کد خبر 414148
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه با سرمربی تیم ملی در خصوص ماندن یا رفتن او نیست.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص جلسه‌ای که امروز (شنبه) با کارلوس کی‌روش دارد، گفت: هنوز این جلسه قطعی نشده و باید با کی‌روش تماس بگیریم و ببینیم چه جلسه‌ای می‌خواهد داشته باشد. من در کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت تیم امید جلسه داشتم و باید پیگیر جلسه با کی‌‌روش شوم.

وی در خصوص جلسه‌اش در کمیته ملی المپیک گفت: جلسه خوبی با مسئولان تیم امید داشتیم و برنامه‌های این تیم را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک بررسی کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا خاکپور به کارش ادامه خواهد داد یا خیر و تکلیف حضور محمد مایلی‌کهن در تیم امید چه شد خاطرنشان کرد: خاکپور که سرمربی تیم امید است و به کارش ادامه می‌دهد در خصوص دیگر نفرات نیز حبیب کاشانی تصمیم‌گیرنده است و او نفراتش را به فدراسیون فوتبال معرفی می‌کند.

کفاشیان درباره اینکه جلسه‌اش با کی‌روش در ارتباط با چه موضوعی است و بحث استعفای سرمربی تیم ملی که در یکی از رسانه‌ها مطرح شده بود و تایید رئیس فدراسیون فوتبال را در پی داشت گفت: جلسه با کی‌روش که هنوز هماهنگ نشده و او درخواست داشت با ما جلسه‌ای داشته باشد اما استعفایی در کار نیست و من هم هیچ وقت چنین موضوعی را تایید نکرده‌ام. نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است. امیدوارم جلسه خوبی با کی‌روش داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی یادآور شد: برنامه‌های تیم ملی مشخص است و آنها را اعلام کرده‌ایم. برای اردوی ترکیه نیز ابتدا باید قراردادی منعقد شود و سپس تاریخ دقیق این اردو اعلام خواهد شد.

کفاشیان با اشاره به برنامه‌های تیم ملی یادآور شد: برنامه‌های تیم ملی مشخص است و آنها را اعلام کرده‌ایم. برای اردوی ترکیه نیز ابتدا باید قراردادی منعقد شود و سپس تاریخ دقیق این اردو اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا دیدار دوستانه با ازبکستان برگزار خواهد شد یا این بازی به طور کلی لغو شده است خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست اما هر زمان که این بازی قطعی شود زمان دقیقش اعلام خواهد شد.

کفاشیان درباره اینکه با توجه به صحبت‌های محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان باز هم بحث رفتن کی‌روش به راه افتاده است و با توجه به این مسئله چه اتفاقی رخ خواهد داد، تصریح کرد: وزیر صحبت‌هایی را انجام داده و کی‌روش هم نظرات خودش را خواهد گفت.

وی درباره اینکه جلسه امروز درباره ماندن یا رفتن کی‌روش است؛ گفت: نه ما کاری به این چیزها نداریم و یک جلسه عادی خواهیم داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس