مدودف: درگیری میان فلسطین و اسرائیل ممکن است به جنگی جهانی تبدیل شود

نایب رئیس شورای امنیت روسیه با انتشار ۲ تصویر در مقایسه تظاهرات و تجمعات در حمایت مردمی از فلسطین در مقابل حمایت از اوکراین، نوشت: «تفاوت را احساس کنید».

به گزارش مشرق، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتشار دو تصویر برای مقایسه تظاهرات و تجمعات در حمایت از فلسطین در مقابل حمایت از اوکراین، نوشت «تفاوت را احساس کنید».

مدودف: تفاوت حمایت از فلسطین در مقابل اوکراین را احساس کنید!

مدودف: تفاوت حمایت از فلسطین در مقابل اوکراین را احساس کنید!

تصویر اول حضور ده‌ها هزار نفر از مردم ترکیه در روز شنبه (۲۸ اکتبر، ششم آبان) در تجمع حمایت از فلسطین در شهر استانبول را نشان می‌دهد و تصویر دوم مربوط به تجمعی چند نفری حمایت از اوکراین در برلین در ژانویه سال ۲۰۲۲ است.

ده‌ها هزار نفر از مردم ترکیه بعدازظهر شنبه در حمایت از فلسطین در نزدیکی فرودگاه «آتاتورک» در شهر استانبول در ترکیه تجمع کردند. فیلم‌های منتشر شده از این تجمع باشکوه مردمی پرچم‌های ترکیه و فلسطین را در دستان مردم نشان می‌دهد. به گزارش منابع خبری مردم در این تجمع شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به رژیم اسرائیل سر دادند.

دیمیتری مدودف دیروز در پیامی با اشاره به تعبیری در متن کتاب مقدس یهودیان، رژیم صهیونیستی را به «مولوخ» یکی از خدایان باستانی تشبیه کرد که اعمالی مانند قربانی کردن کودکان برایش انجام می‌شده است. او در این‌باره با اشاره به رژیم صهیونیستی گفت: مولوخ همیشه قربانیان بیشتر و بیشتری را طلب می‌کند و اکنون ماشین خشونت آن برای سال‌ها کار خواهد کرد.

مدودف که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس‌جمهور روسیه بود، در انتقاد به سیاست‌های کنونی غرب در باب حمایت از رژیم صهیونیستی عنوان کرد: «غرب در آخر از اوکراین خسته شد و به اسرائیل روی آورد». او در باب این اظهاراتش هم به این موضوع اشاره کرد که حتی اولین کاری که رئیس‌ جدید مجلس نمایندگان آمریکا انجام داد، کمک به تل‌آویو بود.

او به اجرای قطعنامه ۲۴۲ شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره صلح پایدار در خاورمیانه اشاره و ضمن تاکید بر اجرای آن، از بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به این قطعنامه انتقاد کرد. به گفته مدودف، عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه آغاز یک خونریزی مرگبار چند ساله خواهد بود و برای سال‌ها «چرخه خشونت» را در این منطقه فعال می‌سازد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    یهودیان در کتاب تلمود نیز از کشتار غیر یهود،تجاوز به نوامیس غیر یهود و مصادره اموال آنها را عادی میپندارد و حلال
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    تفاوت فقط اونجا که هیچ کدوم از کشورهای مسلمون همسایه مرزشون رو به روی فلسطینیا باز نکردن
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    اینکه مظلومیت اوکراین رو بیشتر میرسونه
  • NL ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    این تفاوت کاملا حس میشود مثلاً روس‌ها در اکراین زن و کودک و پیرو جوان را می کشند و ککشان هم نمی گزد اما برای زن و بچه و پیرو جوان غزه دلشان میسوزد و ناله می کنند ووااسفا می گویند عجب دوگانگی !!
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    نداده خودشون تو سوریه تشریف دارن و نظاره گر دو تا هواپیما و پدافند بهشون نداده اینا مثل شوروی که مصر و اعراب رو در مقابل اسراییل فریفتند اینجا بهتر از اون نمیشن
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    خروش ملت ها می تواند سیاست بازی دولتها را عوض کند
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    برای اینکه روسیه کشتار جمعی تو اوکراین راه ننداخته، همون ابله هایی که میگفتن روسیه چرا سه روزه اوکراین و نگرفت فکر میکنن کشت و کشتار به همین راحتیه، اتفاقا همون ها حامی کشتار اسرائیل هستن
  • ساس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    صرف نظر از مفهوم اولیه مورد اشاره ی مدودف اما مفهومی مستتر در عکس انتخابی مدودف هست چرا او از اجتماع لندن عکس برنداشته یا اسپانیا یا... دو دلیل دارد ۱. این تظاهرات در لندن یا اسپانیا یا امریکا مشکل آنهاست و چه بهتر که بیشتر باشد ۲. اما تظاهرات در استامبول یا برلین مشکل روسهاست دومین مشکل روسها چرایش روشن است اما تظاهرات استامبول چرا مشکل طراحان در مسکو مثل مدودف شده است چون قصد بعدی روسها ترکیه است و آنها پایتخت امپراتو ر مسیحی را میخواهند و این جمعیت مشکل آنهاست پس ذهن مشوش آنها ناگهان اسرار را لو میدهد و .آنها ناچارند در فروپاشی ترکیه با غرب همکاری کنند و سهامی این طعمه بخورند البته جنس این فروپاشی بسیار لطیف و زیرکانه و پربو و متعفن خواهد بود
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    امیدواریم که غزه سلاح داشته باشد- سلاح داشتن مردم و نیروهای مردمی غزه قطعا تلفات زیادی از اسرائیلی ها و صهیونیزم میگیرد
  • میلاد IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    یکی نیست بهش بگه تو یکی بمیر بابا جنایت کار
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    مرگ بر اسرائیل خونریز غاصب ستمگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس