جنایات جدید اسرائیل در مناطق مسکونی شمال، مرکز و جنوب غزه

بر اثر بمباران مناطق مختلف شمال، مرکز و جنوب نوار غزه توسط هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، شمار زیادی فلسطینی شهید و زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه شنبه یک ساختمان مسکونی در منطقه شیخ زاید در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر همچنین در جنایت جدیدی، یک ساختمان مسکونی را در منطقه دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن شمار زیادی از ساکنان آن شهید و زخمی شدند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایت دیگری، یک ساختمان مسکونی در محله الزیتون در جنوب غزه را هدف قرار دادند. همچنین منزل متعلق به خانواده یک آزاده فلسطینی به نام حسن سلامه در اردوگاه خان یونس در جنوب نوار غزه توسط رژیم اشغالگر بمباران شد که بر اثر آن، شماری از اعضای خانواده اش زخمی شدند.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در این ارتباط نگرانی‌های جامعه جهانی به فاجعه انسانی، کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، رو به افزایش است اما این رژیم همچنان بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد که به هیچ عنوان مساله آتش‌بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد و افزود: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    لبیک یا مهدی و خامنه ایی مرگ بر آمریکا ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس