کد خبر 414331
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

تلویزیون با ساخت برنامه مناظره فوتبالی در گفت و گوی ویژه خبری قصد تخریب دولت را داشت؟ این نکته ای بود که خبرگزاری منتسب به وزارت ورزش بعد از این مناظره درباره اش گمانه زنی کرده بود.

پشت‌ صحنه مناظره جنجالی فوتبالبه گزارش مشرق، برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنجشنبه شب درباره فوتبال بود. بحث جنجالی کارلوس کی‌روش. برنامه ای که دوباره با میدان داری محمد دادکان سپری شد و با گذشت 48 ساعت هنوز بحث اول ورزش ایران است. اما پشت صحنه این برنامه هم به جذابیت اتفاقات روی آنتن بود. اینکه چطور این مناظره شکل گرفت. گروه گفت و گوی ویژه خبری که از مصاحبه درباره برنامه منع هستند، با دیدن موجی که حرف های وزیر ورزش به راه انداخت دنبال مناظره ای ویژه بودند. مناظره وزیر ورزش با محمد دادکان. مناظره ای که البته وزیر ورزش به این بهانه که در مشهد است زیر بار آن نرفت. او حتی دعوت حضور در استودیوی مشهد صدا و سیما را هم رد کرد و مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش در این باره تاکید کرد وزیر تمایلی به بحث درباره کی‌روش ندارد.

اما تلویزیونی ها که برنامه شان را چیده بودند با اصرار توانستند حسنی خو را به شرکت در این مناظره دعوت کنند. او قرار بود از استودیوی مشهد در برنامه حاضر باشد ولی یک ساعت مانده به برنامه او تصمیمش تغییر کرد و به استودیوی برنامه نرفت. حتی نمی خواست مهمان تلفنی برنامه باشد. اما به اصرار مسئولان برنامه و استفاده رگه های آشنایی این مدیر ورزشی با بچه های تلویزیونی، او روی خط می رود و با دادکان شروع به مناظره می کند. از همان دقایق نخست برنامه و بعد از اینکه دادکان با نوسترآداموس تشبیه می شود، محمد مایلی کهن در تماس با مسئولان برنامه تلاش می کند که روی خط برنامه برود. اصرار از مایلی کهن با امتناع مسئولان برنامه همراه است اما وقتی دادکان جمله ای درباره 50 درصد حاضرین در نشست وزیر با اهالی فوتبال می زند، مهار مایلی کهن برای نیامدنش روی آنتن دشوار می شود. از سوی دیگر این هراس در دل مسئولان برنامه وجود داشت که حاجی مایلی روی آنتن زنده با دادکان درگیری کلامی پیدا کند.

برای همین او را تا یک دقیقه پایانی برنامه پشت خط نگه می دارند. از سوی دیگر دادکان که نمی دانسته قرار است مایلی کهن روی خط باشد از حضور او روی خط برنامه دلخور می شود و بعد از برنامه هم با کمی دلخوری از استودیو خارج می شود. اگرچه او در این برنامه به شدت پاسخ پرسش مایلی کهن را می دهد!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس