انتشار ویدئوی معنادار از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان

امروز در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشرشد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با رژیم صهیونیستی می‌دانند.

به‌ گزارش مشرق، انتشار یک ویدئوی چند ثانیه‌ای از نشان حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش مقاومت که لحظاتی پیش به صورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین را تشدید کرد.

برخی کاربران، انتشار این ویدئوی کوتاه را معنادار و نشانه‌ای از حوادث بعدی دانستند.

صفحه شبکه ماهواره‌ای «الجدید» لبنان با انتشار این ویدئو، در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، نوشت: «پس از سکوتی طولانی..سید حسن نصرالله برای چند ثانیه در یک ویدئو که به صورت غیررسمی منتشر شد، ظاهر شد».

در این ویدئوی ۱۲ ثانیه‌ای، آرم (نشان) حزب‌الله لبنان بر دیوار آویخته شده که دبیرکل حزب‌الله لبنان وارد صحنه می‌شود و با نگاهی که به این نشان که بر روی آن نوشته شده، «فان حزب‌الله هم الغالبون» ( این حزب خداست که پیروز است) از صحنه خارج می شود.

انتشار این ویدئو در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت. وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد. شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد یک چیز جدید از سوی حزب‌الله خواهیم بود.

این ویدئوی کوتاه، به همراه آیه ۵ سوره اسراء در حال باز نشر در شبکه‌های اجتماعی است که خداوند می‌فرماید: «فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً ». (پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است).

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی نکرده است و تنها چهارشنبه هفته پیش در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیشتر درباره مواضع دبیر کل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده اظهار داشت، سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • من ایرانیم IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    چی عجیبه؟ حسن نصرالله با پرچم کجا باید میبود که عجیب نباشه؟
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    فیلم پخش نمیشه.
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    این چجه مدل کلیپیه که من با اینترنت رادیویی با سرعت 80 مگابیت نمیتونم نگاه کنم
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    ویدئو باز نمیشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس