کد خبر 121022
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۳

طبق قانون خلافه کسی که تابعیت دوگانه داره بشه رئیس بزرگترین بانک این مملکت، اصلا یه نفر درست بررسی نکرد این فرد دو تا تابعیت داره یا نه و میلیارد میلیارد پول ملت رو میدن دست یه همچین آدمی؛ باید عذرخواهی کنی بگی غلط کردم.

به گزارش مشرق، متن صرفا جهت اطلاع این هفته به این شرح است:

ارزش ها را ابزار نکنید

سلام سیاست در معنای قدرت طلبانه حکم یک جاده لغزنده رو داره آن هم در شب تاریک و اینکه بعضی ها عزیزان این ملت رو دستشون رو می گیرند و می برند در این جاده لغزنده و تاریک  انصافا بی انصافا نه اینکه این عزیزان نباید در سیاست دخالت کنند مقصود اینه که ارزش های یک ملت نباید ابزار بازی های سیاسی قرار بگیره بازیگران چپ و راست سیاست خواهشا دست از سر نمادهای ارزش های یک ملت لااقل بردارید.

اینم که نشد خبر شد معما.خدا بخیر کنه برنامه هفتادو هفتم رو که با یه معما شروع  شد.

تماشاچی یا کتابخوان ؟

خبرنگار : نمایشگاه کتاب امسال هم غوغا بود و مسوولان هم بارها گفتن

(صدای معاون اول رئیس جمهور : در هر روز بطور متوسط 500 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.)

خبرنگار : منتهی ما در ماندیم که با وجود روزی 500 هزار نفر چرا تیراژ کتاب تو دو سه هزار تا داره نفس نفس می زنه .شلوغی نمایشگاه بد نیست لااقل خیلی ها جمال کتاب رو از نزدیک می بینند اما همین حاضران در نمایشگاه اگر مرتب کتاب می خوندند اوضاع بهتر  از این نبود.

جانا سخن از زبان ما می گویی

اسم این آیتم رو بگذاریم از زبان دیگران نکته هایی از زبان کسانی که نکته سنجند.

(رحیم پور ازغدی: در بانک ها برداشتند یه غلطی کردند اصلا نمی دونستند اون یارو ( خاوری، مدیر عامل فراری بانک ملی ) دو ملیتی است. طبق قانون خلافه کسی که تابعیت دوگانه داره بشه رئیس بزرگترین بانک این مملکت. اصلا یه نفر درست بررسی نکرد این فرد دو تا تابعیت داره یا نه و میلیارد میلیارد پول ملت رو میدن دست یه همچین آدمی. باید عذرخواهی کنی بگی غلط کردم).

اهالی روستا گرفتند؛ برخی مسئولان نگرفتند

خبرنگار: مراسم رو نمایی از سند توسعه یک روستا . سند روستا در لحظه  رونمایی وا رفت ( پخش تصاویر این مراسم ) منتهی این مهم نیست مهم اینه که مردم یک روستا هم به این نتیجه رسیدن  که برای توسعه باید راهبرد بیست ساله داشته باشند.

خیلی هم باعث افتخار این روحیه. این نکته ای است که هنوز بسیاری از اهل سیاست  ما متوجهش نشدند.
و تنها هم و غمشون اینه که فقط امورات روزمرشون بگذره.

آخرین ورژن نامردی !

جایزه ای آگه به شما تعلق گرفت همون بالای جایگاه چک کنید که بعدا دستتون به جایی نمی رسه .
(تصاویر فردی که جایزه دریافت کرده : هدیه هم که به ما دادند یه چک پول 50 هزار تومانی تقلبی بود ....تصاویر چک پول تقلبی )

رئیس! قیمت مسکن رو به سامان کن

خبرنگار: یک سامانه ای در بحث مسکن راه افتاد که معلوم کنه قیمت در فلان خیابون چقدره.

(رئیس اتحادیه کشوری املاک: با این  سامانه فروشنده و خریدار نمی تونند قیمت های غیر واقعی بگن )
خبرنگار: رئیس جون زحمت افتادی قربون دستت اما مشکل ما اینه که اگر قیمت هم پرت نگن باز باید همه زندگی مون رو گرو بزاریم برای خرید یه خونه .اگه صلاح می دونید یه فکری برای این ماجرا بکنید.

گروه تواشیح مجلس

خبرنگار: تشکیل گروه تواشیع  در مجلس . نمایندگان  مجلس لطفا سریعا ثبت نام کنند چون فقط تعداد محدودی جا باقی مانده.

(تصاویر بحث کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس و علی لاریجانی .کواکبیان معترض به قرائت نشدن یک ماده الحاقی در مجلس است و لاریجانی تاکید دارد که خوانده شده و در پایان این بحث میگه از این به بعد می گیم که آقای محبی نیا و امیدوار رضایی بصورت تواشیع بخونند تا برای شما جا بیفتد)

به نام سیما؛ به کام دیگران

خبرنگار خوشبختانه به برکت تلویزیون کشور پرشده از خاله و عمو و همه و خبرنگار و مجری و غیره منتهی انصاف نیست  بالاخره یک تیپی با کمک تلویزیون رشد کنه و در بین مردم جا بیفتد بعد با همکاری بخش خصوصی در جا هایی حضور پیدا کنه و شرکت کنه که هیچ ربطی هم به صدا و سیما نداره . دیگه خیلی هم انصاف نیست بقیه شم  بماند دیگه . این هم از اون خبرهای سر بسته.

 خداحافظ
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس