کد خبر 347840
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

یک اصله درخت از سقوط خودرو سواری به داخل دره ای درشمال شرق تهران جلوگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، به دنبال تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست کمک فوری، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 36 ساعت 15:51 دقیقه دیروز به سمت شهرک محلاتی ، بالاتر از تفرجگاه حرکت کردند.

بنا به اظهارعباس علی گلی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو پراید درمنطقه تفرجگاه از شمال خیابانی به سمت جنوب آن در حرکت بود که به علتی نامعلوم از مسیر خود منحرف شده وبه شدت با یک اصله درخت برخورد کرد.

وی افزود: وجود این درخت و برخورد وسیله نقلیه با آن باعث شد از سقوط خودروی پراید به پرتگاهی به عمق 40 تا 50 متری جلوگیری شود.

عباس علی گلی با اشاره به مصدوم شدن راننده زن این خودرو در این حادثه ، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از مهار خودرو و هم چنین ایمن کردن محل، راننده 44 ساله خودروی سواری را از داخل اتاقک آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور تحت بررسی است.
{$sepehr_album_17704}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ما که در این عکس دره ای ندیدیم. میخوای کروکی رو بکش شاید قابل درک باشه. آخه مرد حسابی تیتر رو نگاه کن، بعد عکسها رو نگاه کن. داخل موتور ماشین و داخل آمبولانس. این چه عکسی از دره رو سقوط بود؟
  • وحید ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    همیشه پای یک زن در میان است.خبر قبلیم ببینین
  • حمید ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    مشرق عزیز شهک محلاتی اشتباهه شهرک شهید محلاتی صحیحه
  • فاطمه تبریزی ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    بابا ماشینه پراید بود اگه می افتاد هم هیچچیش نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس