کد خبر 353638
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف زنجیره‌ای هفت خودرو در بزرگراه امام علی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن عباسی اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۲۵ امروز یک مورد حادثه خودرویی به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد که با توجه به آن سریعا سه دستگاه آمبولانس از سوی اورژانس تهران به محل حادثه واقع در اتوبان امام علی نرسیده به پل خاوران اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که تصادفی زنجیره‌ای میان هفت دستگاه خودروی سواری شامل پراید، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و ... رخ داده است.

عباسی با بیان اینکه شش نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از ارائه خدمات درمانی اولیه این افراد را به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال دادند.

عباسی عمده دلیل مصدومیت این افراد را وارد شدن ضربه به گردن، دست و پاها اعلام کرد و افزود: خوشبختانه وضعیت مصدومان مساعد گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به گزارش کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ از علت این حادثه اعلام کرد: عدم رعایت فاصله طولی از سوی خودروها علت احتمالی این تصادف گزارش شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هبوط آدم ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    تصادفی زنجیره‌ای میان هفت دستگاه خودروی سواری شامل پراید، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و ... آخه من نمی دونم غیر از اینا هم مگه تو مردم عادی ماشین دیگه ای هم سوار میشن؟! اصلا آپشن دیگه ای هم مگه دارن؟!
  • ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    دوست عزیز که در بالا نظر دادی این حرفتو قبول دارم ولی من بارها توی اتوبان دیدم که راننده ها فاصله طولی رو رعایت نمی کنند و با سرعت زیاد میرن ..فکر میکنم یکی از عوامل کاهش تصادفات در کشورهای پیشرفته ، به فرهنگ رانندگی مردم مربوط میشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس