بیانیه جدید حزب‌الله درباره انهدام پایگاه نظامی صهیونیستی

 حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، پایگاه صهیونیستی المناره را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که با دقت به هدف اصابت کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه حزب‌الله آمده که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، عصر امروز پنجشنبه پایگاه صهیونیستی المناره را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که این موشک های هدایت شوند با دقت به هدف اصابت کردند.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏﴿ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ﴾‏

صدق الله العلی العظیم

مجاهدین مقاومت اسلامی بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ با موشک های هدایت شونده به سایت صهیونیستی المناره حمله کردند و (این سایت)مستقیما مورد اصابت قرار گرفت. پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیدمحمدمهدی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بسم رب شهدا والصدیقین سلام علیکم بر برادران ایمانی حزب‌الله در لبنان امید و دعای انسان ها آزاده جهان بدرقه پیروزی تان بحول و قوه الهی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر و زمان هستید. دوستدارانتان قلب و گام های صادقانه شان در راه نیل به اهداف الهیتان می تپد تا در مسجد الاقصی چشممان بهم تلاقی پیدا کند به تبریک این پیروزی و فتح الله. خبر پیروزی و شهادت سربازان امام زمان ارواحنافداه ما را به وعدگاه های الهی نزدیک و نزدیک تر می کند.
  • عبدالله IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    الحمد لله رب العالمين
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 3
    مشرق ترسو و بدبخت شعار به این قشنگی توی کامنتها و اخبار چرا چاپ نمیکنی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... همه کامنتهای درپیت و بدردنخور دشمنان را چاپ میکنی و امثال این اشعار قشنگ را چاپ نمیکنی چرا؟ نکنه ترسیدی و بدبختی . این جمله کوچک همه محتوای همه اخبار تو را در بردارد بلکه بینهایت بیشتر . مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن و بدان مشرق همه چیز در عمل که در این اشعار آمده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس