رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد

رژیم صهیونیستی از اخراج نماینده سازمان ملل  از اسرائیل خبر داد.

به گزارش مشرق، «الی کوهن»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس (توئیتر سابق) از اخراج نماینده سازمان ملل در اسرائیل خبر داد.

کوهن در این ارتباط نوشته است: «ما دیگر در مقابل تعصب سازمان ملل ساکت نخواهیم نشست و تصمیم گرفتیم ویزای اقامت لین هستینگز، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در اسرائیل را لغو کنیم.»

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرده است: «کسی که حماس را به خاطر قتل عام ۱۲۰۰ اسرائیلی، ربودن نوزادان و سالمندان و اعمال هولناک آزار و تجاوز و استفاده از ساکنان غزه به عنوان سپر انسانی محکوم نمی‌کند و بجای آن اسرائیل را محکوم می‌کند که یک کشور دموکراتیک است و از شهروندان خود محافظت می‌کند، نمی‌تواند در سازمان ملل خدمت کند و چنین فردی نمی‌تواند وارد اسرائیل شود!»

هیستینگز در جریان عملیات طوفان الاقصی و حمله حماس به جنوب مناطق اشغالی فلسطین، از محکوم کردن حماس خودداری کرده و در مقابل از حمله صهیونیست‌ها علیه غزه به شدت انتقاد کرده بود. او در چند هفته اخیر نیز در سخنان خود خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه شده و وضعیت غزه را فاجعه بار توصیف کرده بود.

روابط میان رژیم صهیونیستی و سازمان ملل متحد از زمان عملیات طوفان الاقصی دچار نوسان و چالش بوده است. پیش از این نیز، «آنتونیو گوترش»؛ دبیرکل سازمان ملل گفته بود که حمله حماس در خلاء (بی دلیل) صورت نگرفته و این اظهارات دبیرکل سازمان ملل باعث شده بود تا سفیر رژیم صهیونیستی در این سازمان خواستار کناره گیری و استعفای گوترش شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    4 1
    کشور دموکراتیک؟ اونم در خاورمیانه؟ شما حداکثر یک کشور در منطقه آدم خوارها هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس