1

یکی از ویژگی‌های خاص منافقین در خانه‌های تیمی استفاده از ازدواج‌های تشکیلاتی است، عمر این وصلت‌ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.

سرویس سیاست مشرق- تصویر منتشر شده از طلاق سروش لشکری ملقب به هیچکس از همسرش آزاده اکبری بازتاب گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است، سروش هیچکس خواننده رپ با انتشار عکس نوشته ای از پایان زندگی مشترک با آزاده اکبری و جدایی از این عضو منافقین خبر داده است.

سروش لشکری در اغتشاشات آبان ۹۸ و پاییز ۱۴۰۱ یکی از سرشبکه‌های آشوب هیبریدی در فضای مجازی بوده است، هیچکس که فعالیت سیاسی را از کمپین‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان آغاز کرده بود پس از خروج از کشور به منافقین پیوسته و در یک ازدواج تشکیلاتی جذب این فرقه تروریستی شده بود. «هیچکس» در جریات اغتشاشات یکی از سرشبکه‌های همکاری میان سلبریتی‌ها بوده که در شبکه‌های اجتماعی، جوانان را علنی به مبارزه مسلحانه دعوت می‌کرد و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف می‌داد.

او در توئیت های متعدد از کشورهای غربی درخواست می‌کرد تا با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی به ایران نیز حمله نظامی کنند! برخی از نزدیکان به این خواننده زیرزمینی اعتقاد دارند که سروش لشکری با دستورالعمل مستقیم منافقین در خارج از کشور فعال بوده و سرپل همکاری او با این تشکیلات تروریستی همسرش بوده است.

پیش از این فدایی رپر ایرانی و همکار سابق هیچکس، با انتشار تصاویری، او را به ارتباط با سازمان منافقین متهم کرده بود، فدایی در تویتتی نوشته بود:

نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و آنقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست!

پایان یک ازدواج تشکیلاتی دیگر میان بی‌وطن‌ها/ یک منبع آگاه امنیتی: سروش لشکری با دستور مستقیم منافقین طلاق گرفته است!

پایان یک ازدواج تشکیلاتی دیگر میان بی‌وطن‌ها/ یک منبع آگاه امنیتی: سروش لشکری با دستور مستقیم منافقین طلاق گرفته است!

«رعنا رحیم‌پور» مجری سابق بی‌بی‌سی فارسی نیز نیز در توئیتی در انتقاد از حمایت هیچکس از حمله نظامی به ایران نوشت: «اینکه دوست‌ داری به ایران حمله نظامی شود، آیا با ۴۰۰ هزار دلاری که گرفتی ربطی دارد؟

ازدواج تشکیلاتی و طلاق‌های انقلابی در فرقه

انتشار خبر ارتباط و همکاری هیچکس با سازمان منافقین، علاوه بر اینکه بازار تبلیغاتی او را زیر سوال برد، بار دیگر موید نقش‌آفرینی گسترده منافقین در آشوب‌های سال‌های اخیر با نفوذ و یارگیری از میان گروه‌های مختلف اجتماعی از دانشجویان گرفته تا سندیکاهای کارگری و حتی سلبریتی‌ها بود. نکته‌ای که بیش از پیش به نقش مخرب این گروه ضد ایرانی و تروریستی در این اغتشاشات صحه می‌گذاشت.

اما جدایی هیچکس از همسرش نیز جالب توجه است، یکی از ویژگی‌های خاص منافقین در خانه‌های تیمی استفاده از ازدواج‌های تشکیلاتی است، عمر این وصلت‌ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.

یک منبع آگاه امنیتی درباره جدایی هیچکس از همسرش به «مشرق» گفته است که در فرقه منافقین ازدواج‌های تشکیلاتی تا جایی دوام دارد که این ارتباط سفید باشد، زمانی که مسئله این مدل ازدواج‌ها به بیرون از تشکیلات درز پیدا کند باید زوجین از هم جدا شده و کلیه ارتباطات با یکدیگر را پاک کنند تا مسائل عاطفی ساختار خانه‌های تیمی و تروریستی را زیر سوال نبرد.

ازدواج و طلاق‌های تشکیلاتی(اجباری) یکی از مهمترین اسناد در تبدیل شدن منافقین از یک گروهک تروریستی به یک فرقه جنایتکار است، ازدواج اجباری و در پی آن طلاق اجباری پس از ازدواج مسعود و مریم رجوی به عنوان انقلاب ایدئولوژیک در میان اعضای رده‌های مختلف منافقین باب شد، بر اساس این شیوه اعضای مجرد و کسانی که تازه همسرانشان را در عملیات‌های تروریستی تشکیلات از دست داده بودند دستور تشکیلاتی می‌گرفتند که با فردی که مسئولان برای آن ها انتخاب کرده اند ازدواج کنند. درپی این ازدواج‌ها، تناقضات عظیم عاطفی و روانی برای افراد رخ داده که باعث چند فقره قتل ناموسی نیز در کمپ تروریستی اشرف نیز گردیده بود.

ازدواج و طلاق اجباری در منافقین آسیب‌های اساسی به اعضای فرقه وارد می‌کند، یکی از اعضای جدا شده از گروهک منافقین دراین‌باره نوشته است:

در اردیبهشت سال ۷۰ (بعد از عملیات کردکشی) مسئولم ناهید صادقی صدایم زد وقتی به اتاق او رفتم گفت متاهلی یا مجرد؟ گفتم مجردم بلافاصله گفت قرار شد برادر مسعود برای شما اسرا نشست بگذارد و ورودیه این نشست یک برگ تعهد و طلاق است برایم سئوال شد من که مجردم طلاق یعنی چه؟ منتظر بودم پاسخ سئوالم را بگیرم البته بعدا متوجه شدم که گویا افراد را تک تک صدا می زدند و همین تعهد را از آنها می گرفتند.

بعد از گرفتن تعهدها نشست دیگری عذرا علوی طالقانی با ۶۰ الی ۷۰ نفر از ما گذاشت و گفت چند روز دیگر برادر با شما نشست دارد و بحث جدیدی را آورده است که بحث انقلاب است موضوع کنار زدن حایل و ذوب شدن در رهبری است تا بتوانیم به خواسته مان که همان سرنگونی است برسیم و…

در این نشست مسئولین دیگر نیز بودند از جمله سادات دربندی (کاک عادل) وی برای زمینه سازی و مغز شویی افراد گفت همه ما افراد سازمان که در عملیات فروغ بودیم بخاطر وابستگی به خانواده باعث شکست این عملیات شدیم پس برای اینکه بتوانیم ایران را سرنگون کنیم باید همسران مان را طلاق بدهیم تا دیگر هیچ وابستگی نداشته باشیم ما شکست خوردیم چون متاهل بودیم و… اگر ۲۴ ساعته در اختیار مسعود و مریم قرار بگیریم آن وقت می توانیم رژیم را سرنگون کنیم!

با انتقال اعضای گروهک به کشورهای اروپایی میزان ازدواج‌های تشکیلاتی کمتر شده اما برخی از اعضا همچنان مجبور بودند به این ازدواج‌ها و طلاق‌ها تمکین کنند، در این ازدواج‌ها نظر طرفین به هیچ عنوان مهم نبوده و مسئول تشکیلات باید اعلام رضایت می‌کرد.

ازدواج و طلاق هیچکس از آزاده اکبری نیز بر اساس همین روش صورت گرفته و هم ازدواج و هم طلاق آن‌ها با دستور مسئول این دو نفر شکل گرفته است، گفته شده است که سروش لشکری راضی به جدایی از همسرش نبوده و با تهدید به قتل از سوی فرقه تن به این اقدام داده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    42 3
    بیشرف ها
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    31 6
    خاک عالم بر سر منافقان بیشرف و...حالم ازشون بهم میخوره. پناه بر خدا و مهدی فاطمه زهرا از شر انها
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    27 18
    خاک بر سرشون
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    28 43
    اینها تعادل ندارند یه مشت وطن فروش روانی
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 5
    تمام این چیز ها بر اساس روانشناسی های مارکسیستی اگزیستانسیالیستی و ...امتحان میشه تحش میشه چیزی که الان فرهنگ عرب بهش رسیده از این راه ..
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 6
    خاک بر سر وطن فروششون
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 4
    خوبه طرف رو خود سازمان زن داده دوماد کرده حالا گفته طلاقش بده طلاق نمیداده خخخ از این به بعد باید چک و سفته بگیرن
  • سید IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    22 10
    مشتی لجن که وجه مشترک شان همان بوی تعفن شان است !!
  • لنگی سوز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 17
    این یابو رو اینقدر بزرگ نکنید. این بقول خودش هیچکس نیست . چرا اینقدر در موردش خبر کار میکنید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 3
    باور نکردنیه در این دوره که حتی دانشجویان آمریکایی با حمایت از مظلومان دینی آزاد اندیشی و انسانیت محوری خود رو نشون دادند در این دوره که عصر آگاهی و بیداریه ،امثال این شخص هنوز در فکر قدرت طلبی و ارتباط گرفتن با گروهک منافقین و بدنبالش ازدواج و طلاق تشکیلاتی اون هم به قیمت فروختن عواطف و احساسات خودش هست !
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 1
    باور نکردنیه در این دوره که حتی دانشجویان آمریکایی با حمایت از مظلومان دینی آزاد اندیشی و انسانیت محوری خود رو نشون دادند در این دوره که عصر آگاهی و بیداریه ،امثال این شخص هنوز در فکر قدرت طلبی و ارتباط گرفتن با گروهک منافقین و بدنبالش ازدواج و طلاق تشکیلاتی اون هم به قیمت فروختن عواطف و احساسات خودش هست !
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 4
    مردشور ببره ریخت نحسشونو که دیدنشون کفاره داره
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 4
    واقعا ادم‌حالش بد میشه این منافقین دون رو میبینه ، پاش بیفته خودشون که هیچی ننشونم میفروشن اه اه اه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 3
    گله کفتار و گراز وطن فروش انگل لمپن نجس و نحس و پلید...
  • DE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 3
    یک مشت بی وطن
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 3
    کسی که خواهان حمله نظامی به کشورخودش میشه،ناموس،شرف،غیرت،انسانیت،پدرومادروکلا هیچ ارزشی براش معناومفهوم نداره.یقینا این افراد،اگر لازم بدونن،بخاطرپول وشهرت،به مادروخواهر خودشونم،خیانت میکنن.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 5
    غارت و تجاوز به مدم توی بورس هم تقصیر اینهاست؟
    • تعطیلی شنبه ها IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 4
      شک نکن در پس پرده نوچه های این آشغال ها هستند.
  • هاتف IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    یک مشت کفتار بدزاده بیشتر نیستند.
  • سیامک DE ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    این فرقه اشغال و بی هویت تنها فقط افراد ضعیف الحال را شکار میکند تا بتواند براحتی از آنان سواستفاده های مختلفی بکند
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    ننگ انسانیت منافق
  • معلم بازنشسته IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    من که از جریان انقلاب تا به امروز خیلی جریانات سیاسی را دنبال کردم ، گروهی کثیفتر از مجاهدین سراغ ندارم ، اینها آبروی تمام احزاب قبل و بعد از انقلاب بردند .یعنی چه؟با کسی مثل صدام همدست بشی تا به قدرت برسی !!؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    هر زنی صد تا شوهر می کند در منافقین خاک بر سر سروش که کجا رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس