بار دیگر غزه در آتش خون

منابع خبری گزارش داده اند که مذاکرات برای برقراری مجدد آتش بس شکست خورده است و در حال حاضر هیچ آتش بسی در غزه برقرار نخواهد شد.

سرویس جهان مشرق - «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی گفت که ارتش این رژیم با تمام قدرت برای تحقق اهداف خود در شکست قدرت حماس و بازگرداندن اُسرا بازگشته است. وی که در کنفرانس خبری شبانه صحبت می‌کرد، افزود: «نتیجه‌هایی که طی هفته‌های گذشته محقق کرده‌ایم بزرگ بوده‌اند و هر چه عملیات نظامی ما توسعه یابد، فشارها بر حماس افزایش خواهد یافت».

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب ده‌ها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است گالانت در ادامه سخنانش مدعی شد: «حماس توافق آتش‌بسی را که تحت نظر آمریکا، مصر و قطر حاصل شده، نقض کرد». وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از طریق عملیات نظامی نتایج بزرگی بدست آورده و تعداد زیادی از فرماندهان حماس را از بین برده و پایگاه‌های آنها را نابود کردیم».

خانواده اُسرای صهیونیستی که در نوار غزه هستند امشب در حال برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در تل‌آویو هستند. قرار است که برای نخستین بار یکی از اُسرایی که از غزه آزاد شده در این تظاهرات سخنرانی کند. روز جمعه در پنجاه و ششمین روز از آغاز تجاوز صهیونیستها به نوار غزه رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به این منطقه از سر گرفت.

یک روز قبل‌تر (پنجشنبه) هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند. صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اظهار کرد: اسرای صهیونیست تنها در صورت توقف جنگ و آزادی تمامی اسرای فلسطینی آزاد خواهند شد. العاروری: تا پایان تجاوز و آتش بس همه جانبه و نهایی، مبادله اسرا صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اشغالگران اصرار دارند که هنوز زنان و کودکان در میان اسرا وجود دارند و ما اعلام کردیم تمامی زنان و کودکان را تحویل دادیم و اسرای باقی مانده در غزه سربازان و مردان غیرنظامی هستند که در ارتش رژیم اشغالگر خدمت کرده‌اند. العاروری تاکید کرد: ما اعلام کردیم که آماده تبادل اجساد صهیونیست‌ها با اجساد شهدا هستیم، اما برای بیرون آوردن اجساد اسرائیلی‌ها از زیر آوار به زمان نیاز داریم. برای بیرون آوردن اجساد اسرائیلی‌هایی که در حملات رژیم اشغالگر به غزه کشته شدند، به زمان نیاز داریم.


تحولات سرزمین های اشغالی - روز پنجاه و هفتم جنگ

جهاد اسلامی: پیام حملات موشکی امروز این بود که مقاومت کاملا آماده نبرد است

داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی: مقاومت به دفاع از ملت خود و به شکست کشاندن طرح‌های دشمن پایبند است. پیام حملات موشکی امروز مقاومت این بود که کاملا برای ادامه نبرد آماده است. مادامی که دشمن صهیونیستی غیرنظامیان را در غزه هدف قرار دهد، عمق اراضی اشغالی زیر باران حملات موشکی ما خواهد بود. هدف نتانیاهو از تلاش برای ایجاد منطقه حائل در نوار غزه کسب منافع شخصی و ماندن در قدرت است. قرارداد آزادی اسرای نظامی تحت معادله "همه در برابر همه" قرار خواهد گرفت.

منابع عبری زبان اعلام کردند موشک‌هایی که سامانه گنبد آهنین از صبح امروز جمعه برای رهگیری موشک‌های مقاومت شلیک کرده، نزدیک به ۷۰ میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه در پی داشته است.

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد. منبع مذکور اشاره کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از سمت بلندی‌های اشغالی جولان اهدافی را در حومه دمشق بمباران کرده است. سانا تاکید کرد که این حمله تلفات جانی نداشته اما خساراتی در پی داشته است.

حملات خمپاره مقاومت علیه صهیونیست‌ها

هواپیماهای اسرائیلی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. در این حملات شماری شهید و مجروح شدند. قایق‌های جنگی اسرائیلی هم مناطق ساحلی دیر البلح را هدف قرار دادند. اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هم هدف حملات شدید توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی از ساعاتی پیش حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینیان در کرانه باختری به ویژه در مناطقی در جنین، نابلس، قلقیلیه و رام الله انجام دادند.

منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در حولیت و صوفا در مجاورت نوار غزه به صدا در آمده است.

هواپیماهای اسرائیلی دقایقی پیش محوطه بازار یرموک در شهر غزه را بمباران کردند.

حمله توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه حامول و رویسات در اطراف منطقه الناقوره در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

گروهان‌های قدس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه، شهرک کیزوویم در اطراف غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

جنایت هولناک صهیونیست‌ها با صدها شهید

گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک ماگین هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی کیزوویم و کیبوتص‌های نیریم و عین الثالثه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

جنایت هولناک صهیونیست‌ها در جبالیا/ بیش از ۱۰۰ نفر شهید شدند

جنگنده‌های اسرائیلی ساختمانی مسکونی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه که افراد آواره و بی‌سرپناه آنجا اسکان داده شده بودند، بمباران کردند که در این جنایت وحشیانه بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید شده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه، دو پایگاه اسرائیلی الراهب و حامیته در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران صهیونیست وارد کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز شنبه مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه برانیت در شمال فلسطین اشغالی مستقیما هدف قرار داده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه رباع التبن و وشانوح در شهر کفرشوبا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که هیئتی از موساد امروز برای ازسرگیری مذاکرات با مسئولان قطری در مورد تمدید آتش‌بس موقت در غزه به دوحه سفر کرده است. منبع مذکور اشاره کرد که مذاکرات مسئولان موساد با قطری‌ها پیرامون احتمال آزادی گروه‌های جدیدی از اسرای اسرائیلی در غزه و آتش‌بس موقت جدید خواهد بود.

منابع عبری زبان مجددا از به صدا درآمدن آژیر در شهرک سدیروت در اطراف غزه خبر دادند. گردان‌های قسام اعلام کرد که شهر اشغالی عسقلان را هدف حمله موشکی قرار داده است. در پی این حمله، آژیر خطر در عسقلان، زیکیم و مفلاسیم در شمال نوار غزه به صدا درآمد.

شکست مذاکرات تمدید آتش‌بس/ درخواست از هیئت موساد برای ترک قطر

بنیاین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سبب بن‌بست مذاکرات برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه از هیئت موساد خواسته قطر را ترک کرده و به اراضی اشغالی بازگردد.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی رژیم صهیونیستی را در پایگاه زیکیم با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری "رجوم" هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پاسخ به نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی رژیم صهیونیستی را در پایگاه زیکیم با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری "رجوم" هدف قرار داده است.

جنایت هولناک صهیونیست‌ها در جبالیا و شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطیمی/ راکت باران تل‌آویو توسط مقاومت فلسطین/ جهاد اسلامی: مقاومت کاملا آماده نبرد است/ مذاکرات آتش بس بدون نتیجه ماند + عکس و فیلم
غزه

قسام همچنین تاکید کرد که در عملیاتی دیگر، مبارزان این گردان‌ها نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق دیر البلح با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری "رجوم" هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در منطقه التوأم در شمال غرب غزه در کمینی محکم گرفتار کرده و آن‌ها را با بمب‌های ضدنفر، راکت‌های ضدزره و تیربار سنگین هدف قرار داده و نیروهای اشغالگر را کشته یا زخمی کرده است.

گروهان‌های قدس اعلام کرد که از صبح امروز یک تانک اسرائیلی را با بمب "ثاقب" و دو خودروی زرهی دیگر را با راکت ضدزره تاندوم در محله شیخ رضوان هدف قرار داده و منهدم کرده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که اتاق فرماندهی و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در شرق بیت حانون با ۴ راکت ضدنفر هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه اسرائیلی المطله را در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن سرهنگ "آساو حمامی" فرمانده تیپ جنوبی لشکر غزه ـ در ارتش این رژیم ـ در جریان حمله هفتم اکتبر حماس اذعان کرده و گفته جسد او اکنون در اختیار این جنبش است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که دو نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال غزه با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بر اثر بمباران وحشیانه شامگاه امروز محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که در پی احتمال وقوع حادثه‌ای امنیتی در شمال فلسطین اشغالی، از صهیونیست‌های ساکن شهرک یفتاح در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خواسته شده سریعا به پناهگاه بروند.

تظاهرات گسترده در تل آویو در حمایت از مبادله اسرا با حماس

منابع عبری زبان اعلام کردند که اسرائیلی‌ها با برپایی تظاهراتی گسترده در شهر تل آویو، خواستار اعمال فشار بر دولت جهت امضای توافق مبادله اسرا با حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی شدند.

گروهان‌های قدس اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی مارس با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

کمین مقاومت فلسطین برای نظامیان صهیونیست

گردان‌های قسام از حمله موشکی مجدد به تل آویو در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه خبر داد.

در پی این حمله آژیر خطر در تل آویو و مناطق وسیعی از مرکز اراضی اشغالی از جمله بنی براک، رمات گان، ریشون لتسیون، بات یام و اللد به صدا درآمده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یکی از موشک‌های قسام مستقیما به شهرک صهیونیست‌نشین مودیعین در غرب رام الله اصابت کرده و شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی راهی این منطقه شدند. منابع عبری زبان اعلام کردند که یکی از موشک‌های سامانه گنبد آهنین به علت نقص فنی به شهر تل آویو اصابت کرده است.


می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد
روز ب
یست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به ۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از ۱۲ هزار نفر گذشت

روز چهل و چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روز چهل و پنجم: گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد

روز چهل و ششم: انهدام ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران توسط نیروهای مقاومت/ درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین

روز چهل و هفتم: کابینه دولت رژیم صهیونیستی توافق مبادله اسرا را تصویب کرد/ قطر: توافق مبادله اسرا طی ۲۴ ساعت دیگر اجرا خواهد شد/ مشاور نتانیاهو: اسرائیل آماده تمدید مدت آتش بس است

روز چهل و هشتم: بزرگترین حمله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از ابتدای جنگ/ درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل از شروع آتش بس

روز چهل و نهم تا پنجاه و یکم/ آتش بس غزه :آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی پس از شروع آتش بس در غزه/ ورود کامیون‌های سوخت و کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح/ فلسطینیان در حال بازگشت به منازل خود در شمال غزه

روز پنجاه و دوم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است

روز پنجاه و سوم/ آتش بس غزه: مقاومت فلسطین: هرگونه نقض آتش‌بس در غزه توسط رژیم صهیونیستی را زیر نظر داریم

روز پنجاه چهارم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است/ یورش صهیونیست‌ها به جنین ادامه دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 9
    خداوند به فکروبازوی مقاومت برکت بده امین وپیروزی نزدیک است 🤲✌️
  • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    5 0
    چند تا از پیش بینی !! ها تا کنون محقق شده ؟؟
  • مهدی ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    ممنون از مطلب شما
  • ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 5
    این حماس آخرش رو به جنگ میده ما نباید در دام حماس بیفتیم
    • ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      جهت اطلاع شما عرض می کنم که اتاقی هماهنگی عملیات وجود دارد که تمامی یگان های مقاومت در آن عضو هستند: گردان های شهید عزالدین قسام، گروهان های قدس، حزب الله، انصار الله، مقاومت اسلامی عراق، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. شبکه الجزیره سال گذشته فیلم مستندی از عملیات سیف القدس نشان داد که در آن یکی از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام از تشکیل اتاق هماهنگی امنیتی بین گردان های شهید عزالدین قسام، حزب الله لبنان و نیروی قدس پرده برداشت.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 0
    خوش به حال فلسطینی‌ها که کشته می شن و از دست اسرائیلی‌ها نجات پیدا می کنن
  • ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 5
    چرا بهتون اجازه ساخت بمب اتم را نمیدن چون جنبشا ندارید..................
  • ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    جنگها امروزی با جنگها قدیمی خیلی متفاوت شده امروز واقعیت این است که هیچ دشمنی را نباید دست کم گرفت چه مجهز به سلاح فوق پیشرفته باشید یا که نه تنها راه پیروزی هر جنبشی برای رسیدن به حقوق گفتگو میباشد شاید زمانبر باشد اما سر انجام پیروزی نصیب طرفی خواهد شد که حساب شده و منطقی عمل کند
  • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 0
    در مورد جنایت بانک و بورس و احزاب سیاسی لیبرال و نفوذی ها و دو تابعیت ها در حق ملت ایران بنویسید
  • ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 4
    یه عده بیشرف بی وجدان از جماعت زن زندگی آزادی در صفحات اجتماعی به اسرائیل درود میفرستن . مینویسند بزن اسرائیل بزن ، بزن دمت گرم . این بیشرفها از اسرائیل هم کثیف تر هستند و ننگ بزرگی برای مردم ایران .
  • ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    ای کاش سایت وزین مشرق، وجه الخفیفه الجزیره و باب الهاویه المیادین را بازنشر می کرد.
  • سیدمحمدمهدی ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    سلام بر ساکنان غزه قهرمانان مقاومت در برابر ظلم اشغالگر قدس شریف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس