موشک

تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و لبنان کماکان ادامه دارد که تاکنون چندین نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

سرویس جهان مشرق - ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز پنجشنبه حمله گسترده‌ای را به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم آغاز کرده که تا این لحظه منجر به شهادت ۱۰ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شده است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود از افزایش شمار شهدای غزه به ۳۷۸۵ نفر خبر داد. رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و حملات خود در کرانه باختری ادامه میدهد.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در دیدار با بنیامین نتانیاهو، مدعی شد که حماس همان داعش است. او افزود: جنگ ما جنگ دموکراسی و آینده است، ما می‌خواهیم جنبش حماس را از بین ببریم و ما باید در این جنگ پیروز شویم و گروگان‌ها را آزاد کنیم. سوناک پیش‌تر تهدید کرده بود که هرکسی از حماس حمایت کند به زندان خواهد انداخت

دیمیتری مدودف در مقاله‌ای برای روزنامه ایزوستیا نوشت: خاورمیانه شاهد جنگ دیگری است؛ جنگی بی‌رحمانه و بدون قاعده علیه مردم غیرنظامی. معاون شورای امنیت روسیه با تاکید بر اینکه «آنچه در فلسطین و اسرائیل می گذرد نمی‌تواند نگران کننده نباشد»، گفت: البته برای ما موفقیت در عملیات نظامی ویژه در مبارزه با نئونازی‌ها در اوکراین مهم‌تر است. وی خاطرنشان کرد: این درگیری ممکن است به یک جنگ منطقه‌ای تمام عیار یا حتی اگر اوضاع بد پیش رود، به جنگی جهانی تبدیل شود.

وضعیت در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی نیز متنشج است. در حال حاضر تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد و نیروهای مقاومت، کماکان به هدف قرار دادن مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه میدهند که بر اثر آن تاکنون چندین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده اند.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت


تحولات روز سیزدهم عملیات طوفان الاقصی

۰۰:۰۷ - گزارش غیر رسمی از هلاکت دو تن از نیروهای اشغالگر آمریکایی در حومه شمالی دیرالزور.

۰۰:۰۵ - ارتش اسرائیل در پاسخ به شلیک موشک های ضد زره، مواضع جنوب #لبنان را با توپخانه بمباران می کند.

۲۳:۵۸ - شلیک موشک های ضد زره از داخل #لبنان به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین.

۲۳:۵۷ - گزارش های اولیه از حملات موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور  #سوریه منتشر شد.

رهگیری موشک‌های شلیک شده از یمن توسط آمریکا

۲۳:۴۳ - اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس: به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

۲۳:۳۰ - گردان‌های شهید عزالدین قسام لحظاتی قبل بار دیگر  حمله موشکی سنگینی به تل آویو و حومه آن در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه انجام داد.

۲۳:۲۵ - پنتاگون: یک سرباز آمریکایی عصر دیروز در اثر حملات راکتی عراقی ها کشته شد.

۲۳:۲۰ - برخی منابع اعلام کردند که موانع سیمانی از مقابل دروازه گذرگاه رفح برداشته شده و دروازه این گذرگاه از طرف مصر باز شده است.

۲۳:۱۲ - پنتاگون مدعی شد که ناوشکن یو اس اس کارنی سه موشک شلیک شده از یمن و چند پهباد را ساقط کرده است.

۲۲:۲۶ - شلیک موشک از سمت یمن. خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برآوردهای نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که موشک‌های شلیک شده از سمت یمن، "اسرائیل" را هدف گرفته بود و یک ناو جنگی آمریکایی این موشک‌ها را منهدم کرده است.

۲۲:۲۲ - منابع امنیتی به رویترز گفتند: هواپیماهای بدون سرنشین و موشک به پایگاه هوایی عین الاسد در #عراق حمله کردند و چندین انفجار در داخل پایگاه شنیده شد.

۲۱:۵۸ - عین الاسد  هدف حمله موشکی نیروی های مقاومت #عراق قرار گرفت.

دشمن تاوان سخت و دردناکی پس خواهد داد

۲۱:۵۳ - ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام: به دشمن اعلام می‌کنیم که تاوان بسیار سخت و دردناکی را پس خواهد داد.

۲۰:۳۹ - رژیم صهیونیستی رسما هلاکت "مکسیم رزینکوف" یکی از افسران یگان عرب‌نمای اسرائیلی وابسته به نیروهای گارد مرزی در درگیری‌های امروز با مقاومت فلسطین در اردوگاه نور شمس در طولکرم را تایید کرد.

۲۰:۱۰ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علاوه بر اسارت ۲۰۳ اسرائیلی در غزه، ۱۰۰ الی ۲۰۰ نفر دیگر هم مفقود شده و سرنوشت آن‌ها فعلا نامشخص است.

۲۰:۰۸ - وزیر امور خارجه آلمان: خاورمیانه شرایط سیاسی سخت و دشواری را سپری می‌کند.

۱۹:۰۲ - گردان‌های قسام اعلام کرد که یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه با موشک هدایت شونده کورنت هدف قرار داده است.

۱۸:۵۸ - فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی: جنگ را به داخل نوار غزه منتقل می‌کنیم، این جنگ سخت و طولانی خواهد بود.

۱۸:۵۶ - شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سفارتخانه‌های خود را در کشورهای بحرین، اردن، مراکش و مصر تخلیه می‌کند و قبلا نیز سفارت خود را در ترکیه تخلیه کرده است.

کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی

۱۸:۵۳ - پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امشب جلسه‌ای را در مقر وزارت جنگ به منظور تصمیم‌گیری در مورد ادامه جنگ در غزه برگزار خواهد کرد.

۱۸:۴۵ - گردان‌های قسام مسئولیت حملات راکتی امروز از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

۱۸:۱۹ - مواضع اسرائیلی‌ها در شهرک "مسکاف عام" در نزدیکی شهر "العدیسه" در جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

۱۸:۱۰ - منابع اسرائیلی از اصابت مستقیم موشک به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی و شهر اشغالی بئر السبع در جنوب خبر دادند.

۱۸:۰۵ - گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۷:۴۹ - رسانه‌های عبری زبان از حمله راکتی سنگین از جنوب لبنان به منطقه الجلیل غربی در اراضی اشغالی خبر دادند.

پایگاه دریایی راس نقوره رژیم صهیونیستی با موشک ضد زره هدف قرار گرفت

۱۷:۴۵ - بیش از ۲۰ موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد.

۱۷:۲۶ - خبرنگار المیادین در جنوب لبنان: مقاومت اسلامی پایگاه دریایی راس نقوره را با موشک ضد زره هدف قرار داد.

۱۷:۲۲ - ارتش‌ اشغالگر به جراحت ۱۰ تن از نظامیان خود در طولکرم اعتراف کرد. وضعیت یک صهیونیست وخیم است.

۱۷:۱۱ - گردان‌های قسام در پاسخ به جنایات اشغالگران، شهر سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۷:۰۳ - ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۶ راکت از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی و شلیک موشک ضدزره و تیراندازی به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرز با لبنان خبر داد.

وضعیت غزه پس از بمباران

۱۷:۰۰- گردان‌های قسام در ادامه پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه، شهر اشغالی اسدود، پایگاه نظامی رعیم و پایگاه اسناد صوفا را هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار داد.

۱۶:۵۸ - توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک مروحین در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد.

۱۶:۵۳ - آژیرهای خطر هم اکنون در عسقلان و اشدود به صدا درآمده است.

۱۶:۱۷ - گالانت وزیر دفاع حزب الله را تهدید کرد: اگر حزب‌الله می‌خواهد کارزاری را آغاز کند، ابتدا باید از غزه عکس بگیرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: دستور حمله زمینی صادر خواهد شد

۱۵:۵۱ - گالانت: آماده باشید. دستور شروع حمله زمینی به زودی صادر خواهد شد.

۱۵:۴۰ - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به ۲۴ بیمارستان ازجمله بیمارستان «الشفاء» در نوار غزه پیام هشدار داده و خواستار تخلیهٔ این بیمارستان‌ها شده است.

۱۵:۳۶ - وزیرجنگ اسقاطیل: مبارزه طولانی خواهد بود. تاوانهایی خواهد داشت، بهای آنرا را خواهیم پرداخت

۱۵:۱۱ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به ادامه بمباران غزه و کشتار غیرنظامیان، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است.

وضعیت غزه

۱۴:۱۱ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود از افزایش شمار شهدای غزه به ۳۷۸۵ نفر خبر داد.

۱۴:۱۰ - درگیری شدید در اردوگاه نورشمس در کرانه باختری بین مبارزان فلسطینی و تروریست‌های صهیونیست

۱۳:۳۵ - شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اخبار اولیه از تیراندازی به سمت خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک عتنائیل در جنوب الخلیل حکایت دارد.

اسارت ۲۰۳ صهیونیست به صورت رسمی تایید شد

۱۳:۳۳ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در حملات رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به بیش از ۳۵۰۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۱۲ هزار نفر است.

۱۳:۲۳ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک مجدد موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه المناره در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

۱۳:۱۴ - دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به طور عمد نانوایی‌ها را در نوار غزه زمانی که ده‌ها نفر مقابل آن تجمع کردند، هدف قرار می‌دهد.

ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی

۱۳:۱۱ - سرتیپ صهیونیست به کانال ۱۲ عبری: تصمیم برای ورود به نوار غزه گرفته شده است و بیمارستان الشفا بخشی از عملیات خواهد بود.

۱۲:۲۹ - سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که باید فورا و بدون هرگونه مانعی کمک‌های بشردوستانه به غزه ارسال شود و این خواسته فرانسه است.

۱۱:۵۳ - روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد که دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرده که به خانواده‌های ۲۰۳ نظامی اسرائیلی اطلاع داده شده که فرزندانشان در غزه اسیر هستند.

ورود نخست وزیر انگلیس به سرزمین های اشغالی

۱۱:۳۶ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگ با مقاومت در اطراف غزه هنوز پایان نیافته و درگیری‌های مسلحانه در این منطقه ادامه دارد.

۹:۵۹ - رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس دقایقی پیش وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

۹:۰۸ - دکتر جمیله الشنطی عضو مجلس قانونگذاری فلسطین که در حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه به شهادت رسید.

بیش از ۲۰ موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد/ توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک مروحین در جنوب لبنان را هدف قرار داد/  شهدای غزه به بیش از ۳۵۰۰ نفر رسید/ ریشی سوناک: میخواهیم حماس را از بین ببریم+ عکس و فیلم
کمک‌های نظامی آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی

۸:۰۶ - مقاومت فلسطین در درگیری‌های دایر با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه نور شس در طولکرم یک فروند پهباد اسرائیلی (کوادکوپتر) را سرنگون کرد.

۸:۰۱ - منابع محلی از درگیری‌های مسلحانه شدید در این اردوگاه خبر داده و تاکید کردند که مبارزان فلسطینی یک بمب قوی را در مسیر نیروهای اسرائیلی منفجر کردند.

۷:۴۷ - ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۳ نظامی دیگر خود را که در درگیری‌ها با گردان‌های قسام به هلاکت رسیدند، منتشر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    42 8
    مرگ بر هندوهای نجستر از صهیونیست
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      22 3
      اون بخش از دستورات تلمود که حق حیات رو فقط مخصوص يهوديها میدونه به صورت گسترده در تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید مردم دنیا خودشون این نجاسات رو تصفیه میکنن
    • CA ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      7 4
      اصلاحیه: منظورم این بود که با تبلیغ اسلام باید با اون ها مقابله بشه
    • CA ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      9 2
      اصلاحیه: منظورم این بود که با تبلیغ اسلام باید با اون ها مقابله بشه
    • علی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 0
      وقتی آمریکا میاد کمک اسرائیل پس مسلمانان و محور مقاومت هم باید بروند کمک فلسطینی ها . شاید این نبرد هم اسرائیل رادنابود کند و هم امریکا را از منطقه خارج کند
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      4 4
      فعلا مسئله اصلی عالم، رژیم غاصب، نامشروع و جنایت‌کار صهیونیستی است که از آن نجس‌تر پیدا نمی‌شود. توی مزدور صهیونیست هم راه به جایی نخواهی برد.
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      مرگ یک بار شیون یک بار. بهترین فرصت برای تمام کردن کار اسراییل درنده و جنایتکار ست حتی به قیمت نابودی خودمون
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 4
      انشاله جنگ ب ایران کشبده بشه
    • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      هند چه ربطی به این مطلب داره؟
    • میلاد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      اسرائیل باید باید باید از بین برود
    • مهرداد IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      3 1
      آقا به هندی ها فحش نده
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    34 3
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
    • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 0
      ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در دیدار با بنیامین نتانیاهو، مدعی شد که حماس همان داعش است. او افزود: جنگ ما جنگ دموکراسی و آینده است، ما می‌خواهیم جنبش حماس را از بین ببریم// حیوون انگلیسی بیشرف باید حساب پس بدی. lنگلیس از سگ (اسرائیل) نجس تره.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    31 2
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • محمد عظیمی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    10 78
    فشار بخورید طرفداران وجانفدایان حماس . اسرائیل نیروی هوایی قدرتمندی داره و شما هیچ کاری نمی‌تونید بکنید .برید در موردش گریه کنید 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      15 2
      اخمق نادان ارزش یک جنگ نبرد زمینی که اسراییل دران ضعیف فوکولی
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      37 5
      برو گم شو توله صهیونیست نجس
    • م IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      31 3
      تا زمانی که انسان های رذل مث تو هست چرا نباید اسرائیل کودک کش جنایت نکنه .
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      39 5
      مشرق چجوری نظر این بی تربیتو منتشر کردی؟ خود نتانياهو کلی اعتراف درباره ایران کرده. یارو خاخامه داشت از وحشت اعتراف می‌کرد نیروهای حماس و سوریه و حزب الله بدبختشون میکنن تو دیگه ببین چقد مال کش هستی لمپن
    • US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      45 6
      شما بهاییان هم گریه خواهید کرد!!
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      57 2
      اوخی فشار رو اون کسی خورد که خودشو خراب کرد ناناز موقع سوراخ موش خریدن تو هم میرسه
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      40 3
      به 18:30 توله صهیونیست، بابات مثل خر تو گل گیر کرده
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 0
      در قیامت با همون صهیونیست و آمریکا محشور میشوی
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 0
      اشتباه مثبت زدم
    • بختیاری IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      5 1
      قرار شد تا زمانیکه موضوع اینکه چرا یکنفر همزمان هم دایی و هم پدر شماست را توضیح ندادی حرف مجانی نزنید؟؟؟ در ضمن بوی سوزش خودت و دایی یا بابات تمام فضا رو پر کرده 🤭🤭🤭🤭 خواه یا ناخواه رو به جهنم شدید تمام و راه برگشتی نیست.شما که بی فرهنگ و هویتی و ساخته انگل یس حداقل برو کتاب مقدس اربابت رو بخون و ببین وعده چه عذاب و مرگ سختی به یهود و چهارپایانش داده اونهم به دست ایرانیان شیرمرد و سایر مردان میدان! بزدلی خودتو اربابت رو ببن تا متوجه عذابی که در راه هست بشی!/// پدر یا دایی مسئله این است.حلش کن جنگ بزدلانه با حماس پیشکش
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    42 4
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      گروههای مافیایی که در غزه و لبنان خیمه زده و بنام دفاع از حقوق ملت فلسطین کاسبی و تجارت میلیاردی می کنند هیچ اهمیتی برای کودکان فلسطین قائل نیستند و تنها بدنبال حفظ و توسعه امپراطوری مافیایی خود هستند به هرقیمتی و برای قدرتهای خارجی و روسیه بصورت پیمانکاری پروژه اجرا می کنند و دستمزد می گیرند!
    • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 3
      فشار بخورید طرفداران وجانفدایان حماس . اسرائیل نیروی هوایی قدرتمندی داره و شما هیچ کاری نمی‌تونید بکنید .// بعد از قتل عام بیمارستان غزه دیگه فکر نمی کردم هیچ حیوونی طرفدار اسرائیل و آمریکا باشه مناخیم عظیمی. تو کز محنت دیگران بی غمی...
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    33 2
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    22 3
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    24 3
    نماد و سبل کودک کشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    14 2
    ملاک ادامه تدریس استادان دانشگاه را از مقاله خارجی محوری خارج کنید و به آسانی به اساتید دانشگاه فقط با چاپ مقالات خارجی ارتقا رتبه ندهید. جلو رانت و فساد استادان دانشگاه را بگیرید. استادان حریص و طماع جوان مردم را برای دادن مقاله انگلیسی به عنوان تنها تعریف حرکت علمی پر امتیاز که می شناسند، از حقیقت دانشگاه و اجتماع دور کرده. بدون احساس نیاز اساتید به پروژه های علمی صنعتی، که بتواند جوان و زندگیش را تامین کند دانش آموختگانی بی عمل و بدون انگیزه برای فعالیت در کشور خواهیم داشت، از فرار دانشجویان عالم بترسید ولی از فرار اساتید بی عمل نترسید
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 54
    صهیونیست های عاقل از اسرائیل با هواپیما برای همیشه فرار کردن تا در آرامش زندگی کنن مثل صهیون های شهرumanدر اوکراین .به نظر من فلسطینی های ساکن فلسطین اشغالی هم بهتره به کشورهای سوریه و لبنان و مصر وحتی ایران بیان و زندگی راحت در آرامش داشته باشن .چون هیچ کشور عربی جرات وارد شدن به جنگ با اسرائیل رو نداره و کودکان و زنان بیگناه بیخودی کشته میشن .فلسطینی ها اندک هستن و زورشون به اسراییلی ها نخواهد چربید .قربون قدمشون ما ایرانی ها در خدمتشون هستیم.عطای فلسطین رو به لقاش ببخشن
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      11 3
      باشه حتما منتها بگو شنا کردن را صهیونیستها فرا گرفتن یا نه اگر نه که خیلی دیر شده چاره ای نیست کوسه ها هم غذا می خوان!!! حال کردی سوختی آتیش گرفتی منافق و بهایی بد بخت
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      تو همین خیال باش تا کل فلسطین رو به فلسطینیان برگردونیم. قول شرف که صهیونیستا با پای خودشون عطای فلسطین رو به لقاش می‌بخشن و بی‌صاحب میشی.
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 1
      آسمون ریسمون رو به هم بافتی که حرف اصلی رو تو جمله آخر بگی. حالا تو فکر کن اگه یکی از مراجع تقلید تو ایران یا عراق حکم جهاد بده کی میتونه جلوی سیل بسیجی های داوطلب اظهار وجود کنه .
    • اس اس IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 0
      خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    26 5
    با موشک باید تاسیسات زیربنایی اسرائیل را زد وبعد نیروهای مقاومت بصورت زمینی به اسرائیل حمله ور شوند.
    • US ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      30 29
      شما اول انتقام سخت رو بگیر بعد برجام رو که قرار بود آتش بزنید !رو بزنید بعد اسرائیل پیش کش
    • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 8
      انتقام سخت مرحله به مرحله داره پیش میره برجام هم خود بخود سوخت چون برجامهای بعدی سوخت اسرائیل هم که می بینی وضعش را
    • حمید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 4
      جناب 21:42 ، همین الان هم داریم انتقام سخت میگیرم ، منتهی شما متوجه نیستی . در آینده نچندان دور خواهی دید که آمریکا به چه خفای خواهد افتاد ، شرایطی به مراتب بدتر از اتحاد جماهیر شوروی در انتظار آمریکاست .
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    23 2
    ریشی سوناک ... هندی که هنوز برده انگلستان است. و دیکته شیاطین غربی را هنوز از رو میخواند.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 21
    زمانیکه از مبارزه حرف میزنن حق کودکان و نوجوانان و زنان و جوانان این وسط چی میشه؟این همه زن و کودک کشته شده و اگه وارد غزه بشن همه رو قتل عام میکنن.فلسطینیان روی کشورهای اسلامی حساب باز نکنن چون همیشه از اسرائیل ترسیدن .از کرانه باختری چیزی نمونده همه جا شده شهرک صهیونیستی .یه فرد عاقل از حماس پیدا بشه و بگه همه زندانی های مارو آزاد کنین ولی در کشورهای مختلف اسلامی برامون جا داده بشه .اینجوری هم از کشتار زنان و کودکان و جوانان جلوگیری میشه .وقتی حریف قویه باید کوتاه آمد.آقای اسماعیل هنیه ۱۴ نفر از اعضای خانوادشون از دست داد .که چی بشه.اونها حق حیات نداشتن؟بزرگترها تصمیماتی میگیرن و زندگی دیگران مثل زنان و کودکان رو به خطر میندازن.عاقلانه عمل کنین .
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      5 2
      جناب اگر مقاومت در فلسطین نباشه اسرائیل بنا به ذات کثیفش فقط پیشروی میکنه خیال کردی میشینه سر جاش
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 0
      طبق وصیت نامه حضرت امام اگر در برابر ظالم عقب بروید آنها جلو می آیند .
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      1 1
      پس جنابعالی برای خودتون سپر جان میخوای؟پس زود برین کمکشون.فقط از جون اونا مایه میذاری؟
  • هموطن IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    26 2
    باید برای مظلومیت انسان بپا خواست و نژاد بشریت را از سر صهیون نجات داد
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    17 3
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    17 3
    ریشی سوناک مثل مقامات سیاسی نصف کشورهای جهان توسط سیا یا ام آی سیکس به اونجا رسیده. اغلب مردم ما که انقلاب کردن هنوز هم متوجه نشدن که شاه هم مثل بقیه عامل اونا بود چه برسه مردم کشورهایی که از نظر سیاسی کاملا بیسواد هستند.
  • US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    24 2
    تمامی هندی های خارج از هند همه پاچه خوار و ضد مسلمان هستند، از این سوناک، نیکی هیلی، کامالا هریس ...
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 11
    مهم این است که ما چه می خواهیم اما آرزو بر جوانان عیب نیست
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    10 2
    بسم الله الرحمن الرحيم قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ ﴿٤﴾ مرده باد صاحبان آن خندق [که مؤمنان را در آن سوزاندند.] (۴) 5 النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ ﴿٥﴾ آن آتشی که آتش گیرانه اش فراوان و بسیار بود، (۵) 6 إِذْ هُمْ عَلَيْهَا قُعُودٌ ﴿٦﴾ هنگامی که آنان پیرامونش [به تماشا] نشسته بودند (۶) 7 وَهُمْ عَلَىٰ مَا يَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِينَ شُهُودٌ ﴿٧﴾ و آنچه را از شکنجه و آسیب درباره مؤمنان انجام می دادند تماشاگر و ناظر بودند (۷) 8 وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ ﴿٨﴾ و از مؤمنان چیزی را منفور و ناپسند نمی داشتند مگر ایمانشان را به خدای توانای شکست ناپذیر و ستوده؛ (۸) 9
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    17 0
    جای ستمکاران و ستم پذیران وترسوها در جهنم است ، هر دو طیف دشمن خدا هستند و جایگاهشان دوزخ است ،اسرائیل بعد از اشغال یا نابودی غزه جری تر خواهد شد و قطعا سراغ شکستن گردن کشور مصر و اشغال این کشور ترسو وخائن خواهد رفت. هر ماه اسرائیل یک کشور را اشغال نظامی خواهد کرد از نیل تا فرات چون کسی جلودارش نیست.
  • حسین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    16 0
    ریشی سوناک هندی در ابن تصویر رفتارش داد می‌زند که یک حمال خرده‌پا است، جالبه که خودش هم کاملا میدونه و آگاهه که از نظر انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها یک حمال حلقه به‌گوش بیشتر نیست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 14
    کاش همیشه در جنگها مبارزین ابتدا زنان و کودکان و نوجوانان رو به مکانی امن منتقل کنن و بعد سینشونو جلو بدن و بگن ما واسه جنگ اومدیم.بیچاره زنان و کودکان این وسط چه گناهی کردن که باید تاوان تصمیمات بزرگترها رو با فدا کردن جونشون بدن.مخصوصا بچه ها که بدنیا اومدن زندگی کنن و نه اینکه در بچگی بمیرن و یا بی سرپرست و یا ناقص العضو بشن.متاسفانه بزرگترها با زندگی کودکان و زنان بازی میکنن
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    با توجه به حضور آمریکا وانگلیس وغربیها که حضورشان درفلسطین اشغالی بی سابقه می باشد و درپی یک شکست بی نظیر درطول عمر ۷۵ ساله رژیم اشغالگر بوده است .این موضوع با هماهنگیهای مدعیان آزادی وجهان متمدن که دهن پرکنی بیش نیست تمام تلاش خود را میکنند که کلا فلسطین اشغالی را ازآن باریکه حذف کنند وساکنین اصلی آنجا را تحت فرمان حاکمیت رژیم اشغالگر درآورند ومرکزی برای آسیب رساندن به امنیت ملی کشور ایران وهرحاکمیتی که درمنطقه به آن رژیم زاویه پیدا کرد ازبین ببرند .آثار آن را راحت درتلاشهای قبلی رژیم منحوس میتوان دید.پشتیبانان اصلی اسرائیل هم این دیدگاه را دارند که درزمان فعلی موضوع فلسطین را درهمان باریکه بدون اینکه گسترش پیدا کند جمع کنند وبرای همین هم هست که اعلام کرده اند که نباید گسترش پیدا کند.آنها اگر موفق به اینکار شوند شرط بندی برروی اسب بازنده با جدیت پیش خواهد رفت ووسعت زندان روباز درجهان از گستره فلسطین اشغالی فراتر خواهد رفت وبجاهایی خواهد رسید که حتی روسیه وچین هم باید ازآن وحشت کنند .بنابرین درحال حاضر جنگ بین رژیم اشغالگر وحماس نیست یک جنگ پنهانی است که لبه تیزآن شامل تمامی کشورهای منطقه خواهد بود اگر چنین امری تحقق پیدا کند یک فرماندار نظامی برکل کشورهای منطقه حاکم خواهد شد .کشورهای منطقه اگر تعلل کنند واز روی ترس وهراس موضعی متعادل که نه سیخ ونه کباب بسوزد مطمئن باشید بعدا کباب خواهید شد زیرا ملتها تحمل نخواهند کرد وسرکوبتان میکنند .باید برنامه ریزیهای دراز مدت وکوتاه مدت منطقه برای حل آن برای فلسطین سرزمین مسلمین کارهایی که باید نخبگان انجام دهند دردستور کارشان بطور جدی عمل کرد الان تصور میکنم پمپئو توسوراخ موش مخفی است وهرشب خوابهای پریشان می بیند.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 14
    کاش همیشه در جنگها مبارزین ابتدا زنان و کودکان و نوجوانان رو به مکانی امن منتقل کنن و بعد سینشونو جلو بدن و بگن ما واسه جنگ اومدیم.بیچاره زنان و کودکان این وسط چه گناهی کردن که باید تاوان تصمیمات بزرگترها رو با فدا کردن جونشون بدن.مخصوصا بچه ها که بدنیا اومدن زندگی کنن و نه اینکه در بچگی بمیرن و یا بی سرپرست و یا ناقص العضو بشن.متاسفانه بزرگترها با زندگی کودکان و زنان بازی میکنن
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 27
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • رضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      14 1
      یکی اینوازبرق بکشه
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      15 1
      شما نوکرای حلقه به گوش ارباب بایدن بوگندو بروید کمک صهیونیستها تاشاید سقط بشین ازشرتان راحت شویم
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    4 17
    عزیزان حماس شما که سیستم پدافندی ندارین با چند تا موشک و مبارز میخواستین کل فلسطین اشغالی رو آزاد کنین؟عزیزان من الان جواب این همه ویرانی و کشته های زن و کودک و نقص عضو رو کی میخواد بده؟لطفا در هنگام تصمیم گیری برای جنگ جان زنان و کودکان‌و افراد سالخورده رو هم در نظر بگیرین و تصمیمات عجولانه نگیرین .اسرائیل اگه وارد غزه بشه قتل عام میکنه .حتی به نظر من اسرائیلی ها غافلگیر نشدن و از تصمیم حماس آگاهی داشتن ولی بدنبال بهانه برای انهدام کلی غزه بودن و اونها تونستن از حماس این بهانه رو بگیرن.دشمن رو هیچوقت ساده نینگارین
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    16 19
    عزیزان حماس شما که سیستم پدافندی ندارین با چند تا موشک و مبارز میخواستین کل فلسطین اشغالی رو آزاد کنین؟عزیزان من الان جواب این همه ویرانی و کشته های زن و کودک و نقص عضو رو کی میخواد بده؟لطفا در هنگام تصمیم گیری برای جنگ جان زنان و کودکان‌و افراد سالخورده رو هم در نظر بگیرین و تصمیمات عجولانه نگیرین .اسرائیل اگه وارد غزه بشه قتل عام میکنه .حتی به نظر من اسرائیلی ها غافلگیر نشدن و از تصمیم حماس آگاهی داشتن ولی بدنبال بهانه برای انهدام کلی غزه بودن و اونها تونستن از حماس این بهانه رو بگیرن.دشمن رو هیچوقت ساده نینگارین
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      13 1
      دشمن را کسی ساده نمیگیره ولی شما یا ساده هستی یا اصلا در جریان نیستی یا خوب در جریانی و یا بخشی از افسران رسانه ای اسراییل و جنگ روانی هستی که خیلی نرم داره شیطنت می کنی!!
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      3 0
      ولی این جنگ که شروع شده بایستی ادامه داد و همه کشورهای اسلامی خیلی زود برن به کمک فلسطینیان و گرنه صهیونیست های درنده خو کشتار بیشتری انجام میدن.انشالله صهیونیست ها برای همیشه یا نا بود بشن و یا از فلسطین اشغالی به کشورهای دیگه فرار کنن
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      8 0
      مدافعین حرم و رزمندگان خداجو تو رو خدا زود برین کمک فلسطینی ها تا اسرائیل غاصب وارد غزه نشده.آب و غذا و برق هم ندارن.کربلای قرن بیست و یکم
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      13 0
      نگران نباش من هم از طرفداران فلسطینم ولی منظورم اینه یه جوری سیستم پدافندی رو به اونا میرسوندن که این صهیونیستهای کودک کش اینطو ری و براحتی غزه رو بمباران نکنن .به هر حال از دیدن کودکان و زنان شهید شده خیلی ناراحت میشم.ولی الان کهوجنگ شروع شده باید خیلی زود کمکشون کرد تا اسراییل میدان رو خالی نبینه .انشالله با ادامه همین طوفان نسل این کودک کشها نابود بشه .
    • حجت IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 8
      نمیخواد قسم بخوری، یکی تو طرفدار فلسطینی یکیم نتانیابو
  • حسین IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    گویی این آیه «قل: ... و امرت لأعدل بینکم» (یا رسول الله! به اهل کتاب(یهود) بگو: ....ماموریت دارم که عدالت را میان شما برقرار کنم (و شما را بر سر جایتان که ذلت‌بارترین جایگاه‌هاست، بنشانم) در این زمانه به شکلی قوی‌تر از زمان جنگ خیبر تقدیر خواهد شد. منتظر نصرت غیبی الهی و قوی‌تر از جنگ شش روزه لبنان به واسطه رسول‌الله ص باید بود تا صهیون و رؤسایش بفهمند با چه کسی طرفند و خدا چه خفت و خواری‌ای می‌خواهد برایشان جاری کند. ان‌شأالله. بسیار چشم انتظار و حساس و مترصّد باشیم. حتماٌ دیدنی خواهد بود. ان‌شأالله.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 3
    دولت روحانی که هشت سال بودجه تحقیقات دفاعی و موشکی و فضایی رو محض رضای کدخدا کاهش بسیار داد و کشور رو عقب انداخت الآن باید پاسخگو باشه داشتن پدافند و آفند زهردار و کوبنده در ایجاد بازدارندگی و امنیت و وزن سیاسی و قدرت چانه زنی در دنیای کنونی بسیار موثره
  • ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    8 2
    احمدی‌نژاد که هر روز نامه ‌پراکنی میکرد و چپ و راست و جا و بیجا شعار درست و غلط علیه اسرائیل جنایتکار میداد و... اینروزها که حتی خاتمی هم از مردم فلسطین دفاع کرده چرا حمدی‌نژاد لالمونی گرفته؟! این بابا واقعاً سر و سرش تو ماتحت کی و کجای دنیاست که باید میرفت گواتمالا کاملاً دور از چشم همه؟
  • رضا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    6 1
    دقت کردید این هندو زاده بوگندو در خدمت به اربابان سفید پوستش سر از پا نمی شناسه ؟! آدمی زاده اینقدر رذل ؟!!
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    5 1
    کل دانشگاه‌هاي کشور يك مقدار از حالت كاربردي خارج شده‌اند. بايستي به دروس و تحقيق‌هاي كاربردي توجه بيشتري شود. افراد بايد مهارت‌هاي عملي را ياد بگيرند و دروسي كه طراحي مي‌شود و تحقيقاتي كه انجام مي‌شود، بايستي متناسب با نياز مشتري‌ها و جامعه باشد. در حقيقت چيزهايي كه دانشجوها ياد مي‌گيرند، بايستي مشكلي را از جامعه برطرف كند. مثلاً يك بقال اگر متوجه شود محصولي كه براي فروش آورده يك هفته به فروش نرفته است، ديگر آن را در ويترين مغازه‌اش نمي‌گذارد و به كارخانه پس مي‌دهد. این حرف های استاد دانشگاهی است که دانشجویش خودکشی کرد!
  • رضوی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    های سوناک مال این حرفها نیستید! و در جواب امثال محمد عظیمی حقیر! ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت همانا سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است! اسرائیل از خانه عنکبوت نیز سست تر است. نیروی هوایی اسرائیل فقط ترسو هایی مثل تو را می ترساند! عرضه شون فقط بچه کشی هستش! در جواب بقیه! فلسطینی ها جایی نمی روند! از وطنشون پاره تنشون جدا نمی شوند! کوچ اجباری دوباره اتفاق نمی افتد اونی که باید بره صهیونیستها هستند! کسی خانه و کاشانه اش و وطنش را رها نمی کند خوب بهش فکر کنید خانه! وطن! سرزمین! مهم تر از راحتی خیالی در غربت است! اونی که اومده باید بره نه اونی که بوده!
  • محمد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    5 8
    عجب کاری کرد حماس
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    14 0
    عدالت رسول الله ص در کمین صهیونیست جهانی
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      15 0
      بزودی ان‌شاءالله
    • کریم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      5 0
      ان‌شاءالله نصرتی الهی مانند نصرتی که در جنگ ۳۳ روزه لبنان شد، شامل این جبهه ضد صهیونیست جهانی بشه.
    • حمایتی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      به قول رهبر عزیزمون باید مصداق این آیه باشیم: محمد رسول‌الله و الذین معه، اشداء علی الکفار ... خودشون اولین نفر اشداء علی الکفارند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    19 0
    اسرائیل جهان اسلام را بی صاحب دیده و اگر غزه را اشغال یا سرکوب کند بعد آن گردن همه کشورهای مسلمان را خواهد شکست وهر ماه یک کشور مسلمان را اشغال نظامی خواهد کرد، کشورهای اسلامی به خواب مرگ رفته اند وبا این همه جنایات بی سابقه یهود حتی یک فشنگ به سمت اسرائیل شلیک نکردند. چنین دولت‌های بزدلی محکوم به نابودی هستند
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      3 0
      از اردن و عربستان و قطر و مصر و امارات و بحرین و ترکیه که همگی به اسرائیل خیانت کردن هیچ انتظاری نمیره.ایران و یمن و لبنان و سوریه حامیان اصلی فلسطین هستن و باید با هم نقشه ای طراحی کنن
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      6 0
      از اردن و عربستان و قطر و مصر و امارات و بحرین و ترکیه که همگی به فلسطین خیانت کردن هیچ انتظاری نمیره.ایران و یمن و لبنان و سوریه حامیان اصلی فلسطین هستن و باید با هم نقشه ای طراحی کنن
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      8 0
      از اردن و عربستان و قطر و مصر و امارات و بحرین و ترکیه که همگی به فلسطین خیانت کردن هیچ انتظاری نمیره.ایران و یمن و لبنان و سوریه حامیان اصلی فلسطین هستن و باید با هم نقشه ای طراحی کنن
  • ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    احمدی‌نژاد که هر روز نامه ‌پراکنی میکرد و چپ و راست و جا و بیجا شعار درست و غلط علیه اسرائیل جنایتکار میداد و... اینروزها که حتی خاتمی هم از مردم فلسطین دفاع کرده چرا حمدی‌نژاد لالمونی گرفته؟! این بابا واقعاً سر و سرش تو ماتحت کی و کجای دنیاست که باید میرفت گواتمالا کاملاً دور از چشم همه؟
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 1
      ظاهرا که سر و سرش شماست
  • رضا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    شاید بخوان یک تونل رو پیدا گنند و از گاز های خفه گن استفاده کنند تا هر کی در تونل هست خفه شه
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 1
    نخست وزیر گاو پرست هندی نو اگر عرصه داشتید نوکری انگلیس خبیث را نمی کردید
  • حامد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    5 0
    لعنت بر دولت هایی که سکوت می‌کنند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    4 0
    این طوفان الاقصی در ادامه به جنگ جهانی بین کفار با مسلمین و سایر دینداران و آزادمردان و در نهایت انشالله به ظهور آقا امام زمان عج الله منجر خواهد شد
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    4 0
    دنیا به ریش انگلیس خندید. (ریشی سوناک)
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    4 0
    لعنت خدا بر خونریز
  • یوسف IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    7 0
    الان مهران مدیری کجاست که بیاد بگه حالم داره بد میشه....
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    این دوزاری سوزناک دیگه (رشی سوناک) چی میخواد این واقعا شرم آور است برای رژیم صهیونیستی که خودش رو بالصطلاح جزو ارتش های برتر میدونه که بخواد در برابر حماس از آمریکا و انگلیس کمک بگیره / این کمک ها نشون میده که اسرائیل میخواد آبروی رفته اش رو در جهان بهبود ببخشه شکست غیر قابل جبران و به تعبیر رهبری غیر قابل ترمیم / هر روزی که از این جنگ میگذره و هر مقام غربی که می‌ره به سرزمین های اشغالی بیشتر اثبات میشه که این شکست اسرائیل غیر قابل ترمیم بوده و هست و خواهد بود / شکستی که بخواد با کشتار زن و بچه و غیر نظامیان جبران بشه جز آبروریزی بیشتر جز نفرت بیشتر مردم آزاده جهان از این رژیم دستاورد دیگری نداشته و نخواهد داشت
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    حماس قطعا الان پشیمونه ??
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    دو تا ماشین اسباب بازی فرستادن بچه ها میتونید فرار کنید باهاشون
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • CA ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    آمریکا تمام بمبها، موشکها و تسلیحات توپخانه‌ای اهدایی به اکراین را تحویل رژیم صهیونسیتی داده و همچنان در حال ارسال آن به اسرائیل و خاورمیانه است، عنقریب حمله سنگینی به حزب‌الله ، حماس و سوریه خواهند کرد تا کار را یکسره کنند، بهتره کشورهای خاورمیانه بسیار هوشیار باشند چون با دیکتاتوری صهیونیست در خاورمیانه بعد از پیروزی آنان بر محور مقاومت روبرو خواهند شد.
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    داستان امپراطوری محور مقاومت شروع شده است
  • ساس IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    هندو ها و بی جی پی ها رسما به جلسه مسلمان کشی وارد شدند. چیزی که انگلیس روی نیروی انسانی آن خیلی حساب باز کرده و پست عروسکی نخست وزیری را به یک هندوی متعصب داده است. ضربات نظامی با کمتر از خسارت ۱۰۰ملیون دلاری اشتباه محض است هر ضربه باید در شبانه روز ۳۴۰۰ملیون دلار قدرت خسارت سرمایه داشته باشد تا در زمان مناسبی اثر تنبیهی داشته باشد و الا برای غرب جدول برد مالی و زمانی ترسیم خواهد کرد. ماندن جنگ در خاورمیانه با چاپ دلار بی پشتوانه خوشایند لندن و واشنگتن و اتاوا و پاریس و آلمان است . حداقل ده خاکریز جنگی دیگر در برابر ناتو باید باز شود که لاک دفاعی هم برایش نصرفد. خون کودک هر کجا که باشد از خون پیرسگ های متعفن غربی و شیطان صفت بیشتر می ارزد. دیتابیس های سرمایه داری با بک آپ آنها تخریب شوند و جود شبکه اینترنت هم دیگر توجیهی نخواهد داشت حملات سازمان یافته و موثر به مراکز تجمع خانواده های نظامیان نیروی هوایی و پهپادی و دریایی و زیر دریایی و موشکی دردناک بودن شلیک را در مجریان اوامر تشدید خواهد کرد. توقف انتقال اطلاعات مالی با زدن شبکه های زمینی و کور کردن ماهواره ها باعث اختلال مرگبار در جوامع حامی کشتار کودکان میشود
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    این جنگ کلا مشکوکه وافعا مسئولین باید بهوش باشن اولا جنگ رو حماس بدون هماهنگی باایران که تامین کننده تمام نیازهاشه راه انداخت
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    درگیری با آمریکا مبادا مقاومت رو از جنگ اصلی که جنگ با اسرائیل غاصب است لحظه ای غافل کند ، پایکاههای هوایی اسرائیل را اینقدر باید زد تا توان هوایی برای پشتیبانی از نیروی زمینی اش را از دست بدهد / هر جنگنده نظامی که از روی ناو هواپیمابر آمریکایی مستقر در مدیترانه برای حمله به مقاومت استفاده شود باید نام را به یک هدف مجاز برای مقاومت تبدیل کرد و با موشک های ضد کشتی بسیار زیاد که از توان پدافندی این ناو خارج باشد آن را هدف قرار داد / آمریکا داره به انتخابات ریاست جمهوری اش در سال ۲۰۲۴ نزدیک میشه و تمایلی به در گیر شدن در یک جنگ منطقه ای دیگر را ندارد این جنگ احتمالی موجبات شکست بایدن و حزبش در انتخابات آتی ریاست جمهوری را فراهم خواهد کرد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    کار صدام جنایتکاره
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 1
    دود موشک شبیه ترامپه. یه پیامی بود از طرف حماس برا ترامپ نفر بعدی تویی.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    فدای امام حسین ع که فرمودند مرگ با عزت بهتر ازندگی باذلت،این بهترین کارممکن وباید خیلی زودتر ازاین صورت می گرفت به گفته خمینی کبیر هرکس یه سطل اب بریزه اسرائیل رو اب می بره .بگذریم که یه بشقاب سوپ بخارداره ولی بعضی از سران عرب به اندازه اون هم بخار ندارن
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    شاید این جنگ بزرگ به صلح بزرگ ختم بشه.اسراییل اگه عقل داشته باشه نصف اسرائیل رو به فلسطینی‌ها واگذار میکنه ویا وسعت کرانه باختری در سال ۱۹۶۷ از محل فعلی جدا و به غزه بچسبه و کشور مستقل فلسطین ایجاد بشه .آرزوی من اینه
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    امیدواریم بزودی بتونیم در پیاده روی امتهای عربی و اسلامی به سمت فلسطن شرکت کنیم
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    عزیزان با خیبر خیبر گفتن و لعنت فرستادن بمباران غزه قطع نمیشه و کودکان و زنان دارن پرپر میشن .باید خیلی زود به کمکشون رفت
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس: به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود .............................................منظور اسماعیل هنیه اینه که چون تا حالا کشورهای دوست فلسطین در کمک به غزه در طوفان الاقصی تعلل کردن و کار نظامی انجام ندادن از این به بعد مجبورن وارد این جنگ بزرگ بشن
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    با سلام و احترام، مردم بی دفاع نوار غزه با مدرنترین سلاح های جهان صنعتی غرب در آمار بالا روز به روز بدتر از قبل کشته می شوند و کسی هم به داد آنها نمی رسد یا از ترس قدرت برتر غدب جرات ندارد به آنها کمک بکند، آنچه هم اعلام می شود صرفا در حد شعار حمایت و قطعنامه‌های محکومیت است که برای آنهمه کشته و مجروح و آواره و بی خانمان پشیزی ارزش ندارد.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    12 0
    حماس با طوفان الاقصی کار درستی انجام داد و میدونست شهید زیادی میده و لی میدونست که کشورهای دوست فلسطین مجبورن برن کمکشون .این نمیشه که مردم کشورهایی که داعیه حمایت از فلسطین دارن تو خونشون بشینن و چلو کبابشون رو بخورن و مسافرت برن و سالی یکبار هم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنن و تمام .امام راحل فرمودن اسرائیل باید نابود شود منظور ایشان این نبود که فقط مردم مظلوم غزه و کرانه باختری این کار بزرگ رو انجام بدن بلکه منظورشون این بود که مردم خداجوی منطقه خاصه ایران برن و در این راه کمکشون کنن .الان وقتشه به وصیت امام راحل عمل کنیم و هر چه سریعتر تا غزه با خاک کلا یکسان نشده خودمون رو نشون بدیم و فلسطین اشغالی رو آزاد کنیم
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اسراییل مثل بچه ی که کتک میخوره و با گریه میره باباش رو میاره. خاک بر سر خار و ذلیلش
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    مردم غزه هی ندای هل من ناصر ینصرنی می‌دهند ولی دریغ از نصرت کشورهای دوست
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    مردم غزه هی ندای هل من ناصر ینصرنی می‌دهند ولی دریغ از نصرت کشورهای دوست
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    7 0
    چرا رئیس جمهور و وزیر خارجه ما به کشور مصر اعتراض شدید و کوبنده نمیکنن که چرا گذرگاه رفح رو برای رسیدن آذوقه و دارو به مردم مصیبت زده باز نمیکنی؟السیسی یزیدی بیش نیس .وزیر خارجه ما خیلی منفعله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس