به گزارش مشرق، رضا پورحسین در توئیتی پیرامون اظهارات اخیر لیندسی گراهام نوشت:

سناتور آمریکایی لیندسی گراهام پیشنهاد حمله اتمی به غزه را داده است تا مثل حمله به ناکازاکی و هیروشیما جنگ پایان یابد.

این بیان، واقعیت وحشی و خونخوار آمریکاست که بیرون زده است.

اظهارات گراهام بیان واقعیت خونخوار آمریکاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    12 3
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    10 1
    دلیل دیگری که بازدارندگی هسته ای لازم و واجب برای ایران است. برخلاف مغلطه بعضی که میگویند مگر استقلال و امنیت میاورد، بازدارندگی هسته ای شرط لازم ولی نه کافی است. یعنی یکی از چند مولفه ضروری برای استقلال و امنیت است.
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    5 3
    با سلام پیشنهاد حمله اتمی به غزه توسط یک سناتور آمریکائی واقعیت جهان معاصر و دستاوردهای آن را بیان می کند. جهان معاصر دستاورد مدرنیته است که با کنار گذاشتن توحید و عبودیت پروردگار آغاز و به یک جنگل تمام عیار تبدیل شده است. انسان غربی خود را جایگزین خالق هستی می پندارد و در مقام عاقل تشریع و قانون تنظیم می کند. قوانین بر اساس منافع و حس خودپرستی و تقدیس این جهانی است. قوی شایسته تر است و او واضع حقوق و حتی بیان نظام ارزشی است. با این محتوا و دستاوردها ، لیندسی گراهام و حیواناتی نظیر وی ترجیح می دهند هر مخالفی را به سرعت نابود و از هستی ساقط کنند، ولی دوران این عربده کشی‌ ها گذشته است. امریکا، اسرائیل، اروپا و یا استرالیا و یا هر کشور دیگری و یا مجموعا نمی توانند از سلاح های نامتعارف استفاده کنند ، چون به سرعت واکنش ها در همه سطوح منجر به تعمیق شکاف ها و گسل می شود و حجت بر مقابله به مثل تمام می شود. این خط و این نشان. یا علی .
  • US ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    13 3
    گراهام، تام کاتن، تد کروز ، حرامزاده های صهیونیست هستند
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 0
    هر کسی به فکر بمب اتمی ساختن بود یا هست افکار بازدارنده داره
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    5 3
    أَلا لَعْنَةُ اللّهِ عَلَى الظّالِمینَ
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    4 3
    الم تر کیف اصحاب الفیل خدا با چند زنبور 11 تا صهیون رو زخمی کرد که اسلحه داشتن، اگه کسی عقل داشته باشه به آهن پاره هاش در مقابل قدرت خون مظلوم نمی نازه! البته، لازمه برای بازندارگی ما هم به پیشرفته ترین سلاح روز مسلح باشیم.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    20 4
    سلاح هسته ای بازدارندگی تا ۵۰، ۶۰ درصد ایجاد میکند،اما احترام متقابل را تا ۹۰ در صد افزایش میدهد. همین حالا روسیه بزرگترین قدرت هسته ای است، اما توسط قدرتهای هسته ای دیگر بعلاوه یک پاپت مورد حمله قرار گرفته است. با این حال قدرت های هسته ای دیگر دست ب عصا هستند، کلامشان روسیه نباید سلاح هسته ای داشته باشد نیست، هنوز مراوده تجاری و علمی دارند و روابط یک طرفه نمیتوانند ایجاد کنند. در غزه این معادله وجود ندارد قدرت هسته ای نیست که از مسلمانان حمایت و یا دفاع کند.
  • CA ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    از زمانی که سیاستمداران آمریکا افسار صهیونیستها رو به گردن بستن، روحشون رو به شیطان فروختن و حالا هرخباثتی ازشون بر میاد. آمریکا در جنگ عراق 300 تن بمب اورانیوم ضعیف شده«Depleted uranium» استفاده کرد که باعث افزایش شدید ابتلا به سرطان خون کودکان و ناهنجاری های ژنتیکی در میان نوزادان متولد شده در دهه پس از حمله آمریکا به عراق گزارش شده. پزشکان عراقی این ناهنجاری ها را به اثرات احتمالی درازمدت DU نسبت دادند در سال 2004، عراق بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از سرطان خون را در بین کشورهای دیگر داشت. طبق تخمین کارشناسان مقدار بمبهایی که اسرائیل در همان ماه اول جنگ بر سر مردم غزه ریخت برابر با دو بمب هسته‌ای بود که آمریکا بر روی هیروشیما انداخت. تا امروز که حتما ۵ برابر هم بیشتر شده. بیحیاهای آمریکایی که از بمب اتم حرف میزنن فکر کردن تا امروز اسرائیل ملعون کودک‌کش غزه رو گلباران میکرده؟ خدا ریشه شیطان بزرگ رو بکنه که مجوز تمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه رو آمریکا صادر کرد و بمبهایی که اسرائیل بر سر مردم غزه میریزه رو هم آمریکا داده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس