کد خبر 285720
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵

تصویر زیر مربوط به علی پروین و دختربزرگش در بهمن ماه 1354 در بیمارستان هشترودیان در فیشرآباد (خیابان سپهبد قرنی کنونی) است.

به گزارش مشرق، کلاً ماه بهمن برای علی پروین خیلی خوش یمن است؛ از پیروزی 4-1 پرسپولیس در دربی هشتم که در 15 بهمن 1350 اتفاق افتاد (تنها دربی بهمن ماه که پروین در آن حضور داشته) تا تولد اولین فرزندش درست 4 سال بعد از آن تاریخ.
تیم محبوب علی پروین هیچ‌گاه در جریان بازی های بهمن ماه مقابل حریف دیرینه اش بازنده نبوده و برعکس بسیاری از بردهای تاریخی پرسپولیس در همین ماه مقابل استقلال بدست آمده است (مثل برد 3-2 با هت تریک ایمون زاید و یا پیروزی با شوت دیدنی باقری بعد از 6 مساوی پی در پی 1-1 و یا همان دربی 4-1).امسال هم که در بهمنی دیگر، حکم جانشینی رویانیان برای پروین رقم خورد!

عکسهای کمیاب (48)/ پروین و دخترش در 38 سال پیش
تصویر فوق مربوط به علی پروین و دخترش لیدا پروین در بهمن ماه 1354 در بیمارستان هشترودیان در فیشرآباد(خیابان سپهبد قرنی کنونی)است؛ بیمارستانی که در فراغ مالک پرسپولیسی اش حالا سالهاست بدون استفاده و متروکه شده است.
به گزارش مشرق، علی پروین متولد 1325 است و دو دختر به نامهای لیدا و لادن و یک پسر به نام محمد دارد که معرف علاقه مندان به فوتبال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس