نماینده مردم تهران در مجلس: فقط یک نفر از اعضای هیأت مدیره این صندوق در سال 93 حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال 92 حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان با عناوین مختلف دریافت کرده است.

 به گزارش مشرق، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران با اشاره به تجمع بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس اظهار داشت: چند روزی است که این عزیزان زحمت‌کش بازنشسته صنعت فولاد کشور برای احقاق حقوق حقه و مطالبات خودشان متحمل هزینه‌های مادی و معنوی زیادی شده و مجبور شدند عزت خود را زیر پا بگذارند و در سرمای هوا مقابل مجلس جمع شوند.

وی افزود: متأسفانه کسانی که در هیأت مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت‌های وابسته به آن فعالیت می‌کنند مبالغ هنگفت را با عنوان پاداش،‌ هزینه کارشناسی و حقوق دریافت می‌کنند.

طبیب‌زاده ادامه داد: متأسفانه وقتی پرونده‌های حقوق دریافتی چند نفر از اعضای هیأت مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را بررسی کردیم، متوجه شدیم در سال  فقط یک نفر از اعضای هیأت مدیره این صندوق در سال 93 حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال 92 حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان و یکی دیگر از آنها 360 میلیون تومان در سال 93 و 150 میلیون تومان در سال 92 با عناوین مختلف دریافت کرده است.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگر هیأت مدیره این صندوق فاقد اعتبار لازم برای حقوق معوقه کارکنان است و کسری بودجه دارد، چرا در سال 93 و 92 به افراد هیأت مدیره خود چنین مبالغ هنگفتی را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه باید به مشکلات کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد رسیدگی شود، تصریح کرد: من از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه سؤال کردم و منتظر پاسخ هستم که قطعاً‌ اگر پاسخی دریافت نکنم، این مسئله را به صحن خواهیم برد.

طبیب‌زاده در پایان یادآور شد: بازنشستگان صنعت فولاد از شهرهای مختلف در این سرمای هوا جمع شدند و مطالبات خودشان را می‌خواهند، به تعطیلات آخر سال نزدیک می‌شویم به هر حال آنها هم نیازها و مخارجی دارند و درست نیست که با آنها چنین رفتاری شود بلکه باید حق آنها را داده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    چرا از بقیه نمایندگان ملت صدایی در نمی اید؟
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    چون دستشون تو یه کاسس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس