می‌خواهد به بازسازی و ترمیم تیم ملی بپردازد؟

چراغپور در پاسخ به اینکه آیا اضافه شدن نکونام به کادرفنی تیم ملی تصمیم مناسبی است یا خیر، گفت: کی‌روش ثابت کرده که اعضای کادر فنی او به ویژه مربیان ایرانی در تصمیماتش چندان تاثیرگذار نیستند. در چنین وضعیتی حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی را فرصت‌سوزی می‌دانم چیزی که قبلا در مورد علی کریمی هم تجربه کردیم. حداقل 20 سال زمان برد تا ما صاحب شخصیت‌های همچون کریمی و نکونام در فوتبال کشورمان شویم و نباید با چنین اقداماتی خیلی راحت آنها را روی لبه تیغ قرار دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش آذر ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    بهترین تعبیر در مورد ماندن یا رفتن کی روش ( جنگ زرگری ) است . ما عادت داریم که 20 سال برای یک شخص اعم از ورزشکار و هنرمند و سیاستمدار و دانشمند و ..........زحمت کشیده و هزینه کنیم و وقتی به بلوغ لازم رسید 20 ثانیه ای نابودش کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس