بیست و هفتمین مقاله شفاهی حسن رحیم‌پور ازغدی با عنوان «16 آذر 92 و بیدار باش به جنبش دانشجویی مسلمان» با تأکید بر خطر بازگشت دایناسورها و لیبرالیزم مذهبی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس،‌ بیست و هفتمین بسته مقاله شفاهی حسن رحیم‌پور ازغدی به کوشش مؤسسه فرهنگی هنری طرحی برای فردا منتشر شد.

در این بسته رحیم‌پور ازغدی به بیان «16 آذر 92 و بیدار باش به جنبش دانشجویی مسلمان» با تأکید بر خطر بازگشت دایناسورها؛ لیبرالیزم مذهبی می‌پردازد.

در بیست و هفتمین هفته‌نامه صوتی، گفت‌وگویی صریح و کالبد شکافانه از اوضاع جاری با تشکل‌های دانشجویی مسلمان صورت گرفته است که مواردی نظیر اسلامِ رفورمیست‌های بی درد، مبارزان پیر شده، شک کرده و ارزش‌های کپک زده، مذهب بی آرمان سود محوران، عمل زدگان مکتب گریز، چند نوبت دیگر در دوران قبل از انقلاب و حتی پس از آن در درون حاکمیت جمهوری اسلامی تجربه شده، صدماتی زده و شکست خورده است.

برای شنیدن بیست و هفتمین بسته مقاله شفاهی حسن رحیم‌پور ازغدی از اینجا اقدام کنید.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس