کد خبر 394085
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام)، پاداش هیأت مدیره به مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال ناخالص تصویب و مقرر شد توسط هیات مدیره شرکت بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تقسیم و پرداخت شود.

 به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، صورت خلاصه مذاکرات مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهان شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) در تاریخ 04/ 12/ 1393 منتشر شد.

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) در ساعت 10:00 صبح روز دوشنبه 04/ 12/ 1393، در محل هتل پارسیان با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران و نمایندگان آنان و همچنین اعضای هیات مدیره و نمایندگان سازمان حسابرسی (بازرس قانونی شرکت) و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد.

ابتدا هیأت رئیسه به شرح زیر انتخاب و سپس مجمع وارد دستور شد:

1- آقای مسعود بهزادپور (نماینده لیزینگ آتیه الوند) رئیس

2- آقای محمدقاسم طاهری (نماینده بانک صنعت و معدن) ناظر

3- آقای محمدرضا زنگنه (نماینده شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند) ناظر

4- آقای فرامرز امین دانشپور منشی

الف- قرائت گزارش هیأت مدیره و تصمیمات متخذه:

آقای داریوش حمیدی مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیرمقدم به سهامداران گزارشی از فعالیت‌ جاری و اهداف آتی به ویژه اجرای طرح تکمیل ظرفیت LAB و وضعیت مالی و نقدینگی شرکت به استحضار سهامداران می‌رسانید.

- مجمع عمومی به اتفاق اراء از هیات مدیره و مدیرعامل برای تلاش و کوششی که برای پیشبرد اهداف و حفظ روند تولید و فروش و صادرات فرآورده‌ها به عمل آورده‌اند سپاسگزاری و قدردانی شایسته کرد.

- مجمع عمومی به اتفاق اراء بر اجرای طرح توسعه دوم مجتمع تولید LAB در اصفهان (تبدیل 80 هزار تن در سال نرمال پارافین به LAB)  و سرعت بخشیدن به کارهای این طرح توسعه تاکید و سفارش کرد.

ب- قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی و تصمیمات متخذه توسط مجمع:

گزارش حسابرس و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به  1393/09/30 قرائت شد. مجمع ضمن تصویب صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی شامل (ترازنامه، صورت‌های سود و زیان و جریان وجوه نقد) در سال مذکور، درخصوص موارد مطروحه در گزارش حسابرس و بازرس قانونی به شرح زیر تعیین تکلیف نمود:

- در رابطه با بند 4 گزارش حسابرس مستقل راجع به 10% عوارض بر ارزش افزوده نفت سفید مقرر شد شرکت همچنان پیگیرِی‌های خود را طی سال مالی منتهی به 1393/09/30 تا حصول نتیجه قطعی و استیفای حقوق شرکت ادامه دهد.

- در رابطه با بند 5 گزارش حسابرس مستقل مقرر شد با مسئولان شرکت پالایش نفت اصفهان مذاکره شود و با رعایت صرفه و صلاح شرکت نسبت به حل مشکل اقدام شود.

مقرر شد تا حد ممکن جریمه مندرج در بند 5 گزارش حسابرس پرداخت نشود و ترتیبی اتخاذ شود تا پرداختها در زمان‌های پیش‌بینی شده در قرار داد صورت پذیرد.

- در رابطه با بند 7 گزارش بازرس قانونی، اجرای مفاد ماده 240 اصلاحیه قانون تجارت و رعایت آئین‌نامه انضباطی سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تاکید قرار گرفت.

ج- سایر تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه:

1- پاداش هیأت مدیره به مبلغ 3.500.000.000 (سه میلیارد و پانصد میلیون) ریال ناخالص تصویب شد و مقرر گردید توسط هیات مدیره شرکت بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تقسیم و پرداخت شود.

2- حق حضور اعضاء غیر موظف هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 1393/09/30 مبلغ 7.000.000 (هفت میلیون) ریال ناخالص به شرط حضور حداقل یک جلسه در هر ماه تعیین شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    نوش جان انشالله سرطان بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس