شلیک راکتی مقاومت فلسطین به مرکز فرماندهی اشغالگران در شمال غرب غزه

نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر اسرائیل در شمال غرب شهر غزه را با چند راکت هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، سرایا القدس اعلام کرد نیروهایش با چندین خمپاره، نیروهای اشغالگر و ماشین آلات جنگی آنها را در شرق خان یونس مورد هدف قرار داده و سپس با آنها درگیر شدند.

نیروهای این گروه مقاومت فلسطینی، موفق شدن بدون وارد آمدن خسارت جانی، اشغالگران را مورد حمله قرار دهند.

در تحولی دیگر، پایگاه فلسطینی سما گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین در شمال و جنوب شهر غزه با نیروهای اشغالگر به شدت درگیر شدند.

در کرانه باختری نیز، جوانان فلسطینی در جریان رویارویی با نیروهای اشغالگری که وارد منطقه جنین شده بودند یک بمب دست ساز به طرف اشغالگران پرتاب کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای غزه در نتیجه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس