کد خبر 1559745
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
عضو کنست: اسرائیل آماده گفتگو درباره طرح مصر است

نماینده حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که تل‌آویو آماده است تا درباره مرحله اول طرح پیشنهادی مصر برای پایان جنگ در نوار غزه و تحولات پس از آن گفتگو کند.

به گزارش مشرق، با افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ زمینی علیه نوار غزه و فشارهای خانواده‌های اسرای صهیونیست به کابینه تل‌آویو، گفته می‌شود که این رژیم به فکر پذیرش پیشنهادهای آتش‌بس افتاده است.

«دنی دانون» نماینده حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز (چهارشنبه) گفت که تل‌آویو آماده است تا درباره مرحله اول طرح پیشنهادی مصر برای پایان جنگ در نوار غزه و تحولات پس از آن گفتگو کند.

دانون در مصاحبه با نشریه «وال استریت ژورنال»، اظهار داشت: «ما تمایل داریم که درباره مرحله اول [طرح پیشنهادی مصر] گفتگو و مذاکره را آغاز کنیم».

بر این اساس، وی در این‌باره توضیح داد که کابینه رژیم صهیونیستی طرح مصر را در نظر دارد زیرا برای آزادسازی تمام اسرای صهیونیست که در نوار غزه نگهداری می‌شود، جدی است.

این سیاستمدار صهیونیست اما با اعلام مخالفت تل‌آویو با حضور جنبش مقاومت حماس در آینده نوار غزه، مدعی شد: «ما می‌خواهیم مطمئن بشویم که حماس بخشی از هرگونه توافق آتی در غزه نباشد».

گزارش‌ها حاکی از آن است که جنگ در غزه به مرحله‌ای رسیده است که اشغالگران تمنای پایان هرچه زودتر آن را دارند، اما در این شرایط، پایان جنگ خسارت تمام‌عیار محسوب می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    مصر این وسط چکارست؟ مصر اگه عُرضه داشت جنگ رو ۶ روزه به اسراییل نمی باخت
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      دولت مصر دلاله همین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس