رئیسی

رئیس جمهور با بیان باید جامعه و مردم و نیازهای آنان را بشناسیم و برای ایفای نقش در هر سطحی با آمادگی کامل خطرپذیر و مسئولیت‌پذیر باشیم تاکید کرد که افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با مردم مازندران در مصلی ساری اظهار کرد: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

منابع طبیعی باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد

رئیس جمهور ادامه داد: مراتع، جنگل‌ها و زمین‌های ارزشمند باید حفظ شوند و به دست سوداگران گرفتار نشود. هرجا که نعمت و امکانی داریم باید مراقبت کنیم که این فضا در اختیار افرادی باشد که صلاحیت دارند.

وی افزود: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

ایران مملو از داشته و ثروت است/ پیشتازی مازندران

وی بیان کرد: کشور ما داشته‌های بسیاری در ذخایر معدنی و مادی دارد. مازندران قطب کشاورزی، قطب صنعت، قطب گردشگری، قطب اقتصاد دریامحور است و با تلاش دانشجوان با دانش‌بنیان، این استان پیشتاز کشور است. در جای‌جای کشور تربیت‌شدگان مازندران ایفای نقش می‌کنند.

رئیس جمهور افزود: مازندران ظرفیت زیادی دارد. در دور نخست سفر نیازهای استان را دیدیم و قرار شد اقداماتی انجام شود. از حسینی‌پور استاندار پیشین و همه مدیران و کارگران و کارمندان که برای رفع نیازهای استان نقش داشتند قدردانی می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی افزود: در کنار برداشتن گام‌های بلند در صنعت و تولید، در دولت سیزدهم با هدف ایجاد اشتغال، 395 کارخانه و کارگاه راکد به خط تولید برگشت و این موجب افزایش اشتغال شد که جای قدردانی دارد.

گام های خوبی برای آزادسازی سواحل مازندران برداشته شده است

وی ادامه داد: با اجماع و اقدام همگانی برای آزادسازی سواحل در مازندران گام خوبی برداشته شد اما گام بعد از آزادسازی، آبادسازی است یعنی رسیدگی به سواحل برای این‌که مردم مازندران و گردشگران در یک فضای آرام، دلنشین و مفرح حضور یابند و از زیرساخت‌های مناسب بهره بگیرند. کارهایی انجام شده که باید ادامه یابد و تکمیل شود.

رئیس جمهور با تاکید بر این‌که باید مسکن و اشتغال مازندرانی‌ها مورد توجه قرار بگیرد ادامه داد: هشت هزار و 300 مسکن در بافت‌های فرسوده و سایر نقاط مازندران حال ساخت است اما مشکل ما در استان به دلیل توسعه فضای سبز و کشاورزی، کمبود زمین در مرکز استان و برخی شهرها است که می‌شود این مشکل را برطرف کرد.

وی ادامه داد: بخش تولید مسکن در مازندران به کارهای بیشتری نیاز دارد.

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: در جلسه صبح امروز در کارخانه چوب و کاغذ کارگران و مدیران گفتند که ما با هم هم‌پیمان هستیم تا تعاونی فعال شود و صاحبخانه شویم. با کمک مدیران و تشکیل تعاونی‌ها در سراسر استان متقاضیان مسکن باید صاحب مسکن شوند.

اجازه زیاده خواهی به متجاوزان ثروت‌های ملی نمی دهیم

آیت‌الله رئیسی گفت: همچنان که اجازه نخواهیم داد در کشور عزیزمان کوچک‌ترین تعدی صورت بگیرد، نباید اجازه دهیم زیاده‌خواهان و متجاوزان به ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند. لذا همه بخش‌های انتظامی، قضایی و اداری در این قضیه اجماع دارند.

وی بیان کرد: بررسی تاریخی نشان می‌دهد جوانان مازندرانی در عرصه‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از انقلاب، قرآن و ولایت هستند و دلیل این مدعا شهدای و جانبازان و ایثارگران عزیز مازندران هستند.

آیت‌الله رئیسی افزود: به خانواده محترم و معزز شهیدان، خانواده مکرم ایثارگران و جابازان و عموم مردم دلداده به خدا در جای‌جای استان سرسبز مازندران عرض ادب و ارادت می‌کنم.

وی گفت: آخرین باری که در مصلی ساری حضور یافتم لیله‌القدر بود که در جمع دلدادگان به خدا در شب قدر انجام وظیفه کردم. در جمع بسیار باشکوه و مثال‌زدنی مردم مؤمن مازندران حضور یافتم.

رئیس جمهور گفت: از مردم عزیز مازندران که در میدان، مصلا و خیابان‌ها از من به عنوان خادم خود در دولت استقبال کردند تشکر می‌کنم. این استقبال را به حساب خودم به عنوان یک طلبه نمی‌گذارم، به حساب میثاق با ولایت و ارج نهادن به خون شهدا می‌گذارم. ابراز محبت‌های شما در مسیر را ابراز محبت به رهبری و ولایت می‌دانم وگرنه من سرباز ولایت و خدمتگزار شما مردم هستم.

رئیس جمهور گفت: مفاخر استان مازندران نه فقط افتخار این استان بلکه باعث افتخار کشور و امت اسلامی هستند و ما از این بزرگان، توکل به خدا در زندگی را آموختیم.

وی بیان کرد: بزرگان دین به ما آموختند که در طریق خودسازی جامعه‌ از مسیر قرآن حرکت کنیم. از امام رضا (ع) و ائمه دین بیاموزیم و از شهدا و صلحا الهام بگیریم که هم خود را و هم جامعه را بسازیم. شهدای ما پیش از این‌که به مقام شهادت برسند، به مقام کرامت رسیدند. یعنی آماده شدند تا برای رفع نیاز کشور از جان مایه بگذارند.

آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: باید جامعه و مردم و نیازهای آنان را بشنایم و برای ایفای نقش در هر سطحی با آمادگی کامل خطرپذیر و مسئولیت‌پذیر باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: کرامت به این معنا نیست که به کسی مالی ببخشیم. یک جا لازم است مال، یک جا لازم است آبرو و یک جا لازم است جان بگذاریم. شهدای ما از جان‌شان مایه گذاشتند. کرامت به این است که انسان‌ها آماده شدند تا خطرپذیری کنند. دفاع از ارزش‌ها و انقلاب نیازمند ایفای نقش است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی به مازندران سفر کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، فاز تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • mostafa IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    13 0
    به خدا همه دارن ورشکست میشن
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 12
      اتفاقاً مردم ایران وضعیت اقتصادی خیلی خوبی دارند دلیلش هم این که الان مهاجرت برعکس شده از کانادا به ایران
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 5
      دقیقا
    • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 4
      دقیقا
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      موافقم
    • US ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      3 0
      گاو نر مى خواهد و مرد کهن
    • مراد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 0
      دست کارگری که تومعدن با 10 تومن حقوق کار میکنه چون 20 تومن حقوق میخواسته قطع میشه
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 0
      اون کسی که میگه مهاجرت برعکس شده ، چرا بخاطر دروغ میگی ؟ این حرفا شما هست که روز به روز داره بدتر میشه
  • ابراهیم مازندران IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    40 0
    جان کارگران معادن از ظلم مدیران به لب رسیده
    • رضا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      25 0
      ایمیدرو عامل بزرگ ناراضی تراشی برای دولت بین کارگران کشور است تاسیس ایمیدرو یعنی ناهماهنگی و فساد
    • حسین IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      24 0
      به کارگر معدن ده میلیون میدهند در تهران وسط شهر ده برابر میگیرند انصاف است ؟
    • جمال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 0
      کارگران معادن چون 30 تومن حقوق میخوان
    • جمال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 0
      کارگران معادن چون 30 تومن حقوق میخوان زیاده خواه محسوب میشن و دولت دیدی که دست زیاده خواهان رو گفته قطع میکنم
  • انرژی ارزان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    8 1
    صادرات محصولات به کمک انرژی و نهاده ارزان = کسری بودجه = تورم ،،،،،، صادرات محصولات زمانی برای جامعه مفید است که منجر به کسری بودجه نگردد !!
  • تت IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    3 0
    این آمار واقعیه همینجور داره میره بالا
  • قایمی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    22 0
    جناب رییس جمهور ... لطفا از وضعیت معادن زغال زیراب بازدید و موقع برگشت از رفاتر دولتی آنها در تهران هم بازدید کنید ... ممنون .... سلام بر رییسی ... امید کارگران و امید قشر ضعیف و متوسط
  • جناب رییس جمهور IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    24 0
    به کارگر معدن ده میلیون میدهند در تهران وسط شهر ده برابر میگیرند انصاف است ؟ لطفا به معدن زیراب بیایید
    • فلاح IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      20 0
      کار و بدبختی و خطرات برای معادن -- خوشگذرانی و سمینار بازی برای کارکنان سفارشی تهران
  • سلام به رییسی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    21 6
    سلام به رییسی ... سلام به دولت مردمی
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      17 3
      درود
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      11 3
      درود
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      10 1
      سلام به تو
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 0
      سلام به خداوند متعال درود به خداوند متعال
  • سالار IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    4 0
    وقتی کارگران برای حقوق عقب افتاده خود اعتراض می کنن و آبروی مملکت می ره 40 نفر ماموریت می گیرن و با دوربین و خبرنگار و ... می رن توی کارخانه و دو حالت به وجود می آورند 1- می پرسن ناهار خوردید؟ اگر نه که به اونا ناهار می دن تا اعصابشون بیاد سر جاش 2- تو سر یک بانک می زنن می گن حقوق اینا رو بده (از محل تورم و جیب ملت بدبخت ) بعد به کارگرها می گن برید داخل بیرون نیایید کنار دستگاهها بگیرید بخوابید و آبرو ریزی نکنید . به مجموع ابن اقدامات می گن احیا .
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 0
      تا حالا که مالک کارخانه ها به هر دلیل محق بوده اند دستمزد پرسنل را تا یکسال هم عقب بندازند و هیچ دادگاهی مسولیت رسیدگی به این موارد را قبول نمیکند
    • محمدایوب IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 0
      11/37شعور وفهم نعمتی هست که عده ای ندارند
  • محمد ی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    16 0
    لطفا به معادن سر بزنید و از نزدیک شرایط کارمان را ببینید
  • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    والله من خودم کارمند ده میلیونی قراردادی هستم . با مدرک فوق لیسانس و سابقه 13 ساله. نه می تونم کارم رو رها کنم نه امیدی به آینده دارم. هر روزم که میگذره بد و بدتر میشه . شدیم کارگران چای سریلانکا که با روزی 4 یا 5 دلار گذران زندگی میکنن . به هرکسی هم اعتراض کنی . میگه اینه خوشت بیاد یا نیاد.
  • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    والله من خودم کارمند ده میلیونی قراردادی هستم . با مدرک فوق لیسانس و سابقه 13 ساله. نه می تونم کارم رو رها کنم نه امیدی به آینده دارم. هر روزم که میگذره بد و بدتر میشه . شدیم کارگران چای سریلانکا که با روزی 4 یا 5 دلار گذران زندگی میکنن . به هرکسی هم اعتراض کنی . میگه اینه خوشت بیاد یا نیاد.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    شکر خدا
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    احسنت
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    7 0
    فقط شعار وشعار وشعار ودیگر هیچ
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      3 0
      ثروت مملکت فط نفت نیست .خاک و معادن مملکت را به توبره کشیدند . هر استان دست کم دو کارخانه سیمان و بعضی بیشتر. همینطور فولاد.. آلومینیوم . می . زغال سنگ. سنگ آهن. این همه ثروت به کجا می رود . اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی فولاد چه شد .سایپا . ایران خودرو.و ...... خاک مملک به توبره کشیده شد ولی ملت در فقر
  • کانونهای فساد در تهران IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    16 0
    جناب رییس جمهور ، بسیاری کانونهای فساد در تهران هستند ، با اسامی غلط انداز !! ::: برای مثال ، سازمان ایمیدرو ( سازمان توسعه معادن ایران ) بعنوان یک بخش ستادی دولت ، پس از تاسیس در دولت هاشمی با اهداف خاص چون خصوصی سازی و ... ، مانند قارچ سمی در تهران رشد میکند . هزینه سرسام آور روزافزون ::: اما چوب حراج بر معادن بی نظیر و ثروتساز دولتی میزنند . ::: ضمن تبانی با پیمانکاران و شرکتهای خصوصی حیات خلوت ، با عقد قراردادهای یکطرفه به نفع آنها ، اموال دولت را به باد داده و با زندگی و امنیت شغلی کارکنان معادن بازی میکنند !! ::: اینها کانونهای اصلی فساد ، ایجاد کسری بودجه ، تورم و عامل ایجاد نارضایتی در مردم هستند . ::: لطفا قاطعانه رسیدگی کرده و سفره این سازمانها و شرکتهای بی خاصیت و مملو از فساد را جمع کنید !!
  • فهیم IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    مردم بدبخت با یک مشت تولید کنندگان به بهانه مختلف رها کردید
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    7 0
    باید دست همه مفسدین رو قطع کرد
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      کیی باید قطع کنه اگر شما فهمیدی برادر به ما هم بگو
    • سرهنگ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      به یاد برادر محمود احمدی نژاد افتادم دقیقا از این جملات استفاده میکرد و شعار میداد! دمت گرم!
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      1 1
      مگر امام زمان (عج) ظهور کنه
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    با باید باید مگه کار درست میشه؟؟؟
  • حسام US ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 0
    آقای رئیس جمهور کانون فساد کنار دست خودتون در حال پرورش هست. وزیر کشاورزی جهادی شما که برای فساد ناقابل ۳.۴ میلیارد دلاری براش حکم صادر شده و وزیر صمت استییضاح شده شما هم پاش درگیر است به اضافه تعداد زیادی از دولتی های دیگر.
    • DE ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 0
      کاش منم ۳،۴ میلیارد اختلاس میکردم ۳ سال حکم زندان میگرفتم
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    3 0
    موافقم. خودی و غیرخودی هم نداره باید با همه مفسدان به شدیدترین شکل ممکن برخورد بشه
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    همش شعار همش حرف همش ژست
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    باید بشود؟!
  • مهدی US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    اون از وضع اقتصاد دزدی بانک‌ها و مسکن دست نیافتنی و وزاری فشل. شما هم فرقی با دولت قبلی نداری؟
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    جناب رییس جمهور لطفا فساد داخل وزارت صمت و معاونینش را هم رسیدگی کن تعارف رو برار کنار،فردای قیامت شهدا یقتو میگیرن
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    شعار های بیعمل جوک گونه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    ثبت اسناد اوقاف مردم و استان چی و مراقبت ازشون چی ...شنیدم سازمان اسناد یک دور برقش قطع شده ...امیدورام درست برید ...
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    3 1
    دولت < دولت احمدی نژاد واقعا به مردم خدمت کرد
  • سید فروزان CH ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای رییسی ،باید گفتن شیوه روحانی بود ، انتظار ملت از شما قطع کردن دست زمین خواران دزدان و غیره است ، بندر چا بهار را با حدود ۴۰۰میلیون به هند واگذار کردن ،همان زمین خواری و ساحل خواری است
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    هزار فامیل
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اگرصفرتاصد ماجرای چای دبش را برای مردم روشن و شفاف کنید مردم حرفهایتان را باورخواهندکرد ولی بجای شفاف سازی دارید لاپوشانی می کنید
  • محمد ی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    نمایندگان مجلس و دولتمردان باید یک بار هم که شده داخل یک معدن زغال شده و نحوه کار در ان را ببینند .
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اگر دست آنها که زیاد خوردند و بردند قطع شود مانند رییس دولت دزدان بنفش ودارودسته اش دیگر بقیه هم جرعت نمی کنند
  • حسن IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    چشم الان قطع میشه !!!
  • mostafa IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    مثل وزیر کشاورزی سابق
  • علی ولی خداست عبا دالله IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    جناب ریسی این همه حرف بی خودی زدی خسته نشدی اگر قصد کوتاه کردن دست دزدان را دا ی
  • وطن دوست IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    خنده داره
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    این که بینی باید باید می کند ، باحرف میزش پاسبانی میکند هرطبیبی کنج قالی بالا میکند ، بهرکارخویش علت تراشی میکند
  • مهدی US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خدایی غیر از شعار دادن کار دیگری هم بلدی. ۳ سال از ریاست شما گذشت و وضع کم و بیش مثل دولت قبل فاجعه اوره است از گرانی و اقتصاد رانتی و نا کارامدی وزیر های فشل دولت شما.
  • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 1
    به این سرعتی که دولت داره کارخانه احیا میکنه؟؟؟میتی کمون هم نمی تونست ؟؟؟؟
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 1
      اینقدر متلک نگید لطفا از رو حانی بگید
  • US ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    در این شرایط تحریم و نیاز مردم به ارز برای دارو ، یک نفر جرات کرده با واردات چای فاسد ۳ میلیارد دلار از ارز مردم ایران رو پایمال کنه و هنوز اعدام نشده!!!!!!!
  • US ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 1
    به لطف قوه قضاییه ضعیف، فساد در این کشور هر روز شکوفا میشه، طبری ، فریدون ، چای دبش و ...
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    جناب رییسی ر دای اهدای پاستور برای جنابعالی گشاد بود وهنوز درهوای دستوردهی قوه قضیاییه موندی.حداقل بگذارید این ردا را به شخصی اهدا کنند که کمی علم مدیریت وتوان تحلیل اوضاع اقتصادی جامعه وجهان راداشته باشد.
  • «اعتماد مردم» IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 0
    برای کشوری که در معرض جنگ مستمر و همه‌جانبه شناختی است، «اعتماد مردم» مهم‌ترین دارایی و بهترین مقابله با دشمن است. >>> تقویت روزافزون «اعتماد مردم» را جدی بگیریم !!
  • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    راه خواری را از قلم نیندازید سودجویان در راستای زیاده خواهی بخشی ازمسیر رفت آمدوراههای عمومی رابه اراضی خودملحق می کنند وتصرف می نماینداین مسئله در زمینهای کشاورزی وباغات روستاهای کشور مشهوداست وکسی هم رسیدگی نمی کند وی افزود: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری
  • محمود IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا اسمی از این همه واحد نمیشود؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس