یک جغد سرگردان که با ورود به محوطه داخلی یک کارخانه سبب ترس و نگرانی کارکنان آن شده بود توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 57 ساعت 15:30 دقیقه عصر روز گذشته رهسپار خیابان استخر شدند.

فرشاد نعیمی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی در باره این اتفاق چنین اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پس از مطلع شدن از این حادثه بلافاصله به نشانی اعلام شده اعزام شدند ودرمحل مشاهده کردند که یک بهله جغد با ورود ناگهانی به سوله یک کارخانه تولید بتن باعث ترس و نگرانی کارکنان این کارخانه شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله دست به کار شده وبا استفاده از تجهیزات ویژه، این پرنده شکاری را به دام انداخته و به ایستگاه منتقل کردند.

نعیمی نیا تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت پارک پردیسان، این پرنده برای حفظ و نگهداری به این مکان منتقل شد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی درخاتمه از مردم خواست که در صورت مشاهده این گونه جانوران بلافاصله با سامانه 125 تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.
{$sepehr_album_13751}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بروی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس