کد خبر 1503331
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
اوکراین

درپی اظهارات سفیر اوکراین درباره روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا، تل آویو او را احضار کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از احضار سفیر اوکراین در تل آویو برای دریافت توضیحات پیرامون اظهارات وی درباره جانبداری این رژیم از روسیه در جنگ اوکراین خبر داد.

براساس گزارش «النهار» این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اظهارات مکرر یوگن کورنیچوک، سفیر اوکراین در تل آویو پیرامون سیاست اسرائیل در جنگ اوکراین، وی برای پاسخگویی به وزارت خارجه در تاریخ سوم ژوئیه احضار شد.

وزارت خارجه اسرائیل افزود: دولت اسرائیل به پیشبرد همکاری با اوکراین طبق توافق میان دو کشور ادامه می‌دهد. اما رفتار سفیر اوکراین «غیر سازنده» است.

گفتنی است سفارت اوکراین در تل آویو، روز یکشنبه گفت که کابینه فعلی رژیم صهیونیستی، مسیر همکاری نزدیک با فدراسیون روسیه را برگزیده است.

از سویی دیگر سفیر اوکراین روز دوشنبه در مصاحبه با خبرگزاری صهیونیستی واللا نیوز با اشاره به بی‌میلی نتانیاهو برای سفر به اوکراین با توجه به اینکه آمریکا هنوز هم از او برای سفر به کاخ سفید دعوت نکرده است، گفت که نتانیاهو برای سفر به کاخ سفید باید از کی‌یف عبور کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس