ساختمان متخلف یکی از مقامات سابق کشور در دماوند پلمب شد

شهردار دماوند از تداوم برخورد قاطعانه و بدون اغماض با ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: ساختمان متخلف یکی از مقامات سابق کشوری در شهر دماوند پلمب شد.

به گزارش مشرق، مهدی رضایی‌مهر شهردار دماوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو گشت‌های مستمر واحد کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری دماوند و برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، یک واحد ساختمان در حال ساخت با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند پلمب شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب و ریاست جمهوری بر اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد و تخلفات مسؤولان سه قوه افزود: این پروژه ساختمانی که متعلق به یکی از مقامات سابق کشوری است، دارای تخلفات متعدد از جمله مشکلات روند فرآیند قانونی صدور جواز، سطح اشغال زیاد و تراکم مازاد بود.

شهردار دماوند با بیان اینکه کلیه ساخت و سازها تحت نظارت و کنترل قرار دارد، تأکید کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز در داخل یا حریم محدوده شهری حتماً باید از شهرداری استعلامات لازم را اخذ کنند تا دچار مشکل نشوند.

پلمب ساختمان متخلف یکی از مقامات سابق کشور در دماوند + عکس

رضایی‌مهر با بیان اینکه کلیه حریم شهر دماوند به طور مستمر توسط گشت‌های نظارتی رصد می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به وظایف قانونی که برای شهرداری‌ تعریف شده، مطمئناً با تخلفات ساختمانی در داخل یا حریم شهر بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    22 17
    برادر شما فکر می کنی با این نمایش های بیهوده متعلق به یکی از مسئولان سابق و لاحق چه مشکلی از کشور حل می شود به جز بدبینی به کل نظام اگر تخلف شده مثل همه برخورد کن و تمام دیگه متعلق به مسئولین و ... هیچ سودی برای کسی ندارد فردا مسئولین امروز می شوند سابق و این دور باطل است .
    • وطن پرست DE ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      14 1
      چرا اسم مسول متخلف رو منتشر نمی کنید؟ خانواده شهدا نباید بدونن کدوم مسول پا روی خون جوانشون گذاشته؟
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      اگر محدوده مراجعه کنید صدها باغچه و ویلا در حال ساخت است . فرق این ساختمان با انها در رشوه ندادن است . طرف فکر کرده چون قبلا مسئول بوده نباید رشوه دهد و اینجوری جلوی کارش را گرفته اند
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 9
      آلمانی پرست از طرف مردم و خانواده محترم شهدا نظر نده، امثال تو معلومه چه کاره هستید پس بهتره ادای حسابی ها را درنیاری که دمب خروست کاملا معلومه
  • حاجی از سه راه جوبشور رُم IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    31 0
    دولت قبل نهاینکه مشااالله خیلی پرکار بودند لذا جهت تمدد اعصاب و استراحت این ویلا را ساخته بیچاره بره کمی استراحت کنه از شدت کار.
    • ج د ا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      21 5
      اصلاح طلب یعنی : فساد طلب اصلاح طلب یعنی : رانت خوار اصلاح طلب یعنی : فرصت طلب اصلاح طلب یعنی : خائن به مردم و کشور اصلاح طلب یعنی : دروغگو اصلاح طلب یعنی : اقتصاد ویران اصلاح طلب یعنی : دشمن ایران اصلاح طلب یعنی : رفاه طلب اصلاح طلب یعنی : رشوه اصلاح طلب یعنی : جاسوس اصلاح طلب یعنی : ضد دین اصلاح طلب یعنی : ضد حجاب اصلاح طلب یعنی : ضد همه ارزش های انسانی
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    24 7
    مطمئنید جلوش گرفته می شود یا پس از پلمپ ماموران توبیخ می شوند
  • ش. AE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    21 1
    اولا اسم این رذل رو اعلام کنید شار سواری دولا دولا نمیشه بعد هم خدا کنه این رذل در سمت دولتی نباشه
  • سید فروزان CH ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    10 3
    این مقام سابق اسم ندارد ؟؟؟؟؟ چرا اسامی متخلفین را اعلام نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 8
      برای حفط آبرو و امنیت خانواده که گناهی ندارن
  • محمدایوب IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    8 0
    انشاالله که درست وادامه دار باشه مثل باغ فیروزه سید آباد نباشه 20سال می گویند جلوی آنرا گرفتند ولی باز چند وقت دیگر دوباره می ریزند فیلم بازی میکنند تا سری بعد
  • سید فروزان CH ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    9 1
    مقامات سابق ،تپه …..باقی نگذاشتند ، امیدواریم مقامات سابق اینده هم دنباله این تپه ….نباشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس