کد خبر 347845
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

انحراف خودروی سواری تیبا از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با گاردریل میانی بزرگراه تهران-قم، باعث مصدومیت شدید خانم راننده شد اما رانندگان خودروهای عبوری دو فرزند این زن ۳۵ ساله را بدون آسیب نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بزرگراه خلیج فارس و واژگونی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مأموران خود را به محل حادثه نرسیده به ورودی روستای پلائین اعزام کرد.

احمد علی زارع تیموری رئیس ایستگاه ۸۲ که در محل حادثه حضور داشت گفت: در این حادثه که به علت ناتوانی راننده در کنترل و هدایت خودروی سواری رخ داد، خودرو با گاردریل میانی بزرگراه برخورد کرده و واژگون شده بود. شدت برخورد به حدی بود که گاردریل وارد اتاقک خودرو و منجر به محبوس شدن خانم ۳۵ ساله‌ای شده بود که رانندگی آن را به عهده داشت.

وی افزود: در حالی که راننده در میان کابین در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود، آتش نشانان بسرعت با ایمن سازی مسیر، جریان برق و باطری خودرو را قطع کرده، با بکارگیری تجهیزات، اقدام به رهاسازی راننده جوان از میان آهن پاره‌ها کردند. این خانم از ناحیه سر و صورت و پا‌ها و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود که پس از خارج کردن وی از اتاقک تحویل امدادگران اورژانس شد.

دو کودک خردسال نیز درون خودرو حضور داشتند که پیش از رسیدن نیروهای عملیات به کمک مردم از آن خارج شده بودند.

در پایان عملیات مذکور، آتش نشانان با استفاده از بالابر خودروی نجات، خودروی تیبا را از وسط بزرگراه به حاشیه امن منتقل کردند و تحویل پلیس راهور دادند.
{$sepehr_album_17707}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: جام‌جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ماشین دستمال کاغذی.
  • علی 1994 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    گاردریل از ماشین سالم تره...
  • محمد مهدی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ظاهرا که گاردریل، تیبا را بلعید.
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    گاردریل از کجا میخرن؟ میخام جوش بدم دور تا دور ماشینم!
  • م.ح ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    باز هم تصادف چهره از تكنولوژي ايراني خبر داد
  • مشکوک ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    سایپا مطمئن
  • اکبری ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    شما تصوری ازسرعت وتصادف ندارید فکر میکنید اگر بنز یا پورشه بود سالم میموند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس