کد خبر 377238
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵

دولت اوباما به میزان زیادی توجهی نمی‌کند و به‌جای آن، مذاکراتی را دنبال می‌کند که هیچ‌گاه رژیم ایران را متقاعد نخواهد کرد دستور کار تسلیحات اتمی خود را کنار بگذارد و تسلیم جامعه بین‌المللی کند.

به گزارش مشرق، "لیندا چاوز" دستیار پیشین رئیس‌جمهور آمریکا، که این روزها حقوق بگیر گروهگ تروریستی منافقین شده طی مقاله ای که بیشتر شبیه طنز می ماند "مریم رجوی" را بزرگترین چالش جمهوری اسلامی می داند. در حالی که مریم رجوی حتی عرضه ندارد گروهک خود را نگه دارد و هر روزه تعدادی از اسیرشدگان کمپ لیبرتی به هر قیمتی شده فرار می کنند.

دربخش هایی از این مقاله که وب سایت "سازمان مجاهدین خلق" آن را منتشر کرده آمده است:

«هر چند داعش تهدید بزرگی به‌شمار می‌رود، اما (رژیم) ایران تهدیدی بسا بزرگتر است؛ به‌خصوص اگر به سلاح اتمی دست یابد. درعین‌حال، دولت اوباما به میزان زیادی توجهی نمی‌کند و به‌جای آن، مذاکراتی را دنبال می‌کند که هیچ‌گاه رژیم ایران را متقاعد نخواهد کرد دستور کار تسلیحات اتمی خود را کنار بگذارد و تسلیم جامعه بین‌المللی کند.

پس چه کاری می‌تواند و باید صورت گیرد؟ من از مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران سؤال کردم تا نظر خود را در این رابطه بدهد که به‌واقع چه چیزی (رژیم) ایران را متقاعد خواهد کرد تسلیحات اتمی را کنار بگذارد. وی به من گفت: «آنها تنها در صورتی از بمب صرف‌نظر خواهند کرد که احساس کنند، ریسک اصرار بر روی پروژه اتمی بیشتر از ریسک رها کردن آن است».

رجوی در مورد اشتباهات آمریکا حین مذاکرات صحبت کرد که به رژیم زمان داده تا برنامه موشکهای بالستیک خود را ارتقا دهد و نیز به غنی‌سازی بپردازد. وی گفت، رژیم «تا جایی که بتواند، از امضای یک توافق جامع طفره خواهد رفت، مگر این‌که فشار بین‌المللی آن‌را وادار به عقب‌نشینی کند».

(مریم) رجوی اعتقاد دارد، جنبشی که وی هدایت می‌کند یک تهدید مستقیم برای آخوندها است. (مریم) رجوی چه بسا بزرگترین چالش برای آن تهدید واقعی باشد که ما از سوی (رژیم) ایران با آن مواجهیم.»

نان قرض دادن لیندا چاوز به رجوی +عکس
 
منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علیرضا اهواز ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مریم رجوی چیه ؟ کسی میشناسش؟ آدمه؟ حیوونه؟ سنگ توالته؟ چیه ؟
  • مانی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اسکول تر از این مجاهدین خلق و طرفدار هاشون در دنیا وجود نداره
  • ایرانی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مریم رجوی = وطن فروشی بد کاره .
  • میلیونها ایرانی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .این مریم لجنی کیست که بزرگترین چالش برای ما باشد شما که ادعای ژاندرمی جهان را دارید نتوانستید چالش برای ایران باشید این سگ ولگرد کاسه لیس صهیونیستی که کسی نیست پس مسعود کجاست که الان عنترش شده چالش
  • esh ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مریم رجوی ...... مریم رجوی سگه گدوم گله باشه ؟
  • محمود ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    اقا اون سیفون بکش مریم بره پایین
  • فرهاد ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    لطفاً به حیوان و سنگ توالت توهین نکنید . آدم که جای خود داره
  • آغامحمدخان قاجار ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    چسبیده . نمیره . روش زیاده
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    لیندا خانم وقتی شما به پوچ و تهی نگاه میکنی چیزی میبینی ملت بزرگ ایران هم این ها رانمیبیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس