کد خبر 415672
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با انتقاد شدید از طرح ۲۰ تیمه شدن مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور گفت: اگر بخواهم بعضی حرف ها را بزنم، برخی از آقایان مجبور می شوند از این فوتبال بروند.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی با اشاره به پیروزی تیم شهرداری تبریز در بازی رفت پلی آف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: خوشبختانه بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و اینکه در خانه گل نخوردیم پوئن خوبی برای ما است.

وی ادامه داد: بازی برگشت در اهواز کار سختی داریم اما برای پیروزی در مجموع پلی آف امید زیادی داریم.

عزیزی در ادامه با انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص تصمیم به برگزاری فصل آینده لیگ دسته اول با حضور ۲۰ تیم، عنوان کرد: اگر آقایان من را به عنوان یک فوتبالی قبول داشته باشند، به آنها می گویم که برگزاری لیگ دسته اول با ۲۰ تیم کار راحتی نیست و قطعا اگر چنین شود، فوتبال لیگ یک با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

وی افزود: به شخصه با ۲۰ تیمه شدن لیگ یک مخالف هستم. با قاطعیت هم می گویم این تصمیمی که آقایان گرفتند مصوبه سازمان لیگ نیست و در ابتدای فصل این تصمیم گرفته نشده است. مطمئنم که این تصمیم در میانه فصل گرفته شده و اصلا کارشناسی شده نیست.

سرمربی تیم شهرداری تبریز تصریح کرد: امسال که بازی ها در دو گروه ۱۲ تیمی برگزار می شد، شما دیدید که مثلا در گروه ما اتکا توان مالی برای ادامه مسابقات را نداشت و در میانه راه کنار کشید، حالا آقایان می خواهند که لیگ دسته اول را در یک گروه ۲۰ تیمی برگزار کنند!

وی ادامه داد: با این شرایط هر تیم لیگ یکی باید در طول فصل ۳۸ بازی انجام دهد و از این بین ۱۹ بازی را باید بیرون از خانه برگزار کند، آیا غیر از شهرداری تبریز، نفت آبادان، فولاد نوین، مس کرمان و یکی، دو تیم دیگر که امکانات و توان مالی نسبتا بهتری دارند، دیگر تیم ها می توانند هزینه های زیاد این بازی ها را متقبل شوند؟

عزیزی گفت: قطعا این یک تصمیم غیر کارشناسی است و به نظر من آقایان تاج، بهروان و کاظمی اول بیایند طلب بازیکنان و مربیان را از باشگاه ها بگیرند، بعد به دنبال این باشند که لیگ یک را ۲۰ تیمی برگزار کنند! من خودم از چهار سال پیش از تیم ابومسلم سی میلیون تومان طلب دارم و حتی فیش ۵۰۰ هزار تومانی اش را پرداخت کرده ام اما کسی در فدراسیون به این جور مسایل رسیدگی نمی کند.

وی افزود: آقایان فدراسیون به جای اینکه مردم را فریب دهند، بیایند به پرونده های کمیته انضباطی رسیدگی کنند. چند سال قبل وقتی در مشهد بودم، آمدند دنبال من که یکی از مسئولان AFC به مشهد آمده و می خواهد از امکانات تیم ابومسلم بازدید کند. یادم می آید که آن فرد ژاپنی را به ورزشگاه تختی مشهد بردند و گفتند اینجا ورزشگاه اختصاصی ابومسلم برای تمرین است و بعد او را به ورزشگاه ثامن بردند و گفتند که اینجا هم استادیوم اختصاصی ابومسلم برای برگزاری مسابقات است. حالا این آقایان دارند مردم را فریب می دهند و می گویند که تصمیم برای ۲۰ تیمه شدن لیگ یک در همان ابتدای فصل گرفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز یادآور شد: به تازگی هم می گویند که شاید فصل آینده لیگ یک در دو گروه ۱۰ تیمی برگزار می شود که اگر اینگونه شوند، آقایان با من طرف هستند و همانطور که می گویند "زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد" حرف هایم را می زنم، البته حرف هایی می زنم که بعضی از این آقایان از فوتبال بروند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس