کد خبر 245106
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

وسلی اسنایدر هافبک خلاق هلندی در کنار فرانک رایکارد ستاره اسبق تیم ملی فوتبال هلند

به گزارش مشرق، در تصویر زیر وسلی اسنایدر ستاره خط میانی تیم ملی هلند را در زمان کودکی در کنار فرانک رایکارد یکی از ستارگان تاریخ فوتبال هلند می بینید.


رایکارد در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 با رود گولیت و فان باستن مثلث طلایی خطرناکی تشکیل داده بودند. ریکارد در دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن برای تیم‌های باشگاهی آژاکس، رئال ساراگوسا و آث میلان به میدان رفته است. او همچنین در 73 بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفته و 10 گل ملی نیز به ثمر رسانده است.
ریکارد در دوران مربی‌گری‌اش، هدایت تیم ملی فوتبال هلند و تیم‌های اسپارتا روتردام و بارسلونا را بر عهده داشته است. بارسلونا در زمان مربی‌گری او، صاحب دو عنوان قهرمانی لا لیگا و یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد.

وسلی اسنایدر هم محصول جوانان آژاکس است که از سال 2007 به رئال مادرید پیوست و به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی کرد. با وجود بازی های خوبی که برای رئال انجام داد سرانجام در سال 2009 و در آخرین دقایق نقل و انتقالات به اینتر میلان پیوست و یکی از ارکان اصلی تیمش لقب گرفت.
وی در سال 2012 پس از کش و قوسهای فراوان از اینتر جدا شد و به گالاتاسرای پیوست. اسنایدر 90 بازی ملی و 24 گل زده در کارنامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مشرق ترکوندی
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    باحال بید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس