واکنش حماس به دروغ‌های جدید بایدن

جنبش حماس به دروغ های جدید رییس جمهور آمریکا در خصوص نحوه برخورد نیروهای فلسطینی با اسرای صهیونیست واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به ادعاهای جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نیروهای فلسطینی اسرای زن صهیونیست را مورد حمله قرار داده اند واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: اتهامات مطرح شده از سوی بایدن علیه نیروهای فلسطینی تلاش برای انحراف افکار عمومی است چرا که جهانیان حسن رفتار نیروهای ما با اسرا را دیدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تکرار چنین دروغ‌های رسوا شده‌ای، یک سبک صهیونیستی برای پوشش دادن جنایات نسل کشی با تسلیحات آمریکا در غزه به شمار می‌رود.

جنبش حماس تصریح کرد: مطرح شدن این دروغ‌ها از سوی بایدن بیانگر سقوط اخلاقی جدید وی است که از کمترین میزان از درستی و اعتبار برخوردار نیست. ما از رسانه‌های خبری می‌خواهیم همان طور که دروغ‌های مطرح شده در خصوص سربریدن کودکان توسط نیروهای فلسطینی و یا استفاده نظامی از بیمارستان شفا در غزه را رسوا کردند در این خصوص نیز دقت به خرج داده و دروغ‌های صهیونیست‌ها را آشکار کنند.

پیش از این نیز بازوهای رسانه ای حامی رژیم صهیونیستی از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بارها اتهامات دروغین مختلفی را علیه نیروهای حماس مطرح کرده بودند که مشهورترین آنها دروغ سربریدن کودکان در جریان نخستین روزهای عملیات طوفان الاقصی بود که با بررسی های صورت گرفته از سوی برخی رسانه ها این دروغ رسوا شد به طوریکه حتی کاخ سفید نیز بیانیه صادر کرد که بایدن هیچ تصویری از این کودکان ادعایی ندیده است.

رییس جمهور آمریکا ادعای حمله نیروهای فلسطینی به اسیران زن صهیونیست را در حالی مطرح می کند که بارها تصاویر خداحافظی دوستانه این اسرا با نیروهای فلسطینی در زمان تبادل آنها منتشر شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    -خدا صهیونیست ها را نابود کند که بلای جان بشریتند.حاضرند همه مردم دنیا را بکشند تا سیاست نحث خودشان را به کرسی بنشانند .سران سرمایه دار صهیونیست در نقاط امن دنیا بسر میبرند و یک مشت یهودی احمق را سپر بلای خود کرده اند .باید با کمک همه ازادیخواهان جهان و انسان های عدالت خواه در سراسر جهان سران و خانواده های صهیونیست را شناسایی کرد و همان بلایی که سر مردم غزه اورده اند را بر سرشان اورد .حساب یهودی های احمق و دربدر از صهیونیزم جهانی جداست هر چند بعضی ازانها هم اتش بیار معرکه انها هستندوفریب انها را خورده و ناشیانه به صهیونیست هاکه نه به خدا اعتقاد دارند نه به تورات و حضرت موسی (ع) خدمت رسانی میکنند.انشاءالله با بیداری جهانی علیه صهیونیست ها طومار زندگیشان و دولت مردان حامیشان بزودی در هم پیچیده شود .و تمام کشور های دنیا از شرشان نجات یابند .انها برای حفظ خودشان همچون اختاپوس سرطانی بر شاه رگ های جهان پنجه انداخته و خون همه انسان ها را میمکند.این تنها فلسطین نیست که در اتش فتنه انها میسوزد بلکه در کشور های دیگر همچون کانادا، استرالیا،کره جنوبی،و کشورهای دیگر در اسیاو افریقا و امریکای لاتین و حتی خود امریکا و کشور های اروپایی هم دست به نسل کشی انسان های بومی انها زده اند .دولت مردا ن بیشتر این کشور ها را انها تایید کرده و بر سر کار می اورند تا بدون اجازه انها حتی اب هم نخورند، طوری که حتی افراد بیمار و روانی همچون ترامپ وبایدن را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کرده و چون عروسک خیمه شب بازی انها را میچرخانند و با کمک رسانه های شیطانی خود، عیوب انها را پوشانده و سیاست خود را پیش میبرند وهر موقع هم خواستند انها را کنار میگذارند. با شناساندن جهره های سران صهیونیست ها و خانواده های انها در سراسر دنیا باید تقاص خون شهدای فلسطین و سوریه وایران ویمن و عراق و لبنان و تمام قربانیانشان در جهان را از انها گرفت وبایدتمام اندیشمندان صهیونیزم جهانی و تفکرات انها در سراسر دنیا نابود شود تا انسان ها روی ارامش را ببینند. انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس