کد خبر 89022
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸

رحیم پور ازغدی اظهار داشت: پیروزی اسلامگرایان در مصر و تونس محصول جنگ نرم انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حسن رحیم پور ازغدی استاد دانشگاه روز یکشنبه در دومین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگران سپاه تهران بزرگ که در مجمع فرهنگی کوثر برگزار شد، در خصوص جنگ نرم دشمن، افزود: امروز کانال های متعدد ماهواره ای به همراه دهها هزار سایت علیه مبانی انقلاب اسلامی ایران فعالیت می کنند و مخاطبین زیادی برنامه های ماهواره ها را دنبال می کنند بطوریکه در تهران نصف مردم برنامه های این رسانه ها را گوش می دهند این اعلام خطر است.

وی در عین حال افزود: عده ای بر این باورند که باید ماهواره ها را جمع کنیم در صورتیکه بنده معتقدم این تنها راه حل نیست. باید جهاد نرم افزاری صورت گیرد.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به یکی دیگر از خطرات جنگ نرم، افزود: برخی از طبقات مردم که با رسانه ها ارتباط نزدیکی دارند به اشتباه بر کهنگی دین و مفاهیم اسلام روی می آورند که این به خاطر تبلیغات متعدد علیه اسلام است.

وی افزود: نمی توان اطلاعات نسل امروز را با نسل گذشته قیاس کرد امروز فرزندان ما از اطلاعات بالایی برخوردارند و این اطلاعات به هیچ وجه قابل قیاس با دوران ما نیست. به همین جهت باید به شدت مراقب فرزندان خود باشیم.

ازغدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ نرم دشمن بیکار ننشسته است، افزود: تحولات اخیر در منطقه محصول جنگ نرم انقلاب اسلامی است و ما در این عرصه به خوبی ورود پیدا کرده ایم.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: پیروزی اسلامگرایان در مصر، تونس و کشورهای دیگر محصول جنگ نرم انقلاب اسلامی است.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان سخنران ویژه در این همایش به تبیین اهمیت انتخابات مجلس نهم پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس