کد خبر 1547527
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

به گزارش مشرق، علی دارابی، استاد دانشگاه در کانال تلگرامی خود نوشت:

حزب الهی یعنی؛ مجتبی شاکری

به «آقا مجتبی» در میان دوستان معروف است. همه احترام او را دارند، متولد ١٣٣٧ است، از مبارزان و فعالان دوران انقلاب علیه استبداد وابستگی رژیم پهلوی بود .بعد از انقلاب هم در ارتش، کمیته، ستاد استقبال حضرت امام خمینی (ره) فعالیت داشت. در حین انجام مأموریت آموزشی از دو دست و چشم نابینا می شود و از آن به بعد است که در عمل نشان می دهد که نقص عضو مانع موفقیت، تلاش و خدمت نیست. بعد از از دواج با همراهی همسر وفادارش خانم یزدانی که چون کوه استوار و باصلابت در همه عرصه های زندگی همدم و همراهش بوده است و او خود از بانوان قهرمان و ایثارگری هست که باید جداگانه درباره اش نوشت.

دوره کارشناسی ونیز ارشد را در دانشگاه با نمرات عالی طی می کند . آقا مجتبی درسال١٣٧٥. به همراه جمعی از دوستانش جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی را تشکیل می دهد. دوره ای عضو شورای شهر تهران می شود و ... با گذشت زمان، آقا مجتبی بر فعالیت و حضور خود در عرصه خدمت به انقلاب روز به روز می افزاید. بجای آنکه راحتی را پیشه کند!

در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه. آقا مجتبی تواضع، مهربانی و شوخ طبعی را هم در کنار صراحت و شجاعت در هم آمیخته است. از این حیث همه او را دوست دارند و گرامی اش می دارند.

او از انقلاب طلبی ندارد و همواره خود را بدهکار انقلاب می داند. در خدمت به مردم منتی بر آنها ندارد و خود را خادم مردم می داند، با افراطی گری، تند روی مخالف است. من بیش از ۴۰ سال است با این انسان شریف، مجاهد، جانباز و مؤمن و انقلابی مأنوسم و به آن افتخار می کنم. سالیانی است افطارشب اول ماه مبارک رمضان را بر سر سفره او متنعم می شویم.
کتاب مجتبی به روایت جانباز نابینا «مجتبی شاکری» نشر یا زهرا، زندگینامه، مبارزه و فعالیت های مجتبی شاکری را می گوید. مطالعه و خواندن این کتاب را به همه توصیه می کنم.

ما بدهکار این مجاهدان هستیم: حزب الهی واقعی همین امثال آقا مجتبی شاکری هستند. سرمایه بزرگ اجتماعی که باید *قدرشان را بدانیم* .

حزب الهی یعنی؛ مجتبی شاکری

حزب الهی یعنی؛ مجتبی شاکری

حزب الهی یعنی؛ مجتبی شاکری

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 1
    اللهم احفظه و ایّده
  • ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خدا به ایشان اجر دهد ولی اگر تعریف از حزب اللهی رایج در جمهوری اسلامی این باشد خیلی ها حزب اللهی نیستند و یا نمی توانند باشند پس دایره را کوچک نکنید. اگر هم منظور حزب الله آمده در قران است که امام سجاد ع می فرماید خدایا من را جزء حزب الله قرار بده.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    17 9
    حزباللهی واضحه یعنی چی، با کلمات بازی نکنید
    • ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      بازی مار گوگولی هوایی مثل تو هست پس ادای آدم فهمیده درنیار که بر تنت زار میزنه
  • ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    8 3
    سلام افرین !به این میگن زندگی لبخند شان زیباست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس