کد خبر 495351
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

عصر روز جمعه درگیری در شهر هرسین چند مجروح بر جای گذاشت.

 به گزارش مشرق، ياور محمدي فرماندار هرسين درباره درگيري و نزاعي كه منجر به مجروح شدن چند شهروند و يكي ازافراد شرور شد توضيحاتي را ارائه داد.

محمدي افزود: در اين درگيري اين افراد كه گويا از حالت طبيعي نيز خارج بودند، با سلاح سرد به چند نفر از مغازه داران و عابرين حمله ور شدند. افراد شرور اين درگيري پس از رسيدن پليس و عدم توجه به اخطارهاي مامورين ناجا، به ضابطين قانون حمله ور شدند كه با تيراندازي پس از اخطار مامورين، يكي از اين افراد خاطي به نام احمد شمشيري زخمي و بلافاصله دستگير شد و هم اكنون بوسيله پليس و دادستاني تحت باز جويي قرار دارد.

فرماندار هرسين افزود: در اين حادثه علاوه بر متهم سه نفر از افراد بي گناه و عابرين هم زخمي شده اند. كه حال هيچ كدام وخيم نيست و همگي تحت درمان و مراقبتهاي پزشكي قرار دارند.

وي در پايان افزود: با تلاش ماموران انتظامي وضع امنيتي شهر آرام است و همه چيز تحت كنترل قرار دارد. بدون شك اين افراد شرور تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند و به اشد مجازات خواهند رسيد.

لازم به ذكر است، بنا بر گفته يكي از شاهدين ماجرا يكي از مجروحين حادثه از دوندگان تيم ملي دو و ميداني بوده و اهل شهرستان نوراباد است.

سرهنگ شکری: دو نفر دستگیر شده و دو نفر دیگر متواری شدند

شکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین  در گفتگو دیوانگاه ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد اربده کشی توسط چهار نفر سوار بر یک خودرو پژو در حوالی میدان جمهوری اسلامی شهرستان هرسین متأسفانه چهار نفر در این حادثه مجروح شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع حضور به موقع پلیس در صحنه و در پی درگیری که بین اراذل و اوباش و نیروی انتظامی به وجود آمد  بر اثر تیراندازی یک نفر از اوباش مجروح شده و یک عابر پیاده و یک نفر از نیروی انتظامی شهرستان مجروح شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: پس از این ماجرا و در پی تعقیب و گریزی که بین نیروی انتظامی و سه نفر دیگر از اراذل به وجود آمده در نزدیکی روستای قیسوند یک نفر دیگر از آنها مجروح می شود ولی دو نفر دیگر موفق به فرار می شوند.

شکری اظهار داشت: دو نفر دستگیر شده از مسببین اصلی این ماجرا بوده اند و به زودی دو نفر متواری دیگر هم دستگیر می شوند.

وی با اطمینان به این موضوع که اوضاع تحت کنترل می باشد اظهار داشت: نیروی انتظامی با اخلال گران نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد و تدابیری اندیشیده خواهد شد تا به مسببین این حادثه به شدت شود.

منبع: بیستون نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 1
    قوه قضائیه لطفاً اعدامشان کنید
  • شایان ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    امیدوارم به شدت با این اراذل و اوباش برخورد کنن این بار سوم این اشخاصه که در هرسین اینها عربده کشی میکنن متاسفانه با پرداخت پول و تهدید از شاکیان رضایت میگیرن.پول مفت قاچاق باعث شده هار بشن و گردن کلفتی کنن .دادگستری باید به شدت تنبیهشون کنه انشاءالله
  • حمزه ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 1
    ما شهروندان هرسین از دستگاه محترم قضایی میخوایم این محاربان رو اعدامشون کنن
  • ن ی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    با سلام،به نظر من اگه دستگاه قضایی شهرستان قاطع برخورد کنه هرگز ازاین اتفاقا نمیفته،نمونش درگیری روستای صوفیوند که یک نفر کشته شد فرد قاتل هنوز بعد از چندین ماهه نگرفتنش،به نظر شما با این امکانات امروزی گرفتن یه قاتل کار خیلی سختیه!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • مسلم ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 1
    اعدام نکنید .دو تا دستشون رو قطع کنید کافیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس