کد خبر 1583355
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
افشای جنایتی دیگر به دست صهیونیست‌ها در غزه

شبکه الجزیره از یک جنایت وحشیانه دیگر توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اعدام ۵۰ فلسطینی بی‌گناه توسط آنها پرده برداشت.

به گزارش مشرق، شبکه خبری الجزیره به جزئیاتی دست‌یافته است که نشان می‌دهد سربازان رژیم اشغالگر ۵۰ غیرنظامی فلسطینی را در غرب شهر غزه به شهادت رسانده و خانه‌ها و تأسیسات را ویران و با بولدوزر تخریب کردند.

شاهدان عینی در این رابطه گفتند بیش از ۵۰ فلسطینی ساکن یک مجتمع مسکونی درصدد ترک این منطقه بودند که توسط رژیم اشغالگر هدف قرار گرفته شدند.

طبق گفته این منابع، این مجتمع مسکونی همان خانه‌ای است که پیش‌تر اعلام شده بود نظامیان رژیم صهیونیستی یک مرد سالخورده فلسطینی را در آن به شهادت رساندند. بر اساس شهادت بازماندگان در این منطقه جنگ‌زده، ۵۰ شهید مذکور به‌صورت شتاب‌زده دفن شدند.

الجزیره در ادامه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی پیش از ترک این منطقه، خانه‌های آن را به طور کامل تخریب کرد.

شنبه منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ویدیوی دردناکی را از تیرباران یک شهروند مسن فلسطینی در خانه‌اش در همین منطقه منتشر کرده بودند. الجزیره همچنین هویت این پیرمرد را شناسایی و اعلام کرد وی «عطا ابراهیم المقید» پیرمرد ناشنوای ۷۲ ساله بود. طبق این گزارش، این پیرمرد فلسطینی به دلیل مشکل ناشنوایی متوجه تیراندازی در محل نشد و به همین دلیل اقدام به ترک منطقه نکرده بود.

پیش‌ از این نیز بارها کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدیوهای دلخراشی از وضعیت فاجعه‌بار اهالی غزه و تیرباران کودکان و زنان در این باریکه منتشر کرده بودند.

به دنبال عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر که صهیونیست‌ها را در بُهت فرو برد و ضربه هولناکی را به آنها وارد کرد، تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه آغاز شد و این تجاوزات از ۱۵ مهر ماه تا سوم آذر ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد و هنوز توافقی بر سر آتش‌بس پیش از ماه مبارک رمضان حاصل نشده است.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌ گرفته و بیش از ۳۰ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس