کد خبر 1602960
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
تحلیل شریعتمداری از طوفان‌الاقصی| اتفاق بی‌نظیری که صهیونیست‌ها را وادار به اعتراف کرد

متاسفانه مصوبۀ امروز مجلس برخلاف نظر نمایندگان موافق آن، نه فقط توجیه اقتصادی ندارد بلکه اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست.

به گزارش مشرق، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: متاسفانه مصوبۀ امروز مجلس برخلاف نظر نمایندگان موافق آن، نه فقط توجیه اقتصادی ندارد بلکه اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست.

وی ادامه داد: در توجیه این مصوبه با اشاره به تعطیلی روز شنبه در آمریکا و اروپا به استفاده از فرصت‌های تعامل اقتصادی با جهان تکیه می‌کنند و از توضیح درباره چهار نکته خودداری می‌ورزند و یا بی‌خبرند.

اول آن که مگر تعداد مراکز تجاری و تاجرانی که با آمریکا و اروپا تعامل تجاری دارند چه میزان است؟ دوم آن که امروزه بیشتر تراکنش‌های اقتصادی الکترونیک است و به‌جای تعطیلی شنبه‌ها می‌توان برعدم تعطیلی چند بانک در این روز تاکید کرد و از این گذشته مگر فاصلۀ چندساعته چه تاثیر قابل اعتنایی دارد که تصمیم به تعطیلی شنبه‌ها گرفته‌اند؟

سوم این که از ابتدا تعطیلی ۲ روز در هفته را اصل گرفته‌اند و سپس دربارۀ انتخاب پنجشنبه یا جمعه به بحث نشسته‌اند و به‌جای پنجشنبه به شنبه رسیده‌اند و درباره علت ترجیح شنبه به پنجشنبه می‌فرمایند تعطیلی پنجشنبه متضمن زیان ۸ میلیارد دلاری است! و توضیح نمی‌دهند که این رقم را از کجا آورده‌اند؟

چهارم که از ۳ مورد دیگر اهمیت بیشتری دارد، شنبه روز تعطیل رسمی یهودیان است و نباید نظام مقدس اسلامی به همراهی با آن‌ها متهم شود!

شریعتمداری در پاسخ به این سئوال که اعلام کرده‌اند بیت رهبر معظم انقلاب با این تعطیلی مشکلی نداشته است! گفت: روال و قاعده در بیت حضرت آقا این‌گونه نیست و به یقین در نقل این خبر اشتباهی رخ داده است که خطایی سئوال برانگیز است باید هرچه زودتر تکذیب کنند!

همین نسبت خلاف واقع به بیت رهبر معظم انقلاب که نباید بدون بررسی بماند، حکایت از آن دارد که تصویب‌کنندگان این مصوبه از صحت کار خود اطمینان ندارند و برای جبران این نقیصه به‌نقل خلاف واقع روی آورده‌اند.

فاصله زمانی ما با اروپا حدود ۳ تا ۴ ساعت و با آمریکا و اقیانوسیه در مواردی بیش از ۱۵ ساعت است؛ بنابراین هنگام روز ما در ایران با شب آن‌ها همزمان است. آیا باید روزها را تعطیل کنیم و شب‌ها کار کنیم تا از همسویی با کشورهای غربی و همراهی با یهودیان عقب نمانیم؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 197
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    24 53
    بی خیال بابا
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      تو بی‌خیال اعتقادات غیراسلامیت. چرا ما بی‌خیال اعتقادات اسلامی‌مان؟!
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      بیخیال بودیم که اینجوری نفوذی های یهودی آنوسی واسه شب و روزمون دارن تصمیم سازی میکنن دیگه
    • حمیدرضا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      *** استاد شریعتمداری بدرستی این یادداشت را مرقوم نموده است . کمال تشکر و حمایت کامل از مواضع بسیار دقیق و بموقع ایشان .
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      تعطیل پنچ شنبه مساوی ضرر و خسارت ۱۵ میایارد دلاری آقای شریعتمداری شما میتونی این خسارت بدی
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      1 1
      سردار قلم گل به خودی نزن میدونی اگه پنچ شنبه ایران باید با ترانزیت خداحافظی کنه تعطیلی پنچ شنبه یعنی قطع ارتبا ۴ تا ۵ روز با کل جهان چرا اینقدر ... تشریف دارید
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      جالبه اگه نظر اسلام بخوایم انجام بدیم باید شنبه و یکشنبه تعطیل بشه چون باعث تعامل بیشتر با جهان و رونق اقتصاد و معیشت میشه ولی کی به اسلام اهمبت میده
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      چقدر کوته فکر و دگم هستش بابا کل جهان یه طرف شما یه طرف کمر به نابودی اقتصاد و معیشت بستید
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      حالم از این آدم خشک بهم میخوره اگه کل علما و مراجع هم موافق باشن باز این ساز خودشو میزنه که این طوری هم هستش هیچ عالم و مرجعی مخالف تعطیلی شنبه نیست
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      استاد اولا ۸ میلیارد نیست ۱۵ میلیارد ثانیا الان کل جهان شنبه و یکشنبه تعطیله نه فقط آمریکا واروپا روسیه و چین و هند و ترکیه و پاکستان و امارت و ... خلاصه کل جهان ثالثا ما با رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم مخالفیم نه با یهود سنن یهودی اگه این طوره یکی از سنن یهودیت واجب بودن حجاب پس ما باید با حجابم مخاف باشیم رابعا ایران برنامه داره که قطب ترانزیت بشه وقتی شما ۴تا ۵ روز تعطیلات مخالف جهانی داشته باشی یعنی مرگ ترانزیت
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      18 42
      اقای شریعتمداری چطور شما از علما و مراجع جلو افتادید
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      یه نفر به استاد بگه ما مخالف اسرائیل کودک کش هستیم نه دین یهود ثانیا شما میخوای تیشه به ریشه اقتصاد بزنی
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      یه نفر به استاد بگه تعطیلی شنبه برای هماهنگی با چین و روسیه و هند و ترکیه و پاکستان و عراق و امارات و ... چکار به آمریکا و چند کشور اروپای داریم کل جهان تعطیلاتش شنبه و یکشنبه هست حتی کشورهای اسلامی هم شنبه و یکشنبه تعطیل هستن
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      ۲۳:۳۳ اولا جلو افتادن از علما و مراجع وقتی علما و مراجع بایستن و عقب بمونن کار درستیه. ثانیا علما و مراجع موافق طرح نیستن. فقط آیت الله جوادی بوده که از متن استفتاء مشخصه استفتاء متفاوت با اصل موضوع بوده و ایشان هم معمولا در مسائل پیچیده سیاسی کمی ساده هستن. ثالثا در مسائل دیگه که شما معتقدید علما بیش‌تر باید ورود کنن! چه طور حالا طرف‌دار کنار کشیدن علما شدید؟!! رابعا و از همه مهم‌تر شما حرف رو ببین. چه کار به عناوین داری؟!
    • کارگر IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 0
      با کشیدن ساعت به جلو یا عقب عرش نلرزید. سه ماه یعنی یک فصل را با جابجایی تقویمی یک روز بیازمائید. جمعه برود شنبه پنجشنبه برود جمعه. اینگونه لطمه ای به فرائض مذهبی وارد نشده و نوعی سردرگمی بوجود نمیآید . به عنوان نمونه اگر هواپیما از شرق به غرب پرواز کند اختلالی در تشخیص هنگام فرود برای مسافر بوجود نمیآید ولی برعکس زمان را گم میکند. در واقع نام روزهای هفته تغییر نکرده بلکه یک روز جابجا شده. چنانچه این طرح عوارض منفی داشت ادامه ندهند. اگر مثبت بود به یک سال و سپس دائمی باشد. قبل از افزودن بی مورد به تعطیلات ابتدا تعطیلات غیر ضروی دیگر را حذف کنید. عملا کشور دو ماه تعطیل است !
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      17 4
      توجه نمایندگان را باید به این نکته معطوف کرد که مسائلی مانند تعطیلی چه روزی باید باشد نه اولویت کشور است و نه دغدغه مردم! ملت با شکل کنونی تعطیلات مشکل آن چنانی ندارند که وقت جلسات مجلس برای آن تلف شود!!!
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      30 4
      یهودیان شنبه را جمعه تعطیل کنند.
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      شیر مادرش حلالش . جایی که همه سکوت کرده بودند و دهن همه رو با جمله رهبری هم اجازه داده ، داشتند همه رو خفه میکردند، شریعتمداری یه دفعه با فریادش همه رو از خواب بیدار کرد
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      کدوم مرجع ؟! فقط یه مرجع بوده ، ایشان هم که فامیل مرحوم رفسنجانی است !
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      4 6
      چیکاره این مملکته؟؟؟
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      91 7
      مگر ۳۰ سال ساعتها را به جلو نکشیدند!!!! و با لجبازی اصرار نکردند!!؟؟ با روح و روان ملت بازی کردند!!! شبهای ماه مبارک را برای مؤمنین توانفرسا کردند!! و کاشف به عمل آمد این کار هیچ ضرو رتی نداشته و حتی اروپایی که از شان تقلید شده بود سالهاست این طرح احمقانه را اجرا نمیکند!؟؟ البته که در عصر ارتباطات تفاوتی نمیکند تعطیلات رسمی در چه روزی باشد که همه مبادلات و تعاملات اینترنتی رخ می‌دهد!!!! و باعث تاسف است که چه کسانی با چه حد درک و فهم روانه مجلس شده اند!!!!
    • DE ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      34 8
      "تعطیلی پنجشنبه متضمن زیان ۸ میلیارد دلاری است! و توضیح نمی‌دهند که این رقم را از کجا آورده‌اند؟" تقیه کردند! "شنبه روز تعطیل رسمی یهودیان است و نباید نظام مقدس اسلامی به همراهی با آن‌ها متهم شود!" کار از این حرف ها گذشته! نگاه کن خودتو تو آینه!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      63 3
      هیچ ضرری وجود ندارد حتی یک روز تعطیل باشد چه دو روز و مانند هم و چه متفاوت اتاق بزرگان نفوذ قوی دارد و دارد آدرس غلط می دهند
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      4 44
      آدم وقتی نظرات امثال شریعتمداری و برخی کامنتهای این پست رو میخونه اونوقت میفهمه که امام علی فرمود جاهلان و متحجران کمر مرا شکستند یعنی چه!امام علی چه کشید ما که از دست چندتا متحجر زمانه مان به اینجایمان رسیده و اینها زندگی مردمان را به فلاکت کشانده اند حالا دیگر امام علی چه کشید با لشگری از متحجران...
    • خشایار شاه از دیار باقی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      عده کثیری(بیش از 200 نماینده مجلس که به سبت رای مثبت داده اند! ) از یهودیانی هستند که با عوام فریبی مردم را فریفته و آرایشان را کسب و وارد مجلس شده اند شک نکنید فردا روزی تصویب جشن پوریم و بالماسکه را هم در همین مجلس انقلابی انقلابی شاهد خواهیم بود
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      ۱۴:۳۲ امام علی صلوات الله علیه به کمرت بزنه که نام ایشان رو می‌بری اما برخلاف منش ایشان عمل می‌کنی. امام علی صلوات الله علیه با یهودیان جنگید اون وقت تو از تشبه به یهودیان دفاع می‌کنی! حرفی به جز اهانت هم نداشتی! معلومه از شیربچه‌های پیرو امیرالمؤمنین ترسیدی موسادی خبیث
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      عاقل فقط غرب گدا و دنبال رو محض آنان بودن!!!!! شما اگر نظرات و یا خودت مقاله با دقت بخوانی جواب شما داده شده آن هم علمی و هم تجربی
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      3 2
      تعطیلی شنبه و حذف نام پدر از مدارک هویتی در راستای یک پروژه هستند الان کارها دستی است یا پشت مرز ها صف ایجاد شده در روزهای جمعه؟! به چه حقی با چه رویی برای چنین موضوعی وقت هدر داده اند الان مشکلات مملکت حل شد ؟ نمایندگان انگار دارند بابت رأی نیاوردن از مردم انتقام می گیرند با این مصوبه های مسخره و اتلاف هزینه و زمان بیت المال!
  • NL ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    53 23
    اقتصاد و بانک‌های ایرانی به اروپا و آمریکا متصل نیست تعطیلی شنبه ضرورتی نداشت
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      37 13
      نه تنها متصل نیست بلکه متصل بودنش هم نیازی به هماهنگی مشاغل کل کشور با غرب نداشت! مگر نمیشد روز تعطیل افراد مسئول مراودات بین‌الملل را به شرکت‌ها واگذار کرد؟!
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      استاد! مگه فقط اروپا و امریکا شنبه یک شنبه تعطیله؟! چین هم تعطیله! شما یه بار کارت گیر وارد کردن یه قطعه باشه متوجه میشی! شنبه یک شنبه جواب پیامت رو هم نمیدن
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      به چین و روسیه و هند و پاکستان و ترکیه و امارات و ... کل جهان ربط که داره کل جهان تعطیلشون کردن شنبه و پنچ شنبه تازه برای کشوری که برنامه داره قطب ترانزیت بشه قطع ارتباط ۴ روز در هفته یعنی مرگ ترانزیت کمی شعور هم خوبه آقای شزیعتمداری
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      نابغه به جهان هم وصل نیست به چین و روسیه و پاکستان و عراق و ترکیه و هند ک امارات و ... کل جهان که همه شنبه و یکشنبه تعطیل هستن
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      یه نفر به آقایون حالی کنه تعطیلی پنچ شنبه یعنی قطع ارتباط حداقل ۴ روز کاری با کل جهان
    • DE ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      12 4
      دقیقا اگر اینطور بود چینی ها نباید سال نو خودشون رو تعطیل کنن
    • US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      5 11
      بیشترین تبادل تجاری با امارات داریم که انجا شنبه تعطیل است
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      5 7
      چین هم شنبه تعطیل است.
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      4 9
      چطور متصل نیست خخخخ
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      36 2
      فقط یکی دو روز بانک ها و صرافی ها یکی باشد کافی هست
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      9 2
      این تعطیلی بیشتر با شعار اقتصادی سال در تضاد هست و هم قرار نیست مراوده را کمتر و یا ببشتر کند و هم فرهنگ و اجتماع و اقتصاد داخلی را فدای چندتا بازرگان کردن
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      4 9
      اولا عدم ارتباط بانکهای ایرانی با بانکهای بین الملل بخاطر تحجر و یا کاسبان تحریمی چون شماست.دوما اگر کمی سواد و توان سرچ داشتید کشورهای جهان اسلام و همسایه ما نیز تعطیلی شان شنبه و جمعه است برای ارتباط با آنها هم این مسئله را باید در نظر داشت
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    45 27
    مگه ما يهودي هستیم که شنبه ها را تعطیل کرده اند
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      37 11
      نیستیم اما چون ضدصهیونیستیم و موشک و بازدارندگی داریم، پس از طوفان الاقصی و به ویژه عملیات وعده صادق، دشمن تنها چاره را در یهودی‌سازی جامعه دیده است. قدم اول ساکت کردن غیرت شماست. روش: دست گذاشتن بر اقتصاد به بهانه‌های واهی!
    • ضیا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      مگه ما یهودی هستیم که ختنه می کنیم و مثل آنها گوشت خوک نمی خوریم ، بهانه بنی اسرائیلی باشد اینها را هم میشه گفت
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      یهودی ها غذا میخورن.تو هم غذا نخور
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      6 62
      والا یهودی جماعت از امثال تویه داعشی خیلی بهترن!!
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      8 17
      چه ربطی داره کج اندیش کوته فکر ما با صهیون مشکل داریم نه با کل یهویا تمام دنیا یهودی اند که شنبه یکشنبه تعطیلند؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      5 17
      چه ربطی داره کج اندیش کوته فکر ما با صهیون مشکل داریم نه با کل یهویا تمام دنیا یهودی اند که شنبه یکشنبه تعطیلند؟
    • صفدر مص. IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 10
      چه ربطی داره کج اندیش کوته فکر ما با صهیون مشکل داریم نه با کل یهویا تمام دنیا یهودی اند که شنبه یکشنبه تعطیلند؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      چقدر به نکته ظریفی اشاره کردی . نکته شما رو کسی نگرفته بود . دقیقا بعد از عملیات وعده صادق ، دارند از نظر فرهنگی فعالیت میکنند !
    • BE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 3
      یک عده از ما بهترون در تقیه این پیشنهاد رو دادند پیداشون کنید !
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      6 34
      مگه ما یهودی هستیم بخوابیم و آب و غذا بخوریم
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      10 2
      چه فرقی داره؟! اصلا بجای جمعه هم یکشنبه رو تعطیل کنن. شنبه ها بریم زیارت اهل قبور، یکشنبه هم نماز جمعه برگزار کنیم. اقتصادمونم میترکونه!
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      18 3
      جالبه و قابل توجه است همزمانی این مصوبه و "روز نکبت"!!؟
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      34 3
      تصویب در سالروز "روز نکبت" !!؟
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      11 2
      عزیزم آقا تعطیلی شنبه برای دین یهود هست یکشنبه برای مسیحیت و جمعه برای مسلمانان اما غرب آن دو روز را در جهان گسترش داد
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    24 14
    احسنت
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    11 47
    یکم کوتاه بیا مومن
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      36 22
      تو کوتاه بیا موسادی بی‌ایمان
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      جاسوس کرملین مومن باشد؟
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    23 11
    جالب بود واقعا درسته .... ما هم که گفتیم اساسا درستترین مسیله درایران تعطیلی پنجشنبه است نه شنبه ...
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      7 2
      این به کنار و شعار سال را فقط نگاه کن و این مصوبه مجلس!!!!!
  • مرصاد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    22 9
    کاملا منطقی و درست !
  • رهگذر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    29 15
    اساساً ما کشور در حال رشدیم و نیاز به کار جهادی و فراوان داریم. تعطیلی اضافی تو هفته چه معنی ای داره؟ جز بار مالی اضافه و هدر رفت وقت کشور؟!
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    32 15
    به فضل الله، شورای محترم نگهبان این طرح ضداسلامی و خصوصا ضدایرانی رو رد خواهد کرد. اما چاره کار برای آینده، فقط شفافیت آرای نمایندگان مجلس است ولو به زور شورای نگهبان و قوه قضاییه.
  • حامد US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    30 31
    شریعتمداری همیشه به موقع صحبت می کنه.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      3 0
      او بلندگوی دشمنان ملت است
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      فقط مشکل اینه حرفهایش همیشه اسرائیل شاد کن است
  • US ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    12 22
    چرا فکر کردید فقط شرکت های تجاری به این تعطیلی نیاز دارن؟. نمایندگی های سیاسی خارج از کشور هم به خاطر تعطیلی های پنج شنبه کلی به مشکل برمیخورن
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      به درک
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      خب نمایندگان خارج از کشور پنج شنبه‌ها کار کنن. چه ربطی به تعطیلی مشاغل داخل کشور داره؟! دست‌تون رو شده نفوذی‌های یهود
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      چرا فکر کردی با بهانه‌های صد من یه غاز تجاری، مسلمین اجازه تعطیلی عید یهودیان رو میدن؟!!
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      چرا فکر کردی با بهانه‌های صد من یه غاز تجاری، مسلمین اجازه تعطیلی عید یهودیان رو میدن؟!!
    • DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      6 2
      اولا نمایندگی های سیاسی بر اساس تقویم کشور میزبان کار می کنن. دوما تنها کاری که می کنن همون کارهای کنسولی هست. یک جوری دارید بحث اقتصادی رو می چپونید انگاه الان همه مشکلات حل شده فقط همین اخر هفته های خارجی داشتن مشکل کشور هست.
    • US ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      2 0
      باهوش! منظور عدم هماهنگی بین روزهای تعطیل کشور ایران و کشور میزبان بود. ثانیا فقط کار کنسولی انجام نمیشه!!
  • احمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    واقعاً کشور نیاز قانونی دیگری نداشت؟ کشور نیاز به فعالیت بیشتر دارد نه تعطیلی بیشتر!! این مصوبه نشان می دهد مجلس چندان به نیازهای اساسی کشور آشنا نیست.
  • احمد TR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    این مصوبه مجلس بیشتر به درد اون آقایانی میخورد که قصد دارند آخر هفته ها را برای گردش و تفریح و خرید 2 روزه همراه با عیال وخانوداده تشریف ببرند خارج از کشور که از غافله خوشگذارنی آخر هفته های خارجی ها ( شنبه ها ) عقب نمانند. و الا ربطی به داد وستد وافتصاد کشور . . . . . . . اینها نداره عزیز دل جان برادر بیخودی سر ملت ایران را شیره نمالید .
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    17 14
    بنظرم پنجشنبه روتعطیل نیکردن خیلی بهتربود،مایهودی نیستیم.
    • لر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 2
      نیشه!
    • DE ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      6 4
      اما تو که هستی. بخاطر تو پنجشنبه رو تعطیل نکردن!
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    14 27
    تعطیلات چین هم شنبه و یک شنبه است نصف مرودات ما با چینه کشورای منطقه ام جمعه و شنبه تعطیلند
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 3
      ما چین نیستیم. مسلمانیم و ضد یهود و نصارا. کشورهای منطقه هم الگو نیستن. در ضمن مراودات ما؟! تا دیروز که مراودات نداشتیم! امروز مراودات ما این قدر زیاده که وقت کم اومده؟! دروغ به این تابلویی؟!! میتونستن افراد مسئول مراودات بین‌الملل رو پنج‌شنبه‌ها به کار بگیرن یا شیفتیش کنن. دستتون رو شده موسادی کثیف. به فضل خدا نمیذاریم یک میلیمتر از این مملکت یهودی بشه. تمام
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      23 7
      اولا کل مراودات ما به یک روز مکاتبه اداری هم نیاز نداره به ویژه در شرایط تجارت الکترونیک. ثانیا به خاطر یک دزد که کل شهر رو آتیش نمیزنن! هر‌ کسی شغلش مراودات بین‌المللیه هر روز بره سر کار یا به جای پنج‌شنبه شنبه تعطیل باشه. چرا کل ایران شنبه تعطیل باشن؟! لابد برای هماهنگی با دنیا به جای زبان پارسی باید بگیم شلام اوختم پوختم! خیال کردی با کی طرفی یهودی؟!!!!!
    • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      25 2
      ثالثا فرهنگ بر اقتصاد مقدمه. چون فرهنگ هویت ماست. اما اقتصاد برای کمک به هویت ماست. پس فرهنگ هدفه و اقتصاد ابزار. بعیده بفهمی نفتالین!
    • علی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      11 4
      حالا هر کی هر کاری کرد ما هم باید بکنیم؟ لابد بعدش بجای جمعه یکشنبه تعطیل میشه
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      24 3
      نه که چقدر هم به مردم و اقتصاد کشور کمک می کنند؟!!!! یک کم پیزور را تنگ کنند روز تعطیل بروند سر کار !!! قرار نیست کل کشور برای پولدار تر شدن چند تا مدیر سرمایه سالار زندگی مردم را تغییر دهد!!!!! اصلا قرار کاریشان را تو روزهای عادی بگذارند 5 روز هفته میروند سرکار یک روز تعطیل هم رویش!!!! خود مدیران شرکتهای بزرگ هم هر وقت بخواهند تعطیل هستند این دو روز هم رویش چه پنج شنبه چه شنبه !!!! اما ربطی ندارد که زندگی کل مردم مومن و مستضعف را تغییر دهند ،لاکچری بازهای پورشه سوار و مازراتی سوار و باستی هیلز زندگی کن ها و امثالهم به ما ربطی ندارند ؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      8 0
      عزیزم نه قرار هست با تعطیلی پنجشنبه یا شنبه یا عدم تعطیلی این دو مراوده و کار بانکی با دنیا از جمله این کشور کمتر با بیشتر شود
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      4 31
      همیشه به قطار در حال حرکت سنگ میزنن نه قطار ایستاده.این خوارج متحجر و کج فهم منافق هم حکایت اینه که به حرکت درست مجلس حمله میکنند و خودشون رو حتی از مراجع هم بالاتر میبینند.
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      10 3
      چه ربطی دارد؟ واردات و صادرات هر روزه هست و کار بانکی و صرافی یکی دو روز مانند هم باشد کافی هست اتاق بازرگانی دارد.....!!!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    برای اینکه عمق فاجعه را درک کنید فقط کافیست تقویم شهریور ماه را یک نگاه بیندازید ، روزهای شنبه را قرمز تصور کنید، نزدیک به نیمی از جدول قرمز می شود.!!!
  • ,,امانی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    عزیزان توجه داشته باشند درعرف یهودیان شنبه تعطیل هست درعرف مسیحیان یکشنبه که اکثریت کشورهای اروپایی آمریکایی روز یکشنبه را تعطیل بوده وبه کلیسا می‌روند حالا بگذریم از اینکه اگر عقل را هم واسطه قرار می‌دادند به این می‌رسیدند که هرچیزی اولی داره وپایانی بنابراین اگر جمعه را پایان هفته بگیریم قاعدتا وعقلا ومنطق همه باید آن روز را روز استراحت وتعطیلی در نظر می‌گرفتند حال آیا باید ماهم دوروز شنبه ویکشنبه را تعطیل اعلام کنیم بجای پنجشنبه وجمعه گرچه طبق فرموده سوره جمعه بعد از نماز جمعه مسلمانان درزمین منتشر شده وبه کار وکسب مشغول بشوند بهرصورت تا حایی که به اروپا مربوط میشه خوب از لحاظ ساعت کار سه چهارساعت اختلاف هست اما با قاره آمریکا تقریبا یک سوم شبانه روز اختلاف داریم بهرصورت نه منعی برای تعطیل شنبه بجای پنجشنبه هست ونه مثلا ضرر مالی از عدم تعطیلی شنبه
  • موسوی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    آقای شریعتمداری دیگه مایه گذاشتن از دین وارزش برای دفاع از دیدگاه های پوسیده خودت بس است .ترا به این مسائل چه ربطی دارد .تنها راه قوی شدن مملکت کار اقتصادی زیاد برای جبران عقب ماندگی ها ودر مل هماهنگی با دنیاست در ضمن ما مسلمان دین یهود را به رسمیت شناخته وفرفی بین پیامبران خدا نمی دانیم هر چند پیامبر اسلام پیامبر رحمت است اما ما با صهیونیست مشگل داریم نخ دین یهود وتعطیلی این روز در آن دین .ما منافع ملی کشور را باید ملاک بدانیم حالا هی الکی اقتصاد ومملکت داری وتعامل جهانی را هم سیاسی کنیم
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    تا حالا شده نظری خلاف موساد و کرملین داشته باشی؟
  • امید IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    اتفاقا این مصوبه مطابق خواست مقام معظم رهبری است کارمند خسته و کوفته بااین حجم کار با کمبود نیروی ادارات فرصت فکر درباره فرزند اوری نداشت چه برسد به اقدام برای فرزند اوری
  • فری IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 3
    ینی اگه شخص رهبری هم بیاد بگه مشکلی نداره که شنبه تعطیل باشه شریعتمداری میگه پیامبر راضی نیس...کلا چته اقای شریعتمداری؟؟فقط مردمو با دینو نظام دشمن میکنه این آقا..درضمن اگر مشرق بازم سانسورم کنه و نصفه نیمه پیاممو بزاره ب شرافتم قسم عمرا حتی سایتشو بش فک کنم
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 1
    ان شریتمدار خلی هرف مگود تارخ مصرفش تامام نشده
  • Bijan SE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    مسولین که خودشون یک عمره از بالا تعطیلات حالا چه فرقی میکنه روز تعطیل کی باشه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 1
    نمیدونم چرا این شریعتنداری شبیه داعشی ها بنظرم میاد
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    شما خودت چند وقت پیش در ماجرای تذکر به نوع برخورد طرح نور نسبت خلاف به دفتر رهبری دادی
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    ربطی به اروپا امریکا ندارد برا مبادله با همسایگان ایران و حاشیه خلیج و هند و چین است
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 2
    دوستان جوگیر انقلابی نما که مصوبه ضد اسلامی میدونید چین و هند و اکثر کشورهای همسایه و خلیج بجز یه کشور شنبه تعطیل است بیاد پائین حنجره پاره نکنید
  • ناشناس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 1
    شریعتمداری؛ مگه تو کی هستی برای مردم تصمیم گیری میکنید؟!! بس کن مردم خسته شدند؟!! شنبه ها باید تعطیل شود تا کارهای تجاری با دنیا هماهنگ باشند شماها مخالفت میکنید چون مرفه بی‌درد هستید؟ تاکی تاکی تحمل؟!!!!
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    3 0
    اینهمه ادم تو مجلس نمیفهمند توی ادعا عقل کل میفهمی ؟
  • امیر IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    کاسه از اش داغتر.اکثر کشورهایی که باایران رابطه تجاری دارند .شنبه ها تعطیلند.چند کشور 5شنبه وجمعه تعطیلند؟
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 1
    باسلام. آقای همیشه مخالف بازم سخنرانی کرد
  • سام IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    اینم یک اشتباه دیگر است تعطیلی شنبه ضرر زیادی به کاسبان بازاریان به مردم عادی میزند وضعیت کشور ما و مردم گل و بلبل نیست اینهمه تعطیلی به کشور تحمیل میکنید به اون کارمندی که حقوقشو میگیره تعطیلی بهتره ولی به اون راننده اسنپ به اون کاسبان بازار و غیره ضرر بزرگی است لطفا روال یهودیت را در ایران ترویج نکنید کشور ما مناسبات و تعاطیل فراوانی داره اینهمه تعطیلی فقط به اقتصاد کشور ضرر میزند
  • DE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    در مجلس چه خبر است؟ مجلس؟؟ اِجلس کورش آسوده بخواب که مجلس هم خواب است. خیلی ها منتظر موشک بودند که بخوره به جایگاههای اتمی ،خورد وسط مجلس. خخخ سابات بخیر شنبه با یهودی ها تعطلیم، به غربگداها و اصلاح طلبکاران رای دهید تا یکشنبه را هم بخاطر مسیحی ها تعطیل کنند. جمعه میریم کار .نماز جمعه را هم میتونیم قرصش را بخوریم یا کپسولش را . والا فقط شهید مطهری مدرن شهید بهشتی مدرن شهید آوینی مدرن.....همه چی مدرن و بر جامی هم برامون تولید کنید
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 2
    شریعتمداری بسه
  • محسن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    وقتی آیت الله جوادی آملی نظر میدهند و تعطیلی شنبه را مشابهت با یهود نمیدانند دیگر امثال ایشان که کمپانی نق هستند محلی از اعراب ندارد خدا کنه شورای نگهبان این تحلیل ژورنالیستی روپملاک عمل قرار نده
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    جواب دارم اما جواب آدم « من همیشه مخالفم » خاموشی است.
  • حسن IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    چه نظرات احمقانه و آب دوغ خیاری دادید؟ واقعا مشخصه هیچ چیز از اصل قضیه نمیدانید مجبور نیستید درباره چیزی که نمیدانید اظهار نظر کنید
  • سیروس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    هر کسی وفعل و ادعای مثبتی که در موردش این حسین شریعتمداری داشته باشد با توجه به سوابق اخلاق سیاسی ورسانه ای اش ، خلافش عین واقعیت وحقیقت است.
  • سید حسن IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 2
    اگه قرار بر پیشرفت با تعطیلی شنبه بود، پاکستان می بایست کشوری بسیار قوی می بود، ولی چیزی که می بینیم اینه که یکی از داغونترین اقتصادهای دنیا رو داره به اضافه دهها کشور دیگه. در ضمن این قدم اوله. مرحله اول شنبه رو به بهانه اقتصاد تعطیل می کنند، بعد یکشنبه رو تعطیل می کنند و تعطیلی جمعه رو حذف. عین همین روال در امارات، پاکستان و بسیاری از کشورهای اسلامی طی شده.
  • فرزاد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    8 1
    ما از بیخ مشکل داریم تمام روزها و ساعت ها و ثانیه ها رو هم کار کنیم باز باید با فقر و بدبختی که شما حاصل اون هستین باید بجنگیم ....
  • محمود IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    5 16
    کاسه داغترازآش نباشیدای نخوددرهر آش شما چکاره هستید که درهر زمینه نظرمیدین پس چرا مجلس و نماینده داریم فقط سکوت کنید
    • DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      44 5
      به نطر مخالف احترام بزار
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      6 2
      ۱۱:۰۴ اشتباه منفی دادم. مرگ بر اسرائیل
  • آرش چویل IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    38 3
    اصلا چرا باید دو روز در هفته تعطیل باشیم؟!!!! همین ۶ روز کاری مگه چقدر بازدهی دارند ادارات ما ؟! اصل تعطیلی ۲ رو رو ما باید باهاش مخالفت کنیم.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    5 5
    در هرکاری مداخله می کنی4
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    6 1
    مگر دفتر رهبری خودش زبان ندارد
  • داریوش IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    6 19
    الان تو یه روزنامه نگار یا مدیر مسئول چه ارتباطی به شما دارد مملکت رئیس جمهور مجلس و کلی نماینده داره سرت تو کارت خودت باشه
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      11 5
      واقعا درک این موضوع که اتفاقا مطبوعات و رسانه حق نظر دارند برای شما انقدر سخته؟؟؟!!
    • DE ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      17 6
      انقلاب کردیم که آزادی بیان دلشته باشیم، شما چقدر دیکتاتوری که اعلام نظر یک روزنامه نگار رو بر نمی تابی
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 0
      اگه به روزنامه نگار ربط نداشته باشه که به شما اصلا و ابدا مربوط نیست. مگه مملکت رییس و نماینده و روزنامه نگار نداره؟!
    • فرزاد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 0
      آره داریم میبنیم آزادی بیان رو واقعا
  • پیراسته فر IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    7 37
    آقای شریعتمداری! یادتان هست درماجرای «نحوه‌ اجرای گشت ارشاد حجاب» در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳نوشتید :رهبری چنین چیزی نگفته،عضودفتری را متهم کردید(تکذیبش کردید)که معلوم شد نقل قولی که آقای فضائلی کرده صحت دارد. حالا ازکجامی دانیدکه آقا مخالف تعطیلی شنبه هاست؟
  • DE ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    48 6
    خجالت بکشید اول با اینترنت حیا و حجاب رو از جوونها گرفتید بعد با ماهواره فساد رو به خونه ها اوردید، حالا هم با این تعطیلی مسخره میخواهید کشور رو یهودی کنید، والله جوانان مسلمان اگر دست روی دست بگذارید چند وقت دیگه ارتباط دختر و پسر رو هم آزاد اعلام میکنند و جامعه رو به لجن میکشند
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    41 4
    دو اتفاق عجیب در مجلس یک لایحه عفاف و مورد دیگه داستان تعطیلی، هرجوری فکر میکنیم با دلایل روشن، ردپای نفوذ و استفاده این رویدادها برای اتفاقهای آتی برنامه ریزی شده است
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    10 2
    چه عجب یکی صداش دراومد
  • Ryan IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    14 2
    بعد از این همه سال پافشاری بر فرهنگ ایرانی اسلامی رسیدیم به کجا؟!.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    13 4
    آقای شریعتمداری یادت هست تو مجلس پنجم می خواستن قانونی به اسم محافظ شخصی تصویب کنن ؟! این کار مجلس یازدهم هم از این قانوناست !
  • محمد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    7 15
    وقتی ما شورای نگهبان داریم پس ایشون چرا دخالت میکنن؟
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    16 8
    شریعتمداری را قبول ندارم اما حرف درستی زده مخصوصا اینکه مجلس در روز نکبت چنین مصوبه ای داشته جای تامل است!
  • فرشید IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    38 6
    در کمال تعجب ، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، تعطیلی روز شنبه بجای پنجشنبه ، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید ! این مصوبه که یکی از آرزوهای دیرین استعمار بوده و پشت صحنه آن نیز خواسته یا ناخواسته به جریان نفوذی یهود بر می گردد ، در ام القرای جهان اسلام ، تعطیلی یهودیان را به تصویب رساند ! چنین اقداماتی در آخرین روزهای مجلس یازدهم و با حمایت های برخی از کسانی که در انتخابات مجلس دوازدهم رای نیاورده اند ، چه معنایی دارد ؟از شورای محترم نگهبان انتظار می رود این مصوبه ـ که مغایر با قاعده نفی سبیل است و هیچ دستاورد مهم اقتصادی نیز نخواهد داشت ـ را رد کند در غیر این صورت ، نمایندگان انقلابی مجلس دوازدهم ، این مصوبه را لغو خواهند کرد . کامران غضنفری ( منتخب مردم تهران)
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    کشور رو تعطیل کنیم بدیم دست آقای شریعتمداری یه تنه اداره کنه چون کسی چیزی نمیدونه فقط ایشون همه چیز رو میدونند،چقدر همه چیز دان در کشور زیاد شده
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    این وضعیت درج نظرات خیلی بده. خودتون که کم‌تر تحلیل می‌ذارید، تا تحلیلای خوانندگان هم درج بشه خبر بیات شده!
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 18
    بعد از الزام ثبت سند جفتک اندازیها باز بیشتر میشه ارام ارام کارتون را بکنید ...
  • رستم ایرانی IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    5 21
    به نظر بنده نه تنها نباید شنبه یا پنجشنبه را تعطیل کنند بلکه برای پیشرفت کشور و رسبدن به ثبات اقتصادی باید جمعه ها را هم کار کنند و تنها یک ساعت قبل نمازجمعه تعطیل کنند.
    • عبدالله IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      ما مسلمانیم و افراط و تفریط در کارها جایز نیست. تعطیلی جمعه برای مسلمانان و روزهای بعدی هفته ، روز کاری. ضمناً روز جمعه در اسلام ، جزء اعیاد است.
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    11 6
    ترفیک روزهای شنبه کمتر از یکشنبه هست نتیجه میگیریم که در مجلس هم مثل تهران یهودی مخفی زیادی داریم و البته همشونم فارسی زبانند
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    34 7
    من کارمند بانک ملی هستم اداره خارجه بانک از زمان تاسیس شیفت ۲۴ساعت داره و حواله و مراودات مالی را در طول ۲۴ساعت انجام می دهد حتی با کشورهای تحریم کننده از طریق صرافی ها اینها همشه بهانه است وقتی به ساختمان مجلس نگاه می کنید (هرم مثلث) باید فهمید در مجلس چه خبری
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    یکم آب خنک بخوره یک سفر ماسال بره بازنشسته بشه! مشرق براش بهتر نیست تا اینکه اراجیف ایشان را چاپ می کنید؟
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    19 3
    باجود این همه تعطیلات رسمی در تقویم کشور و اضافه شدن دو روز بهتر نیست همان صد روز باقی مانده هم .... .
  • هادی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    30 9
    دمت گرم حاج حسین
  • طلا US ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 1
    والله این شریعتمداری از این بانکدارهای ما بهتر می فهمه. اولا که کدام بانک امربکایی با ایران تراکتش مالی انجام می دهد که شما بخواهید با انها کار کنید. دوما بانک ها ی امریکا شنبه ها تا ساعت ۱ باز هستند. و یکشنبه ها تعطیل هستند وشما اکثر کارهایتان را انلاین انجام می دهید و با از ATM استفاده می کنید. سوما ساعت کار بانک ها از ساعت ۹-۵ بعدالظهر می باشد. کدام بانک شما در این ساعت باز هست. چهارما کارهای حواله و غیره زمان بر هستند و مسمول زمان می شوند. حتی وقتی شما بصورت انلاین بیلی می پردازید چند روزی طول می کسد تا به دست شرکت مورد نظر برسد. یهودی بازی دراوردن هم بد دردی است.
  • 262 IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    8 41
    جناب مدیر مسئول مگر یهودی دین حضرت موسی ع نیست با یهودی صهیونیست اشتباه نگیر؟ شما چرا ادامه درس حوزه را ول کردی داری از مراجع ایراد میگیری.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      44 4
      خیر یهودی دین حضرت موسی کلیم الله نیست. کلیمی دین پیروان حضرت موسی کلیم الله است که اون هم پس از اسلام منسوخ شد و به فرموده الله، از کسی پذیرفته نمی‌شود. ضمنا تشبه به یهود و مسیحت هر دو حرام است. تو خودت چه کاری‌ای که نظر میدی؟!
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      اگر خود حضرت موسی کلیم علیه السلام و یا حضرت عیسی مسیح علیه السلام امروز رجعت بفرمایند شک نکنید به دین اسلام و احکام شرعی حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی ص بندگان خدا را ارجاع خواهند فرمود. این یهودی و مسیحیت امروزی یعنی روند فرمان الهی را قبول نداشته و قطع نموده اند البته بر آنهائی که در شناخت حقیقت مستضعف بوده و علم و بینش کافی در امر شناخت دین و تاریخ ادیان و جهان نداشته باشند شاید ایرادی نباشد اما از عالمان آنها و مردمانی که کتب و امکانات شناخت دین در دسترسشان باشد که به حقیقت موضوع بر اساس کتب و تاریخ خودشان رسیده باشند و از پذیرش اسلام سر باز بزنند دینی جز اسلام پذیرفته نخواهد شد. کلام خداوند در کتب الهی حتی در تورات و انجیل را با وجود اینکه در برخی متونش دست برده شده را بخوانید تا متوجه حقیقت این موضوع بشوید.این موضوع صراحتا در قرآن مجید ذکر شده است. الله اعلم
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 3
    عجیبه که شاکی شده!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 2
    سلام بر مجاهدین
  • مسعود IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    11 6
    درود بر آقای شریعتمداری عزیز و بابصیرت
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    همتون در همه زمینه ها کارشناسید! باید تحقیق کرد تعطیلی شنبه چه ضرری برای جیب امثال شریعتمداری داره
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    9 3
    وزارت خارجه هیچ وقت که تعطیل نیست .
    • DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 2
      اتفاقا
  • ابراهیم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    بنظرم باید بهتر است هفته را به دهه تبدیل کنیم وبیشتر کار وتلاش شود حصوصا با این اقتصاد نابسمان مملکت. یعنی از شنبه تا 10 ( ده) شنبه باشد. چون در ایام بیکاری در خانه مجبوریم در خانواده غر زدن زن وبچه گوش کنیم.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    میدونید چرا شنبه رو تعطیل کردن چون با حمله موشکی به اسرائیل باعث شد ویهود باعث شد جمهوری اسلامی در دنیا و در دل مسلمانان قدرت آفرینی کند به خاطر همین یجوری قدر دان یهود شدن
  • عباس IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    17 7
    جناب شریعتمداری کاملا درست میفرمایند. شنبه عید یهودیان است
  • کاظم IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    15 7
    واقعا با ایشون موافقم. این مصوبه نشان دهنده بی خردی تمام کسانی است که آن را تصویب کرده اند.
  • سروش IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    4 0
    مگه تعطیل کردن یک روز کاری و تغییر ساعت کاری به مردم ربط نداره؟؟؟؟ خب به آرای مردم بگذارید. چرا توپ رو توی زمین بزرگواران می اندازید. تحقیق و فواید و مضرات از دانشگاه ها اطلاع رسانی از صدا و سیما و تصمیم با مردم و مجری با تحقیق، دولت!!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    روش کار«افسادطلبان»دقیقامثل راسوی بدبو هست که میان دریک جمع بادشکم رهامیکنند بعدهمون کثافتکاری بدون صدایی که انجامش میدهندمی اندازندبرگردن دیگران!مواظب راسو های«افسادطلب»متعفن بدبودرمجلس باشید اصلاچه معنایی داره شنبه تعطیل شود؟همون جمعه ها،تعطیل رسمی کشورماهاست وکافیه
  • هادی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    حتما دست خط آیت الله العظمی جوادی آملی هم جعلي؟؟بابا بس کن ديگه. هر عقل سلیم میفهمه که برای اقتصاد کشور نباید ۵ شنبه تعطیل شه
  • نادر شاه IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    4 15
    آقای همه چیز دان ما با امارات بيشترين تجارت رو داریم اونجا هم شنبه تعطیل هست ترکیه هم که مراودات تجاری داریم هم شنبه تعطیل هست هرچی به نفع مردم و کشور هست شما باهاش مخالف هستی خیلی جالبه.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    14 3
    ببخشید مگه چند درصد مردم با خارج از کشور در ارتباط هستند که باید کل عادات و فرهنگ خودمون رو نادیده بگیریم و همه چیز رو به هم بریزیم. اگر این جوری از این به بعد برای این که در روز با کشورهای دنیا مشترک و در ارتباط باشیم بگید مردم روزها بخوابند و شب ها بیدار باشند که بتونند در روز با دنیا در ارتباط باشند. الان سال دومه که مجلس محترم ساعت ها رو ریختند به هم. چیزی که در همه دنیا برای صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی و نور در طول روز اثبات شده این ها خلافش عمل می کنند. ساعت 4 صبح آفتاب طلوع میکنه تازه هفت و نیم هشت ادارات باز می کنند. همه چیز رو ریختند به هم و خراب کردند با این تصمیمات واقع مهم برای اقتصاد کشور!!!!
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    11 4
    واقعا از اساس فکر احمقانه‌ای بوده تعطیل شنبه ها.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    9 2
    کمیسیون اجتماعی مجلس که باید از این لایحه مطلع و پیشنهاد دهنده آن باشد اعلام کرده بی اطلاع و بدون نظر این کمیسیون لایحه را در صحن علنی برای تعطیلی شنبه ها مطرح نموده اند و مشخص نیست در مجلس چه میگذرد و چه کسانی این لایحه را در صحن علنی مطرح ، به رای گذاشته وتصویب نموده اند، جلسه علنی مجلس آنهم با وجود دویست و خورده ای نماینده ، هیات رئیسه و خود اعضای کمیسیون و ریاست آن ، یعین همه لالمونی می گیرند بعد از تصویب آن همه زبان در می آورند ، یعین شهر هرت است؟ بعد هم مگر دفتر رهبری در هر موضوعی وارد میشوند؟ اصلا درست است که از طرف رهبری و دیگران برای مجلس تعیین تکلیف شود که بعد ان را به رهبری نسبت دهند ؟ یعنی این همه نماینده ، هیچگونه تفکر و مغزی برای فکر کردن نداشته اند که میخواهند از دفتر و شخص رهبری مایه بگذارند ، اگر قرار است رهبری در این موارد نظر بدهند چه لزومی به مجلس و اینهمه دبدبه . کبکبه دارد ؟ خود رهبری تصمیم میگیرند و اجرا میکنند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    19 3
    زنده باشی درد وبلات بخورد تو سر ان نمایندگانی که با پول و مافیا بازی وارد مجلس شدن اینها نماینده مردم نیستن جیره خوار بهایی ها و یهود ربا خوار هستن خدا قبله مسلمین را از بیت المقدس به کعبه تغییر داد تا مسلمانان بدانند نباید با یهود هم قبله باشند حتی اگر ان قبله بیت المقدس باشد - میدانست که این قوم تمام دنیا را به بردگی خواهد گرفت ملت مسیحیت را شاید بتواند ولی ملت شیعه را نه
  • DE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    20 2
    برجام را 20 دقیقه ای تصویب کردند .این را چند دقیقه ای تصویب کردند. یک تعدادی آمده اند فقط برای تصویب کردن حالا هرچی شد مهم نیست مهم اینه که تصویب کردند. نمیخواهید قانونی تصویب کنید که دزدها و رانتخوارها را تعقیب کنه؟؟؟ دوست ما میگفت اگر دختر بودم اینقدر خوشکل میشدم که همش می افتادم دنبال خودم و خودم را تعقیب میکردم ؟؟ چه ربطی داشت؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    14 5
    درود بر سردار قلم
  • کاربرجدید IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 12
    مگه نباید اقتصاد ما درون زا و برون نگر باشه طبق فرمایش آقا چطور می خواد برون نگری کنه در حالی که موقعی که ما تعطیلیم اونا سر کارن و بر عکس اینکه الان مراوده اقتصادی با خارج کم هست شد دلیل این بیشتر ایراد هست که چی کار کردیم که مراوده کم هست. خود من دارم با آلمان کار می کنم و این تعطیلی بسیار به من کمک می کنه .
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    6 13
    نگران نباش جناب شریعتمداری. ما که در تورم و مشکل اقتصادی از همه جهان بالاتریم. حالا فرقی نداره شنبه تعطیل باشه یا نه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      17 5
      فرق داره. مسلمان نباید از یهود و مسیحیت تقلید و خودش رو شبیه اونا کنه. این هم حکم شرعه هم حفظ استقلال و عزت ایرانی.
  • سیاوش IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    3 9
    آخه این چه استدلالیه؟ چون شنبه روز تعطیلی یهودیان است، بنابر این همسویی با آنهاست؟! مثل این که فراموش کرده‌اید که روز شنبه برای مسیحیان هم تعطیل است. شما را به خدا از تعصبات کورکورانه دست بردارید.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    10 3
    چین و آمریکا اصلا یک ساعت کار مشترک هم ندارند. ۱۲ ساعت اختلاف دارند.
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    15 4
    نفوذیا و اونایی که از جبهه مردمی صبح ایران شکست خوردن تو نفسای آخرشون قبل از اینکه گورشونو گم کنن یا بیان به صندلیای پایینتر خواستن زهرشونو بریزن
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    16 5
    درود خدا وملائک برحاج حسین که قلب فتنه رو هدف گرفته.
  • جعفر IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    16 3
    لعنت خدابرکاسه لیسهای انگلیس واسراییل وامریکا
  • FI ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    20 4
    دقیقا ، در سالروز نکبت، تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه تصویب شد ، ما هم گوشمان درازه
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    15 2
    نظرات را منتشر کنید
  • mostafa IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    5 8
    شما چرا تو تمام مسائل دخالت میکنی!!مگه تو چیکاره ای .!؟
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 2
      روزنامه‌نگاره، مردمه، جزئی از این جامعه‌ست. همه مسائل به ایشان و ما ربط داره. تو چی کاره‌ای موسادی یا کمپی فضول؟!
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 0
      چیکارش داری؟ ما فقط یک فضول در مملکت داریم و اونم اینه!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    31 4
    سلام علیکم این هم مثل یک ساعت جلو بردن ساعت ها با مقایسه با کشورهای دیگر و دلایل ظاهرا درست که پس از سال ها فهمیدند اشتباه بوده در هر حال تعطیل کردن شنبه ها کار درستی نیست کل کشور و به خصوص این مجلس و این دولت به رغم صدق نیتی که دارند متاسفانه جماعتی سعی و خطایی هستند و اولویت ها را درست درک نکرده یا درست عمل نمی کنند....
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    10 3
    سلام یاشاسین روزنامه کیهان و زنده باد بلندگوی حقیقت روزنامه کیهان شورای نگهبان خوب توجه کند ابن چه مصوبه ای است که در روزگار زمان پیروزی مقاومت روز شنبه جنایتکاران غزه را روز تعطیلی جمهوری اسلامی ایران می کنند واقعا در مجلس گذشته چه خبر است؟ باز آفرین به روزنامه کیهان و ساغ اولسون مدیر روزنامه کیهان انشاالله و توکل الله.
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    8 4
    سلام یاشاسین روزنامه کیهان و زنده باد بلندگوی حقیقت روزنامه کیهان شورای نگهبان خوب توجه کند ابن چه مصوبه ای است که در روزگار زمان پیروزی مقاومت روز شنبه جنایتکاران غزه را روز تعطیلی جمهوری اسلامی ایران می کنند واقعا در مجلس گذشته چه خبر است؟ باز آفرین به روزنامه کیهان و ساغ اولسون مدیر روزنامه کیهان انشاالله و توکل الله.
  • نصر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    خدا خیر بدهد به اقای شریعتمداری. حرف بجا و نکته سنجیده ای است.بخصوص اینکه شبهارا کار و روزها بخوابیم تا با امریکایی ها همسو شویم .!متاسفانه یا خوشبختانه ،این مصوبه مجلس در روز نکبت نشان میدهد که صهیونیست های انوسی ایران تا کجا های کشور نفوذ دارند .
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    احسنت سردار بصیرت شنبه روز سبت بنام قوم لعنت شده یهود ثبت سده
  • ugd IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 1
    نکته جالب اینجاست یه پیرمرد 73 ساله بدون حتی یک دقیقه سابقه اجرایی یا کار اقتصادی پیشنهاد کرده که به‌ جای تعطیلی شنبه‌ها می‌توان برعدم تعطیلی چند بانک در این روز (شنبه) تاکید کرد !!! حالا باز بودن این بانکها وقتی شرکتها کارخانجات اون روز تعطیل هستن خودش جای حرف زیادی داره !!! بفهمین بحث تقلید نیست 99 درصد اقتصاد دنیا دست یهودی و مسیحی هاست بحث ادامه زندگیه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 1
    در طول سال بارها شنبه تعطیل شده این یعنی اهانت متاسفانه طرف چطوری باید بگه من جاسوسم بیاید من رو بازداشت کنید
  • خسن IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    افراطی و تندرو
  • حسن IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    #روشنگری/#تعطیلی_شنبه 🔸آیت الله حائری شیرازی و تعطیلی شنبه: 🔸الان در تمام دنیا، شنبه به خاطر کلیمی‌ها تعطیل است. کشور اندونزی، بیشترین جمعیت مسلمانان را دارد. در جاکارتا، مسجدی هست به نام «مسجد استقلال» که فقط صحن آن، حدود ۳۰ هزار متر وسعت دارد. شبستان آن هم پنج طبقه است. خیلی بزرگ است. جمعیت نمازگزارانش در روز جمعه، از نماز جمعۀ تهران خیلی بیشتر است! پُرِ پُرِ پُرِ می‌شود. با این حال، اینها جمعه تعطیل نیستند! از صبح تا ظهر، ادارات باز است، کارخانجات، مغازه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها همگی باز هستند. بازار هم کلاً باز است؛ فقط یکی دو ساعت برای نماز جمعه تعطیل می‌کنند. اما در عوض، شنبه و یکشنبه تعطیل هستند. #شنبه به احترام یهودی‌ها و #یکشنبه به احترام مسیحی‌ها تعطیل است. جمعه هم به احترام مسلمان‌ها تعطیل نیست! [خندۀ حضار] 🔸الان شما در یک روزِ شنبه‌ای از بازار مشیر یا خیابان توحید [شیراز] عبور کنید. می‌بینید که بازار تَق و لَق است. دیگران هم چون می‌بینند که در روز شنبه، دکان‌های معتبر، تعطیل هستند، اینها هم در آینده شنبه را تعطیل می‌کنند و شما شاهد تعطیل شدن شنبه در بسیاری از خیابان‌ها خواهید بود. آن مشتریِ مسلمان هم چون می‌داند که مغازه‌ها بسته است، روز شنبه نمی‌رود بازار. مغازه‌های دیگر هم چون می‌دانند که روز شنبه، این قسمت از بازار، تق و لق است، اگر کاری داشته باشند، می‌گذارند روز شنبه مغازه‌شان را تعطیل می‌کنند. بعد چه می‌شود؟ فرهنگ آنها بر فرهنگ دیگران حاکم .
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    بهره وری کارمندان بالاس لذا گفتند ترمز بهره وریشان را با یک تعطیلی جدید بکشیم !!!!
  • پیروزه IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    خودت علامه دهر فرض کردی که می خواهی نظر مراجع را عوض کنی تمام دنیا شنبه و یکشنبه تعطیل هستند و فقط ایران است که پنجشنبه و جمعه تعطیله. که بگیم ما درست می گویم و شما اشتباه و به کل جهان تفاوت داریم .اگر شدی برای یکسال امتحانی تاریخ تعطیلی کشور ایران مثل جهان بشه آیا سود آن تغییر می کنی یانه اگر تغییر و سود آن رو به بالا بود و منفعت بیشتری به کشور رسید نشان دهنده خوب بودن آن است .آقای شریعتمداری یک کم به خود بیا و این تعصبات علکی را بگذار کنار .و اگر باور داریم که حضرت موسی و حضرت عیسی ع جزه انبیا بودند.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    درود برشما. همه روزها روزهای خدا هستند. پیامبر اکرم فرموده است. کارهای دنیاتان با علم و عقل اداره کنید. باید با واقعیت ها زندگی کرد نه خیالات.. چین پیشرفته روزهای شنبه و یکشنبه برای منافع ملی خود تعطیل کرده است. کشورهای عربی جمعه و شنبه تعطیل کرده‌اند چرا ما نه؟ مگر ما عزیزدانه حسن کبابی هستیم. ما می خواهیم در دنیا سری باشیم بین سرها. نه می خواهیم غیر عادی باشیم. این حکم عقل است که حتماً حکم دین هم هست. ما به حکم عقل و دین میخواهیم زندگی معمولی داشته باشیم تا به به قول قرآن اطعمهم و آمنهم یعنی اقتصاد سالم و امنیت لازم. سوره قریش.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 1
    آره حاجی قبلا میگفتی که این مجلس بی نظیر و انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی هست حتی بهتر از مجلس اصلاح طلبان. چه شد که از دست این مجلس به اصطلاح انقلابی فریاد وا اسلاما وامصیبتا سر دادید؟؟
  • DE ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 2
    اگر مشکل تبادل اقتصادی باشد ادارات مرتبط مثل خدمات ارزی بانکها و گمرکات و ... را در این زمینه فعالیت دارند باز نگه داشت یا تعطیلی را فقط برای آنها اعمال کرد. نمایندگان مجلس که از تفکر در بدیهیات مثل همیشه جا ماندند. و بجای پیگیری و تحقیق طوطی وار عمل میکنند.
  • نصر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    3 4
    پنجشنبه های خوبی داشتیم .این را هم مجلس از مردم گرفت تا کسی نتونه شب جمعه ها به قبرستانها سری بزند و از دست واویلاهای زندگی خود را رها سازد .سالها با کشیدن ساعت به عقب و جلو ذهن مردم را خط خطی میکردند و امروز با تعطیلی شنبه ها که روز تعطیلی دشمنان اسلام است .سرمایه داران صهیونیست نفوذی در کشور را دریابید که هر چه فتنه است از گور انها بلند میشود .
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    آخه مگه روز شنبه فقط متعلق به یهودیان است که آنها هرکاری بخواهند دراین روز میتوانند بکنند ولی ما نمیتوانیم؟؟؟ یکی ازروزهای خداست ومتعلق به همه مخلوقات است!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس