کد خبر 413904
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می‌خواهند همان بلایی که بر سر من آوردند را بر سر وزیر ورزش بیاورند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد جلسه با وزیر ورزش، گفت: جلسه خیلی خوبی بود. پیشکسوتان درددل‌های خود را مطرح کردند و در مورد اینکه چطور می‌شود شرایط بهتری برای پیشکسوتان فراهم کرد صحبت شد.

وی در مورد اینکه اما بعد از جلسه جنجال‌های فراوانی به پا شد و حتی محمد دادکان در برنامه تلویزیونی برخی از حاضران در جلسه را لمپن و دلال خواند، گفت: من شب گذشته برنامه را ندیدم. به نظرم جلسه خوبی بود ولی همه مسایل جلسه رها شد و تحت تاثیر دو سه جمله وزیر ورزش قرار گرفته است.

جلالی در مورد پیشنهاد خودش مبنی بر اینکه باید برای انتخاب مدیران ورزشی فیلتر گذاشته شود، گفت: در آن جلسه همه نقطه نظرات‌شان را مطرح کردند و من هم نظرم را مطرح کردم.

وی در مورد حرف‌های وزیر علیه کارلوس کی‌روش، گفت: اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. وزیر ورزش هم در آن جلسه صراحتا گفت به عنوان یک شهروند نظر می‌دهد نه وزیر ورزش، من یکبار نظرم را گفتم چه بلاهایی بر سرم آوردند و اکنون همان رفتار با وزیر ورزش می‌شود و همان بلای من را سر وزیر می‌آورند.

جلالی در مورد دیدار روز یکشنبه با استقلال خوزستان، گفت: هیچ کاری جز حضور قدرتمند در این مسابقه نداریم. لیگ برای ما تمام شده نیست و بازیکنان در این هفته هم بسیار با انگیزه تمرین کردند.

سرمربی سایپا در مورد استعفای خودش، گفت: در حال حاضر فقط تمرکز بر روی دو بازی آخر لیگ است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    0 0
    ای محافظه کار ای ترسو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس