فرمانده ارشد صهیونیستی: ۷ اکتبر شکست خوردیم

یک فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در نبرد هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی و همچنین خسارت‌های سنگین این نبرد اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یه دی اوت آهارونوت» به نقل از فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه جنوب سرزمین‌های اشغالی اعتراف کرد: ما هفتم اکتبر شکست خوردیم. درحال حاضر نیز وارد یک نبرد دشوار شده‌ایم که هزینه سنگینی را به همراه خواهد داشت.
در همین راستا، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در جریان کمیته امور خارجه و امنیت پارلمان رژیم اشغالگر، اظهار داشت: من و رئیس ستاد ارتش پیشنهاد حمله در شمال را مطرح کردیم اما با نظر ما مخالفت شد.

تاکنون شماری از سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی و امنیتی و ناتوانی دستگاه های این رژیم در پیش بینی احتمال عملیات مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الاقصی اعتراف کرده اند.

بنیامین تانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی تلاش کرد که بار این شکست را به گردن دستگاه های امنیتی و نظامی انداخته و خود را تبرئه کند اما با واکنش شدید محافل سیاسی، نظامی و امنیتی این رژیم مواجه و مجبور به عذرخواهی از آنها شد. این وضعیت بحران شدیدی را در بین سران نظامی، سیاسی و امنیتی این رژیم ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در این ارتباط نگرانی‌های جامعه جهانی به فاجعه انسانی، کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، رو به افزایش است اما این رژیم همچنان بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد که به هیچ عنوان مساله آتش‌بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد و افزود: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس