اگر در غزه پیروز نشویم، دیگر نمی‌توانیم در منطقه زندگی کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که اگر در این جنگ پیروز نشویم، دیگر زندگی برایمان در این منطقه ممکن نخواهد بود.

به گزارش مشرق، کنفرانس خبری مشترک کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با مشارکت «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر و وزرای فعلی و سابق جنگ یعنی «یوآو گالانت» و «بنی گانتز» برگزار شد.

در این نشست، «یواو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: «در نتیجه حملات هوایی، زمینی، دریایی و اطلاعاتی ما کنترل اوضاع از دست حماس خارج شده و نتایج بزرگ، قابل توجه و دقیقی کسب شده است. این جنگ به خاطر کشته شدن نیروهایمان بهای سنگینی در پی دارد، بنابراین باید پیروزی قاطع و دقیقی از طریق ضربه زدن به حماس کسب کنیم. در غزه از نزدیک شاهد دقت عملیات بودم و نیروهای ما برای نابودی هرگونه خطر و تهدیدی تلاش می‌کنند. از شمال غزه به سمت جنوب پیشروی کردیم و ضربات سختی در خان یونس وارد کردیم.»

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد: «اجازه توقف جنگ را نداریم و تنها اقدام مشروع ادامه جنگ تا نابودی حماس است. به بازگرداندن گروگان‌ها بدون هرگونه استثنایی پایبندیم و برای این منظور نهایت تلاشمان را خواهیم کرد. اگر در این جنگ پیروز نشویم، دیگر زندگی برایمان در این منطقه ممکن نخواهد بود. توسل به زور کار پلیس، ارتش و اطلاعات است و کس دیگری حق مبادرت به آن را ندارد.»

همچنین «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز گفت: «به حمله زمینی ادامه می‌دهیم و چیزی نمی‌تواند ما را متوقف کند و این اسرائیل است که آینده جنگ را مشخص می‌کند. نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن گروگان‌ها به ویژه نظامیان قدیمی که جانفشانی کردند، بکار خواهیم گرفت. آماده ادامه جنگ برای ماه‌ها و حتی سال‌ها هستیم و روحیه خوبی داریم. به آمریکایی‌ها اعلام کردیم که خشونت شهرک‌نشینان را نمی‌پذیریم.»

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعتراف کرد که در جریان نبرد غزه با مبارزان حماس وارد درگیری‌های تن به تن شدیم.

به گفته این مقام اشغالگر، از آغاز جنگ غزه بیش از ۲۰ هزار نقطه را در نوار غزه مورد حمله قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: «نیروهای ما به جلو حرکت می‌کنند و اکنون درگیری‌های شدیدی در جبالیا، شجاعیه و خان یونس در جریان است و خانواده‌های ۷ نظامی را که امروز در عملیات زمینی در غزه کشته شدند، در جریان قرار دادیم.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ۱۳۸ اسرائیلی هنوز در غزه اسیر هستند.

«لوئیس مورنو اوکامپو»، دادستان ارشد سابق دیوان بین المللی کیفری نیز ضمن تأیید نسل‌کشی فلسطینیان توسط اسرائیل، صراحت برخی مقامات اسرائیلی در ابراز نیت خود درباره کشتار فلسطینیان را به باد انتقاد گرفت. دادستان دیوان بین‌المللی کیفری گفت: «محاصره غزه به خودی خود، جنایت علیه بشریت و یک نسل‌کشی است!»

همزمان، «لیو وردکار»، نخست وزیر ایرلند در سخنانی اظهار داشت که بمباران اسرائیلی مستمر علیه نوار غزه نتایج معکوسی خواهد داشت و اسرائیل را ناامن‌تر خواهد ساخت.

وی افزود که اسرائیل شاید پیروزی نظامی به دست آورد اما در درازمدت به شکست راهبردی از لحاظ امنیتی تبدیل خواهد شد.

همچنین وزارت خارجه آمریکا آمریکا اعلام کرده است که اعمال خشونت‌بار «اسرائیل» موجب حمله ۷ اکتبر جنبش حماس شد و بر این اساس بر «اسرائیل» فشار می‌آوریم تا خشونت‌ها در کرانه باختری را متوقف کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    14 4
    آمریکا در جنایت به غزه شریک اسراییل غاصب است اشغالگر ،کشتار و نسل کشی و کودک کشی پیروزی نیست ،زندکی اسراییل سگی است هیچ وقت در هر شرایطی زندگی نخواهند بود ،
    • ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      مردم مبارز فلسطین و ملت های مقاوم منطقه کاری به حکام خود ندارند دیگر اجازه زندگی در این منطقه خاورمیانه برای صهیونیست ها فقط مرگ است .
  • ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    17 4
    قوم«مظلوم نما»ودرعین حال جنایتکارونفرین شده وفتنه گران تمامی تاریخ دنیاوبشریت
  • حمید کرمانشاهی ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    6 4
    شتر در خواب بیند پنبه دانه = گهی لوب لوب گهی دانه دانه
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    14 3
    همکاری نیروهای هوایی و دریایی و زمینی و اطلاعاتی بی نتیجه نبوده فتح چندین بیمارستان با مجروحین و بیماران و تکه پاره کردن هزاران زن و کودک و....... از سگ نجسترین از کفتار درندتر وخون خوارتر از نوادگان مسخ شدگان تاریخ بوزینه گان و ... انتظاری جز این نیست
    • امید ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      سگ و کلیه حیوانات شرفشان از صهیونیست های نجس بیشتره خدا را شکر که در حال نابودی کامل هستند. زور آمریکا هم هیچ کمکی بهشان نمی کنه.غیرت و مردانگی یعنی مردم غزه بی نظیره.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    19 3
    یادته یه موقعی شعار نیل تا فرات میدادید، حالا حریف باریکه ۳۶۰ کیلومتری غزه نمیشید
  • ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    نبایدم زندگی کنیدحرام زاده ادم کش
  • ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    اگر بقیه فقط بشینن نگاه کنن و تعداد تلفات مردم غزه را بشمارن و گاهی هم اظهار تاسف و نچ نچ بکنن نوبت بعدی خودشون خواهند بود این سنت خداست اگر به سراغ ظالم نری ظالم بسراغت خواهد آمد. انها که جای به اصطلاح امن خودشون را در مدینه و مکه در کنار زن و بچه دیدن و همراه کاروان شهیدان شدن را خطرناک دانستند از لشکر یزید در خونه هاشون پذیرائی کردن
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    بعد از پیروزی احتمالی هم دیگر نمیتوانید در منطقه زندگی کنید و مرتب هم کری بخوانید
  • ایرانی ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    قطعاً زمین خدا توسط صالحان به ارث خواهد رسید و وعده خداوند تخلف ناپذیر است، غزه آزمونی است برای مدعیان شرف،انسانیت و عدالت و هرکس در این آزمون مردود شود قطعاً در عداد ظالمان است امروز بر همگان حجت تمام شد و تشت رسوایی شیطان بزرگ چنان بلند صدا کرد که کل جهان را شوکه کرد مگر آنانکه با حق عناد دارند که جایگاهی جز ذلت در دنیا و آخرت نخواهند داشت #آزمون_فطرت
  • ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    من نمیدونم چرا شما قوم گوساله پرست باید زنده باشید، شما باید بدست فرعون نابود می شدید
  • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    خخخخخخخخخ همونجا گوردون رو بکنید.
  • Rezaei ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    انشاالله عذاب بیاد و اسرائیل رو زیرو رو کنه یا خدا کسانیکه قدرتمند هستند رو برای یاری به زمین بفرسته از انسان هاکه فقط حرف میشنویم امین یا رب العالمین
  • ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    انشاءلله هم برنده نمیشید و هم زندگی نخواهید کرد که حالا دنبال جای زندگی بگردید
  • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    کار اسرائیل تمام است مرگ بر اسرائیل
  • جبار الهی ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    شما پیروز نمی شودی به درک به درک شما جنایتکار و تمام دنیا به شما لعنت می فرستد به روح به پدر ومادر سگ درند تان بی شرف ها انگلیس و آمریگاوها و سگ صهیونیست ها
  • بی نام ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    من نمیدانم معنای پیروزی از نگاه این مجرمین چیست؟ این جنایتکاران باید بدانند مسئله وجود کثیف آنان در منطقه است، منطقه شما را نمی‌پذیرد حتی اگر تمام فلسطینیان را هم بکشید، شما مال این منطقه نیستید و باید بروید، والسلام.
  • علیرضا ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    تا الان که بحمدالله گند زدید به خودتون و روز بروز هم بوی تعفنتون بیشتر شده.باید از زمین محو بشید.این وعده الهی است و بزودی محقق خواهد شد.ان شاالله.
  • علیرضا ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    از نیل تا فرات چی شد؟شما از جهنمی که در باریکه غزه درست کردید نمیتونید خلاص شوید.همتون تو مدیترانه غرق خواهید شد.دوباره تاریخ داره تکرار میشه و شما قوم فرعون زمانه هستید .حرامزاده و کفتار صفت.
  • حمید ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    مثل همیشه عین سگ داره دروغ میگه تا جنگشونو توجیه کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس