کد خبر 1602776
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
خودرو نمایه

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، با شتاب بیشتری نسبت به روزهای گذشته به روند ریزشی خود ادامه می‌دهد. طوری که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کاهشی گزارش می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را نسبت به روزهای گذشته ارزان‌تر آغاز کرد. اما همچنان در معدود مواردی قیمت افزایش پیدا کرده است.

آن‌طور که کارشناسان می‌گویند آغاز ریزش دلار از روزهای گذشته قیمت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است، این تاثیر به صورت نزولی در میان محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روزهای گذشته نزولی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت تمام خودروهای داخلی در صبح امروز با افتی شدید در بازار گزارش شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال)، از محصولات اقتصادی ایران خودرو، با کاهش چشمگیر ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا دستی از دیگر محصولات این شرکت، با افت ۱۴ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۶۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

وانت زامیاد دیزل و وانت پادرا از محصولات شرکت سایپا، به‌ترتیب ۱۸ میلیون و ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کردند و هر کدام به قیمت‌های ۷۲۸ میلیون تومان و ۶۷۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

شاهین G از محصولات لوکس سایپا، نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون کاهش قیمت پیدا کرد و به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان می‌توان این اتومبیل را خرید.

قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در تمامی محصولات کاهشی است، به استثنای چند محصول که در آن افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

فیدلیتی پرستیژ (پنج‌ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (هفت نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، به‌ترتیب ۲۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارند که با قیمت‌های دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

فیدلیتی (هفت نفره) در شمار محصولات جذاب مونتاژی این شرکت، صبح امروز با کاهش ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی است که کاهش چشمگیر ۶۶ میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کرد و به قیمت یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید. سایر محصولات مونتاژی مانند محصولات داخلی افت زیادی پیدا کردند.

قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت +جدول

منبع:تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس