عامل تصادف مرگبار که در آن تازه عروس و دامادی به کام مرگ تلخ فرورفته‌اند، روانه زندان شد.در این حادثه، قهرمان و داور بین‌المللی واترپلوی ایران و همسر آلمانی‌اش سوار بر خودروی اسپورتیج بودند که با جنون سرعت راننده لکسوز کشته شدند

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، 30 دقیقه بامداد 7 آبان‌ماه سال جاری داور بین‌المللی واترپلو ایران سوار بر خودروی اسپورتیج سیاه رنگش همراه نامزد آلمانی‌اش از خانه پدری در سهروردی خارج شد تا «یاسمین» را به خانه‌اش در بلوار آفریقا – جردن – برساند. «ایمان ولی‌زاده» به خاطر سفرهای کاری‌اش که به آلمان داشت با «یاسمین» آشنا شد و پس از مسلمان شدن دختر آلمانی قرار شد با هم ازدواج کنند.  چهار ماه پیش قهرمان ایرانی و دختر آلمانی به عقد هم درآمدند و قرار گذاشتند بعد از ماه محرم و صفر مراسم جشن عروسی‌شان را برگزار کنند.

«ایمان» و «یاسمین» شب حادثه در بزرگراه چمران با سرعت 80 کیلومتر در حرکت بودند تا اینکه زیر پل یادگار رسیدند غافل از اینکه راننده خودروی لکسوز با سرعت 200 کیلومتر زیر پل کنترل خودرواش را از دست داد و با سرعت زیاد به خودروی زوج جوان برخورد کرد. این تصادف کافی بود تا اسپورتیج سیاه رنگ با دیوارهای سیمانی زیر پل برخورد کند و زوج جوان در خودرویشان زندانی شوند.

مرگ تلخ جوان ایرانی و عروس آلمانی+عکس

بدین‌ترتیب تیم‌های امدادی در محل حاضر شدند و آتش‌نشانان ایستگاه 88 ابتدا قسمت‌هایی از اتاق اسپورتیج را برش دادند و پیکرهای بی‌جان تازه عروس و داماد را از خودروی درهم‌پیچیده شده بیرون کشیدند و در این مرحله تکنیسین‌های اورژانس در همان بررسی‌های ابتدایی مرگ ایمان و عروس آلمانی‌اش را تأیید کردند. در این مرحله مأموران با حضور در محل حادثه، راننده لکسوز را که پسر جوانی بود دستگیر و صبح روز پنجشنبه وی را با دستور بازپرس پرونده روانه زندان کردند.

«رضا» پسردایی «ایمان» گفت: «تا آنجا که شنیده‌ایم راننده لکسوز در حالت عادی نبوده و انگار مشروبات الکلی مصرف کرده بود.» وی افزود: «پسر عمه‌ام قهرمان واترپلو و داور بین‌المللی بود، آنها قرار بود بزودی مراسم عروسی‌شان را بگیرند که متأسفانه قربانی این حادثه شدند، هنوز باور نداریم چنین اتفاقی افتاده باشد.»


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    اگر پول ماشین لکسوس حلال بود و با زحمت و عرق جبین بدست اومده بود اینجوری باهاش وحشی بازی در نمی آورد.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    این هم جواب کسانی که تهمت زدند.
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    این هم جواب کسانی که تهمت زدند.
  • آرش ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    راننده متخلف را اعدام کنید تا درس عبرت شود
  • علي ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    راننده لكسوس فقط اعدام بي پدر مادرهاي وحشي
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    مگه به کی تهمت زدن
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    همین دیگه وقتی یه حیون مست می شینی پشت فرمون ماشین بابای حروم خورش همین می شه دیگه
  • امیر ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    هر کی مست میکنه یا مواد مصرف میکنه و تصادف میکنه رو باید باهاش مثل مجرم برخورد کرد ولی خود من یه مست عوضی زد بهم مامور راهنمائی رانندگی نوشت مسته ماشین تست آزمایشم تائید کرد ولی نیروی انتظامی توی مسیر رفتن به کلانتری نظرش عوض شد و کم مونده بود مقصر رانندگی هم منو جلوه بدن و یارو قصر در رفت .
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    حادثه تلخي بود ولي نشون ميده ماشينهاي ژاپني خيلي ايمن تر از ماشينهاي كره اي هستند ! در ضمن براي خانواده اين دو جوان ، آرزوي صبر دارم .
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    گل گفتی ناشناس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس